понеделник, 11 май 2015 г.

Lavera Basis Sensitiv Toothpaste

Здравейте!

Днес правя едно бързо включване на тема, която е необичайна за блога, а именно - био/органик козметика. То е свързано с един продукт, който се превърна в тотален мой любимец, а именно пастата за зъби с био ехинацеа и прополис на Lavera

Пастата  е изчистена от нормалните за такъв продукт съставки - флуорид, мента, пенители... 
Знаете, че съм фен на натуралните продукти, що се касае за здравето на устната ми кухина, и така и открих пастата на Лавера.

С какво ме грабна тя?

Пастата е супер приятна за употреба - пени се леко и измива зъбите чудесно. Оставя свеж дъх в устата, а зъбите са почистени. Има солено-сладък вкус (заради морската сол и ксилитола в състава), като се усеща леко ехинацеата (дори в мириса). Оставя свежо усещане, а задачите и са напълно изпълнение - почиства, освежава и се грижи за зъбите и венците, и то по натурален начин. Ако си мислете, че натуралните пасти не измиват добре или не са "достатъчни", то много се лъжете. 
Пастата ми е тотален фаворит напоследък, чувствам се чудесно с нея, а зъбите и венците ми са в страхотна форма. Любимият също я харесва и ползва с удоволствие. 
Най-хубавото обаче е, че пастата е на супер достъпна цена за такъв вид продукт (и то сертифициран) - струваше ми около 5 лв., което за подобен род продукт е повече от добре. 
Съставът е просто чудесен! Ама чудесен! 
Калциев карбонат - типична съставка в натуралните пасти, представлява всъщност минерала калций. Не е нужно да ви казвам колко е полезен за зъбите в случая, нали? Ксилитолът е съставката, която предпазва от появата на кариеси (вместо флоурида в стандарните пасти), плака и регулира pH-то. 
Тук правя и вметка защо е добре да избягваме флоурида - той е доказано канцерогенна съставка, токсична също - неслучайно на минералните води и пастите за зъби има надписи за него. Има още доста страшни неща за него, но ще ви ги спестя - достатъчно е да го Google-нете. 
Пастата съдържа още органичен екстракт от ехинацеа, органична арника, органичен равнец, смирна, прополис, морска сол и ортосилициева киселина. Съставки, които ефективно се грижат за вашите зъби, а аз потвърждавам това. Интересно е също, че органичните съставки в пастата са всъщност собствено производство на марката. 

За мен - абсолютно чудесна паста, на фантастична цена, с божествен състав! С две ръце ви подканвам да я пробвате, защото си заслужава. 
Марката Лавера ми става все по-интересна - ще се радвам да ми споделите нещо тяхно, което харесвате и препоръчвате в коментар! 

Успешна седмица!

9 коментара:

  1. Много интересно ревю :) изобщо напоследък всеки път като отворя твоя блог и научавам по нещо ново, определено ще потърся пастата, с удоволствие бих преминала на био паста за зъби :) само да попитам - в магазини като DM има ли я?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Много се радвам да съм полезна! Лавера със сигурност има в Лили, в Дм мисля има, но не във всички филиали.

      Изтриване
    2. Супер, много ти благодаря за бързия отговор :)))

      Изтриване
  2. Това трябва да включа в следващото пазаруване :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аааа, аз ползвам същата в момента и заедно с бамбуковата ми четка са много добра комбинация. Мъча се да убедя и децата да я ползват, ама те нещо не харесват вкуса й. Иначе на Lavera който и продукт да съм ползвала не съм сбъркала :)

    ОтговорИзтриване
  4. Явно само на мен не ми допада, че ментата липсва... По този начин не усещам зъбите си чисти накрая. Ако някой иска био, което да е почти на 100% като вкус с конвенционалните препоръчвам Logodent - MEНTAAAAA! :) :) :) Уникална е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, има го и този момент, но пък има хора, които са алергични или други, които не трябва да я приемат заради хомеопатично лечение, например. Аз нямам проблем, но съм го споменала за такива хора, които я избягвят. Ще погледна тази на Логодент, определено :)

      Изтриване