четвъртък, 11 юни 2015 г.

Decleor Aroma Purete Velvet Mattifying Fluid / Aromessence Ylang-Ylang

Здравейте!

Днес реших да посветя малко време на блога и да ви покажа каква е грижата за кожата ми в момента.
Всъщност, купих продукта, за който ще ви говоря спонтанно и без предварителна нагласа, но всъщност това се оказа едно страшно добро попадение - за какво ви говоря? Става дума за кадифения матиращ флуид на Decleor.


 Това е дневен флуид със супер лека и топяща се текстура, подходящ за смесена и мазна кожа. Той цели да регулира, матира и хидратира кожата през целия ден, като свива порите, регулира мастната секреция, набавя кислород на кожата, заглажда я и я пречиства от несъвършенства! Звучи много добре, нали? Уверявам ви - всяка дума е вярна!
Без значение от възрастта ви, дали сте на 19 или на 45, ако кожата ви е безжизнена, замърсена, мазна, имате проблем с пори и несъвършенства, а текстурата и не е приятна - то този флуид е за вас!

Самият флуид е супер, супер лек и пухкав - нанася се много лесно, а върху кожата не се усеща въобще. Идеален за сезона - не е тежък, не е мазен и не оставя неприятно усещане. Идва в безвъздушна опаковка с помпичка, което също е плюс - лесно дозиране без алергени. Бял е на цвят, като има съвсем доловим аромат, който е много свеж и приятен, с лека цитрусова нотка.
Кожата на вид и на усещане след него е наистина като кадифе - загладена, мека, свежа и най-важното - матирана. Този флуид наистина матира яко! Никаква лъсване дори в жегите... Ефект видях и една сутрин, когато кожата ми беше някак по-мазна от обикновено - нанесох флуида и сякаш бях минала през фотошоп (а най-хубавото е, че състава не е наблъскан със силикони, но за това по-късно).
През деня кожата е мека и хидратирана, по никакъв начин не изсушава моята и без това лесно дехидратираща се кожа. Добър е за основа за грим. Няма фактор, но аз нямам проблем с това, дори намирам плюс - мога да го ползвам и като нощен крем. Всъщност дори така е прекрасен - супер лек и не запушва порите по време на сън, като сутрин се събуждаш с гладко и сияйно, но не от мазнина лице - ако го пробвате така, най-лесно ще видите матиращи ефект - на сутринта няма и помен от себум. Попринцип марката предлага като нощна грижа балсам, но той е по-тежък.
Ако имате несъвършенства, определено флуида ги тушира и се грижи да няма такива. Имах няколко появили се пъпчици, които реших да не третирам с нищо друго, а да разчитам само на флуида - е, ефект имаше и то само след ден бяха смалили размера си.

Съставът - просто прекрасен. Марката се слави със съдържанието на натурални екстракти и ароматерапевтични масла, което ме наведе на мисълта да не би пък да запушват порите ми и да ми избият пъпки (а знаете, че маслата ми действат така) - абсолютно напразни притеснения!
Флуидът съдържа масла от жожоба, соя и илаг-иланг (главна съставка за цялата серия, която е с произход от Мадагаскар ). Екстрактите са много на брой, като изброявам всички - мая (интересно, нали? - има силни антиоксидантни свойства), леща, грейпфрут, водна лилия (екстракт и от корен, и от цвят), бамбук и лотус. Но не, не свършваме дотук - във флуида има още доста полезни вещества - захари, пантенол, фарнезол, цинков глюконат, магнезий, житен протеин, гликоген и витамин Е.
Просто прекрасен състав, удоволствие е просто да видя наличието на всички тези благоприятни неща, които както се вижда действат чудесно, поне при мен.
Няма минерални масла, парабени, оцветители. Има 1 силикон, което също е плюс, защото попринцип блъскат доста подобни в съставите на такива продукти, макар при мен те да не действат негативно.


И какво повече да кажа - абсолютно невероятен продукт на Decleor, който с две ръце препоръчвам - има мостри, така че може да го пробвате. Няма аспект, в който да не го харесвам и просто съм изумена от него, може би и  защото нямах очаквания, а той се оказа чудесен. Цената му е поносима, не е висока, а милилитрите са 50.

И да споделя и още няколко думи за серума с иланг-иланг на марката, на който си взех две мострички и също останах очарована.

Той е изцяло на базата на масла, мисля няма други съставки в него. В предвид това е тежък, но всъщност с правилното количество попива лесно - лично аз ползвам капка през дена и две капки през нощта. Една капка попива чудесно, докато с две капки от него той се усеща, но не е прекалено тежък - не омазнява допълнително кожата, оставя dry финиш и всъщност има пречистващ ефект, заради маслата от лимон, розмарин и иланг-иланг. Нанася се, като втривате продукта в дланите си, за да се затопли леко, след което нанасяте на лицето (лично аз и леко масажирам) - има силен аромат, но не е неприятен - нещо билково е (розмарин), като допълнително отпуска.
Очаквах да ми запуши порите, но това не се случи - дори оказа благоприятно влияние.
Едната мостра от 5 мл. ми стигна за почти месец ползване - не ми се мисли колко е икономичен оригиналния размер.
Всъщност в сайта на марката е дадено, че този серум има почти същите свойства като флуида и определено двата се комбинират чудесно.

Ами това беше от мен - две страхотни попадения на Decleor, а ако имате същите проблеми и си търсите нещо - има тестери и тестерчета в магазините, така че продуктите могат да се опитат! Лично аз съм впечатлена и определено мога да кажа, че флуидът е топ продукт в моята лична класация!

2 коментара:

  1. След всяка твоя статия реакцията ми е винаги една и съща - искам! :D За съжаление си имам 4 отворени крема, но ще си взема поне тестер да го пробвам :)

    ОтговорИзтриване