събота, 16 май 2015 г.

Sephora Smoothing & Brightening Powder / Prep and Perfect

Здравейте!

Днес е време за поредното ревю на превърналата се в любима моя марка - Сефора. Напоследък съм просто впечатлена от продуктите им и с всеки нов ги заобичвам повече и повече. Днес конкретно ще си говорим за трансперантната им пудра.


Такъв тип продукт, а именно безцветна фиксираща пудра, е must-have за мен. Дори с най-лекият грим, който правя, не минавам без употребата на подобен вид продукт. Любима ми е трансперантната HD пудра на MUFE, и честно казано мислех, че няма да я заменя с нищо. Това не се оказа така,  защото щом срещнах Сефорската... беше любов от пръв поглед.

Подобен вид пудри предлагат и по-достъпни и евтини, дрогерийни марки, но за мен въобще не стават. Това, което съм видяла и пробвала е просто ужас - или изглеждаш като брашнян чувал, или пудрата не върши нищо, а само "брашни" лицето. Точно затова предпочитам по-висок клас продукти. Сега ще разберете и защо:
Пудрата на Сефора има едно голяма предимство (и тази на MUFE) - не се забелязва върху лицето. Абсолютно все едно не сте слагали нищо - няма подчертаване на сухи зони, няма брашнян ефект - просто гладко, свежо и матирано лице. Пудрата е незаменима за околоочния контур - там подобна пудра е задължителна, защото запечатва коректора и го прави водоустойчив. Добре е единствено подобен вид пудра да слагате там, защото всяка друга е предназначена за лицето, а не за тази зона и финалния резултат ще е врязани линии и брашнян ефект. Трансперантната пудра просто запечатва и фиксира, като не се врязва в линиите под окото.
Матиращият ефект на пудрата на Сефора е чудесен и дълготраен - в големите жеги напоследък, матиращият ефект на лицето се задържа 6-7 часа само с едно нанасяне. Ако не е жега, спокойно задържа ефекта до 10-11 часа (пробвала съм при супер натоварен ден).
Пудрата фиксира чудесно грима, като лицето изглежда просто чудесно - все пак, фиксирането е главното действие на подобен вид пудри. Озаряващ ефект, както се обещава, не виждам (няма частици, ако се чудите).
Друг нейн ефект е да минимизира порите и фините линии - това е така и много лесно може да го забележите в областта на носа и очите - линиите/бръчиците са сякаш запълнени, а порите не се забелязват толкова лесно. В този контекст, продуктът може да ползвате и като основа за грим. Може да запечатвате също всеки грим продукт с нея, съвместима е с всичко.
Пудрата е некомедогенна, т.е. няма опасност да ви образува пъпчици.
Лично аз нанасям единствено с четка и ефекта, който постигам, е повече от добър. Не препоръчвам попринцип нанасянето с гъбичка - нехигиенично е, а и има по-голям шанс да се "набрашните" като за световно.
Относно това, че пудрата има бял цвят - ако не сте ползвали подобен вид продукт и се чудите - не, върху лицето белият ефект го няма, както и какъвто и да е цвят. С други думи - пудрата е абсолютно безцветна. Освен това, е и икономична, като не се разпрашва.
Съставът - на първо място е талк, който е основната съставка, последван от цинков стереат. Цинковият стереат дава белият цвят, като съставката се използва, за да неутрализира водата и дефакто тя прави водоустойчивият ефект. Продуктът съдържа и няколко силикона, които запълват линиите и дават фотошоп ефект. В съставът се забелязват още силиции и хиалуронова киселина.


Като цяло, абсолютно перфектен, поне за мен, продукт. В България се предлага от началото на тази година и откакто го ползвам, се превърна в мой любимец. Трябва да призная, че ми харесва дори повече от пудрата на MUFE. Показателно е, че измести при мен такъв клас продукт, а освен това е и добре за бюджета ми, тъй като пудрата на Сефора е по-евтина.

Ще се радвам да ми споделите вашият любим подобен продукт! :)
Хубав уикенд!

4 коментара:

  1. Изглежда страхотно, на каква цена е? :)

    ОтговорИзтриване
  2. много интересен състав, заради силиция и аз бих предположила, че дава лек озаряващ ефект, но явно не? то не че нужно при този тип пудри :) аз доскоро ползвах тази на ELF, сега минах на Dermablend на Vichy и съм много доволна. Има и SPF, което за около очите специално си е плюс (основно там я ползвам) С отстъпка от feelunique излезе около 30лв за цели 28грама, което ми се струва много по-добра цена, от тази на Sephora, макар състава на Dermablend да е доста по-опростен, което може да е и плюс, и минус, според ситуацията :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно ревю..определено мисля да я пробвам, трябваше ми някакъв подобен и по-достъпен продукт!!!

    ОтговорИзтриване