вторник, 26 май 2015 г.

Sephora Bubble Mask

Здравейте!

Днес ще пиша за продукт, който просто обожавам - няма аспект, в който да не го харесвам. Като цяло, доста странен продукт е, макар да не изглежда така - става дума за bubblе маската на Сефора.

Това е маска, чиято цел е да детоксикира кожата и да й набави кислород. Особено подходяща е за уморена и безжизнена кожа, като я ободрява, почиства, насища с кислород и й връща здравия вид. 

Преди да ви кажа повече за нея - това е уникална маска! Тя засенчи всички от по-високия клас, които имам! Защо?

Текстурата й е на гел, която при допир с кожата образува балончета. Нанасяйки я, усещането е невероятно - в момента, в който се доближи до кожата, балончетата веднага излизат наяве и става нещо подобно на пухкава, гъста пяна (според любимият прилича на пяна за бръснене, според мен - не). Самата кожа след това бива обгърната от тази пяна и идва забавната част - гъделичкането. Мехурчетата се усещат върху кожата, и докато самата маска действа, усещате точно гъделичкане и чувство да искате да се почешете. Много е забавно (след като свикнете), не е дискомфортно, защото продължава не повече от 50-60 секунди. Самата пяна от мехурчета се стопява, след което още около минута оставям и отмивам с масажни движения (маската отнема две-три минути, като балончетата при мен се стопяват още на първата). Малкото време на действие и употреба е също плюс, особено ако не обичате да чакате или нямате време. След като балончетата се стопят по кожата не остава нищо, затова и няма шанс да "стреснете" някой. 
Това е една от малкото маски, които веднага след отмиване показват ефектите си - кожата е просто великолепна! Тенът е избистрен, кожата е супер свежа, сияйна, без зачервявания (ако имате такива ги успокоява), ако има пъпчици успокоява и тях, няма грам замърсявания. Кожата изглежда просто перфектна след употреба. Лицето е толкова свежо, сякаш пълно с живот. Тенът е уеднаквен, кожата просто сияе, чиста е, сякаш нова... невероятно! Пробвайте, аз досега не съм видяла продукт, който моментално да дава такъв ефект върху кожата и това да си проличи. В дългосрочен план ефектите са налице също, особено ако често имате уморен вид като мен, като освен това няма никакви негативни последици като изсушаване, пъпки и т.н. Четох, че при някои момичета с по-сухи кожи и редовна употреба изсушава, но при мен го няма, а попринцип кожата ми лесно се изсушава от агресивни продукти. Този определено не е такъв, като е супер ефикасен. 

Маската е добре да се ползва веднъж седмично, но аз го правя при нужда. Важна вметка е, че тя трябва да стои затворена, по възможност и "затапена", за да не се изгубят свойствата й (вижте на снимката, където ще видите и как изглежда преди и след нанасяне). 
Като състав не е нищо специално. Съдържа бял чай и витамините Е и Б3. Има и SLS.
Количеството е 40 мл., икономична е, една помпичка, че и по-малко е достатъчно за цялото лицето. Цената е много, много, много по-добра от другите ми любимци - Glamglow и Peter Thomas Roth и все пак, не смятам, че е скъпа. По-евтина е и от "медицинските" маски. 



Накратко - имате уморена кожа и искате мигновенен ефект? Това е маската за вас - чиста, свежа, сияйна кожа с изравнен тен, перфектна на вид, без никакви проблеми - това дава маската на Сефора, Знам, че звучи доста прехвалено, но повярвайте - ако пробвате, ще се убедите. Препоръчах я на приятелка, която има малко бебе и почти не спи, и откакто си я  купи, постоянно ми благодари, макар всички чудеса да ги прави маската, аз просто споделям как е при мен! 
Тук може да погледнете и ревюто на Жаки! 

П.с. - ще направя и малко вметка - маската е чудесно средство да се пошегувате с любимия. Една вечер, докато си лежеше, реших да му сложа от маската - няколко секунди по-късно вече беше "във въздуха" и  търчеше и подскачаше около мен от ужас какво се случва върху лицето му, защо нещо го гъделичка, а аз се спуквах от смях отстрани (не ми го е върнал, все още...). 

4 коментара:

  1. Разбуди ми любопитството - прилича на маската на Bliss :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, имат нещо общо по описание, но не съм я ползвала, за да ги сравня

      Изтриване
  2. Звучи магически и като нещо, което задължително трябва да се пробва. Моята кожа често изглежда доста стресирана и си записвам да пробвам тази "вълшебна пръчица". Гледах, че и цената и е поносима, но май не може да се намери онлайн, а само на място в магазина.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено! Аз също я купих по препоръка и не съжалих. Да, предлага се само в магазините на Сефора, но ако им се обадиш, изпращат с наложен платеж (а сега в петък ще има и намаление заради Черния петък)

      Изтриване