вторник, 1 юли 2014 г.

Casyopea Body Mask

Здравейте, момичета!
В първия ден на новия месец реших да ви покажа не обичайните празни опаковки или нови придобивки, които ви показвам попринцип в този ден, а нещо, което е ново за мен.

Когато прочетох маска за тяло малко се стреснах, защото признавам си, такова чудо досега не бях ползвала или чувала ( не съм и търсила де ) , но след като прочетох множеството ползи както за кожата, така и за здраветой от маската, реших че няма какво да губя и.... ето, днес дойде момента да ви представя hanmade  маската за тяло на Casyopea.




Макар да изглежда като ненужен лукс, аз все пак реших да пробвам - пусто любопитство... Но какво пък толкова ме спечели?
Маската е на основата на кал от Мъртво море - 89% от общия състав ( калта от Мъртво море е с по-висока концетрация на минерали - 10 пъти в сравнение с кал от други "находища", като съдържа 21 минерала, 12 от които се срещат само в нея ) 
Калта от Мъртво море детоксикира кожата и организма, като има антиокидантно и стягащо действие. Отваря порите и ги почиства. Също така, минералите се усвояват от кожата и тя става по-здрава ( за пример, хората, които са страдали от магнезиев дефицит знаят, че някои лекари предписват магнезий, който се нанася върху кожата под формата на олио или разтвор, пред такъв в таблетки или на ампули, защото от кожата се усвоява по-добре и пълноценно )
За мен марката беше нещо ново и нечувано - след питане от моя страна към една от консултантките в техен магазин, ми беше обяснено, че всичките им продукти са натурални, с релаксиращи аромати, ръчно направени са, а политиката на марката в твърдо против опитите върху животни.

Да не губя време в приказки, а да разказвам за самия продукт.

В първия момент като я отворих ме заля божествен аромат - свеж и изтънчен, който веднага ме плени, може би защото предварително си мислех, че щом има кал ще мирише ужасно. Е, оказа се, че греша - аромата е повече от добър, а върху кожата е й доста траен.
Маската има много лека текстура, която се нанася лесно.
Относно употребата й, тя се нанася на тънък слой върху чиста и леко влажна кожа, като се изчаква да изсъхне и се отмива с топла вода ( около 5-6 минути ми отнема на мен ).
Маската отпушва порите и почиства нечистотиите, които са се натрупали. Ако страдате от акне по тялото, това би било добър вариант за вас. Има лек ексфолиращ ефект, макар аз да не усещам частици в нея.
Като цяло, кожата след нея е много, ама много гладка и просто усещам порите си чисти.
Не изсушава кожата ми и определено нямам нужда от лосион след маската, защото усещането за чисти пори ми действа просто невероятно.
Единственият проблем, който лично аз имам, е, че доста трудно се отмива. Първият път направо се стреснах -  първоначалния слой пада, но самата маска попива леко в кожата и оставя едни черни следи. За щастие, това се решава много лесно - след отмиване с душ-гел всичко е наред ( съответно и кожата още по-чиста ;D ).
Състава може да видите на снимката, като трябва да направя едно уточнение  - в този 1% парфюм, който маската съдържа, има и консерванти, които обаче са от по-безвредните - лимонена киселина, линалоол и други ( има пълен състав на етикета, като ми беше невъзможно да го снимам, защото маската е черна/сива, както й цвета на буквите, с които той е изписан ).
Маската се предлага в 2 разфасофки - 130 и 250 мл. Това на снимките е 250 мл. опаковка, като тази от 130 е по-малка, в опаковка тип буркан.

Като цяло съм повече от доволна от продукта  - кожата е в страхотен вид след нея, а аромата оставя по кожата с часове - действително едно домашно спа преживяване.

Това беше от мен, дано ревюто ви е харесало, а ако ползвате такъв тип продукт ще се радвам да разбера!
Приятен и слънчев нов месец ви пожелавам!




2 коментара:

  1. Останаха ми очите в това черно съкровище! Къде може да се намери и на каква цена е?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Могат да се намерят във фирмените им магазини ( виж точно къде има магазини в сайта им - http://www.casyopea.com/ ) или онлайн ( пак през сайта им или в kozmetika.bg ). Цената е около 16 лева за 250 мл. и около 8 лв. за 130 мл.

      Изтриване