петък, 22 май 2015 г.

Phytomer Protective Sun Cream SPF30/Face and Sensitive Areas

Здравейте!

Днес е време да поговорим за слънцезащита! Идват и последните дни на май, време е да помислим за това, а слънцезащитата при мен е част от ритуала ми още от средата на април. Знам, че доста от вас в момента търсят и са изправени пред огромното разнообразие на пазара, та надявам се успея да ви помогна, поне малко, показвайки ви какво използвам аз.

Знаете, че от края на миналата година се влюбих във френската спа марка Phytomer, която се предлага само в спа салоните. Точно за техен продукт ще си говорим и днес - слънцезащитният им крем за лице и чувствителни зони със SPF30. 



Преди всичко, няколко общи думи - кремът е водоустойчив, осигурява UVA и UVB  защита, предодвратява преждевременно стареене на кожата и предпазва от проблеми, свързани със слънцето. Тоест, спокойно може да бъде и дневен крем, както го ползвам и аз.

А сега и какви са впечатленията ми:

Най-важното нещо е продукта да се разклати преди употреба - първият път не направих това и се оказа груба грешка. Както при доста продукти от този вид, формулата се "разделя" и затова е нужно разклащане, за да стане хомогенен продукта.
Има бял цвят, но и с леко бледо-жълтеникава нотка, с типичен аромат за такива продукти, който аз харесвам.
Прави ми впечатление, че се нанася супер лесно и попива много бързо - няма мазно усещане, няма лепнене и най-важното, което не очаквах като ефект - никакъв бял ефект, ама никакъв. Това е може би третият ми продукт въобще, който да няма никакви такива ефекти и да се държи просто като крем, а не като бяла маска.Сякаш просто съм нанесла дневен крем - няма бели следи, линии и т.н. Кожата е гладка, хидратирана, немазна и просто приятна на вид и допир. Не лъщя като тиган след намазване и като цяло не кара кожата да лъсне по-бързо.
Водоустойчив е, а освен за лице, може да го ползвате и за чувствителни зони. Аз го слагам върху врата и деколтето най-често, но според опаковката може да се ползва дори върху стъпалата и раменете, където кожата е по-податлива.
Като защита се справя отлично - ползвам го главно в градски условия и си върши работата чудесно. За плаж - имам едва едно ходене от началото на този месец, но честно казано се справи повече от задоволително, макар да предпочитам SPF50 за плаж. Нанасях през около 3 часа и отново нямаше бял ефект или тежест. Не изгорях, макар да беше 30+ градуса и всичко си беше наред.
Кожата ми се чувства супер с него, не е тежък, не е мазен, не ми образува пъпки, а ако решите да слагате грим върху него - също няма проблеми или кир ефект.
Съставът - време е за малка вметка.  Марката реформулира доста свои продукти и премахна напълно или частично парабените и други гадости. Моята опаковка е от преди да бъде подобрен състава (има цели 5 парабена), но хубавото е, че в новата версия продукта съдържа само 1 парабен. Няма и смисъл да ви показвам стария състав при това положение, за да не ви подведа. Поглеждайки в сайта на марката, серията е дори с нови опаковки.  
Филтрите са химични и физични, като съдържа и оксибензон. Титаниевият диоксид не е нано, което отчитам за плюс. Съдържа още морска сол, алгин, морска вода, екстракти от няколко вида корал, от хлорела, захари + витамин Е.
Съставките тук имат и друг ефект - някои от тях се борят срещу изсушаването, което морската вода и слънцето предизвикват. Други реминерилизират кожата, набавяйки им някои минерали, като например калций и магнезий.
Цената на продукта е поносима, но е по-висока от аптечните марки. Според мен си заслужава, защото е икономичен, а и с подобрения състав притесненията ми за състава изчезват и като цяло минуси няма, стига да ви е по джоба.
Както ще кажа за пореден път, марката предлага тестери на почти всички свои продукти и стига да имате наблизо спа салон, който работи с нея, то спокойно може да опитате крема.

Оставам повече от доволна от слънцезащитния крем на Phytomer, радва ме факта, че вече е с нова формула (предполагам е на пазара вече) и ще си го ползвам с кеф.

Ще се радвам да ми споделите на какво се доверявате тази година да ви пази от вредните слънчеви лъчи в коментар!
Приятен уикенд и ще се видим скоро (надявам се, защото както ви споделих - имаше технически проблем).

*Продуктът ми е предоставен от ПР, като мнението ми за него е лично мое

Няма коментари:

Публикуване на коментар