събота, 12 юли 2014 г.

Ziaja Cocoa Butter Smoothing Hair Mask

Здравейте!
Стоя си на шезлонга, до басейна, под звездите и започва да ми става студено, та реших да направя нещо сгряващо... за пръстите ми...  и да драсна поредната публикация.

Време е да ви запозная с маската за коса с какаово масло на Ziaja. 



Първият ми допир до маската беше от мостра - мострата беше двойна - на шампоана ( който не харесах заради състава ) и на маската от серията, които получих след една покупка ( да не повярваш, че в България ти дават мостра без да си поискаш... )
И така, след като я харесах от мострата, купих си маската в пълен размер и официално мога да кажа, че съм влюбена в нея!

Тя е предзназначена за дълбоко възстановяване и  подхранване на нормален тип коса без да я утежнява, като я прави мека, предпазва от накъсване и заглажда цъфтящите краища.

Е, обожавам да ползвам продукт, който изпълнява всички обещания на производителя ( особено подчертаното от мен :D ).
Тази маска е просто великолепна в това отношение!

Моята коса е нормална, но бързо омазняваща се и имах нужда от нещо поздрахнващо, защото косата ми започна да се уврежда, накъсва, капе, макар все още да не я боядисвам ( което скоро ще се промени ). Фризьорката ми също забеляза това и ми препоръча да започна освен балсам, да ползвам и маска - нещо, което преди смятах за ненужно, заради бързо омазняващата ми се коса. И така и реших , че е време да взема голяма опаковка от продукта.

Аз нанасям  за 5 минути на косата по цялата дължина , след което отмивам обилно с вода. Резултата - много мека , подхранена и гладка коса. Усещането е великолепно! Изобщо не е утежнена и се разсресва много лесно.
В дългосрочен план ( месец на ползване ) косата е видимо подхранена, не се накъсва и не "пада", а краищата не са толкова цъфнали ( аз като цяло нямам проблем с цъфтяши и сухи краища ). Ако косата ви има много сухи краища, на опаковката пише, че може да не изплаквате маската.
Консистенцията не е много гъста, нито много течна - средно положение, като на крем, бяла на цвят. Опаковката има и предпазно фолио.
Относно аромата... Ох... Какао... Часове наред се усеща върху косата, иска ми се да я изям направо... Божествен е просто, но и доста силен - ако не харесвате какао или силни аромати, по-добре се откажете!
Съставът - каково масло и пантенол, но има и силикон, с който лично аз нямам проблем ( диметикон - говорила съм ви за него и защо нямам против - той образува тънък слой върху кожата/косата и я предпазва от външни фактори, като заглажда косъма/кожата ).
Попринцип не ползвам много продукти на марката, защото съдържат парабени и бронопол, но тази маска е доста добра като състав и си паснахме.


Както казах, влюбена съм в маската на Ziaja и ефекта й и най-вече в това, че не утежнява косата, като върши страхотна работа. На по-суха и изтощена коса вероятно няма да е достатъчна, затова мисля, че се предлага и вариант за суха коса със зехтин.

Това беше от мен, приятен уикенд ви пожелавам, а ако сте ползвали маската или друга подобна по ефект, ще се радвам да споделите!

4 коментара:

  1. Ооо страхотно!Днес я издирвах вече в Метро, но я нямаше.Явно ще трябва да ходя в Карфур, защото тук марката не се предлага много много, но ще се купува :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В Карфур със сигурност ще я има! В Лили пък не я зареждали. Ако не - те имат онлайн магазин.

      Изтриване
  2. В "Лили" със сигурност я има.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От марката споделиха, че в момента не зареждат Лили с тази маска - защо и аз не знам.

      Изтриване