сряда, 6 май 2015 г.

Shiseido Ibuki Multi Solution Gel

Здравейте!
Приготвяйте пуканките, че се задава дълго ревю за нещо абсолютно революционно на пазара!
Ако се чудите за какво ви говоря?
Преди малко повече от месец, в България беше пуснат нов продукт от любимата ми линия на Шисейдо - Ибуки, който пък е на пазара в световен мащаб също едва от началото на тази година. Това е напълно революционен продукт - защо? 


Ibuki Multi Solution Gel е всъщност гел, които има функцията на медицинска лепенка - той се нанася локално върху засегната зона, като я предпазва от външни фактори, карайки кожата да заздравее бързо и да се справи с проблема мигновено. Необикновеното обаче е това, че той се справя не само с един проблем  - пъпки, загрубяла кожа, сухи зони, червенини, раздразнения - всичко това бива моментално заличено. Гелът може да се използва по всяко време, навсякъде (дори върху грим) и толкова често, колкото е необходимо. 
И докато линията Ибуки се грижи за това да имаме перфектна кожа, то този гел е създаден за моментите, в които проблем има и трябва мигновено да се справим с него, независимо от какво естество е и защо е причинен (стрес, външни фактори, хормони, нездравословно хранене...). 

Но, стига общи приказки - нека ви разкажа как го ползвам аз, какво представлява и какви ефекти постигам. 

Гелът е в пластмасово бурканче, като не се налага да загребвате, ако това ви притеснява - има много интересна текстура, която изглежда гладка и хомогенна, но при докосване и взимане от продукта, тя става като желирана. Буквално само докосвате с пръст, без натиск, върху повърхността на продукта, и необходимото количество ще е на пръста ви. Супер, супер икономичен, като всички продукти на марката.
Гелът има много лек мирис, едвам доловим аромат, усеща се нотката на Ибуки серията, но и нотка алкохол.



Как го използвам аз? 

Забележа ли проблем, нанасям от гела директно. Той може да се ползва колкото пъти пожелаете, но лично аз нямам нервите през няколко часа да нанасям, затова и разчитам на еднократни нанасяния сутрин и вечер - ефектите от гела си проличават мигновенно. Но как се справя с различните проблеми?

1. Пъпки - около 1-2 часа след нанасяне, пъпката е намалила своя размер - не съм очаквала, че за час, продукт може да свие пъпка наполовина. Интересно е, че пъпката не започва да съхне като при други продукти. Ако тя е с бял връх (или с предпоставка за такъв), гелът ускорява появяването и изхвърлянето на секрета. След едно нанасяне само може да се види ефект - пъпката е смалила размера си и червенината е успокоена.
Реших да снимам това в снимка (да, неприятно е, но...) - в "онзи" период от месеца ми се появи сравнително неприятна пъпка, с бяло връхче - реших и снимах как изглежда пъпката след 1 и след 4 нанасяния, в рамките на 24 часа (пак казвам, ако искате бърз ефект, нанасяйте постоянно, на няколко часа).

За по-малки и дребни пъпчици са нужни не повече от 2-3 нанасяни и ги няма!

2. Сухи зони - абсолютно мигновенен ефект. Обожавам го в тази му роля! Ползвам го най-често тогава, когато грим продукт ми подчертае сухи зони - много мразя този ефект. На помoщ ми идва гела, който мигновено заглажда и хидратира сухотата, а от нея няма и помен. Ползвам го директно върху грима и нямам проблем. Сухи линии, белеща се кожа, загрубялост - моментално биват загладени и сякаш минали през Photoshop. Резултатът е гладка кожа! 


3. Раздразнения, червенини, пробиви - една уникална черта на гела е това, че има охлаждащо действие. В това се убедих, когато бях болна наскоро - носът ми беше целият червен и дори леко беше започнал да се бели. Едно нанасяне на гела и нямаше помен от сухота и червенина. Гелът просто заглажда, сякаш запълва сухите зони, а червенината е някак успокоена. В случая, кожата ми беше супер раздразнена, а гелът наистина и достави охлаждащ ефект (е, и леко щипане, заради алкохола в състава и разранената кожа)

Съставът - съдържа алкохол, който обаче не изсушава, защото е в допълнение с други съставки. Трехалоза, серин, глицеризинова киселина, салицилова киселина, соеви стероли, силиций,  екстракти от конски кестен и корени на божур, също намират място в състава - едни от основните действащи компоненти, които изпълняват трите действия на гела - спасява, защитава, възстановява. 

Обобщено - абсолютно чудесен продукт, незаменим за забързаното ежедневие - моментален успокояващ, защитаващ, възстановяващ, охлаждащ и антибактериален ефект, може да се ползва навсякъде, по всяко време, колкото често е нужно + мултифункционалност. Пред последните седмици гелът не излиза от чантата ми, просто е незаменим за повлияване на неприятни ситуации, свързани с кожата. С други думи - това е "аптечката", която ви е необходима при произшествие. 

Лично аз минус не намирам, като изключим цената, но тя определено е оправдана! 

Никога не съм харесвала локалните грижи, знаете, но тук определено бях спечелена от този мъник, а това, че може да се ползва за доста неща и има мигновен ефект, го прави още по-подходящ продукт за ежедневието ми, в което често нямам време дори да ям напоследък. 

Надявам се ви е било интересно, ще се радвам на мнения, коментари и дори въпроси (все пак е нов продукт)! 

*Продуктът ми е предоставен за пробва от PR, като мнението ми за него е лично мое! 
** Постът НЕ е рекламен! 

3 коментара:

  1. Много интересна и полезна публикация. Аз съм с много суха кожа и носът ми постоянно се бели и не знам с какво да го мажа вече. Каква е цената му?

    ОтговорИзтриване
  2. от къде е закупен ,оглеждам го Enzo,bg ,Ноооо ,оригинални ли са .....

    ОтговорИзтриване