петък, 3 април 2015 г.

Phytomer: Samples Review

Здравейте!

Тези дни ще съм малко по-активна, тъй като около празниците ще отсъствам,  затова очаквайте постове почти всеки ден!

Днес избрах да пиша за няколко мостри, които получих наскоро. Знаете, че в края на миналата година открих марката Phytomer и си купих няколко техни неща (за някои съм писала тук и тук), като впоследствие ми бяха изпратени от вносителите и мостри на интересни техни продукти за лице. Без да губя време, нека видим каква представа успях да си изградя за нещицата и какви всъщност са те.



1. Мицеларна вода за очи - абсолютен и тотален любимец, Това ми е втора мостра от водата и трябва да ви кажа, че този продукт е просто невероятен. Вече ви писах впечатленията си от нея (линк има по-горе) - обобщено мога да кажа, че това е продукт, който сваля изключително лесно и бързо околоочен грим, не оставя следи, не изсушава и няма неприятно усещане след него. Това е един от много малкото продукти, които успяват с две-три движения да ми махнат целият околоочен грим, включително спиралата - нещо, което смятах за невъзможно.

2. Accept крем за лице за много чувствителна и реактивна кожа - това е един страхотен крем, който първоначално не мислех въобще да пробвам, заради наличието на парафин в състава.
След едно дълбоко почистване обаче, кожата ми беше адски зачервена - реших тогава да му дам шанс и да го пробвам. 20 минути след апликацията, нямаше нито зачервявания, нито неприятно усещане върху кожата. Направо ме уби! В последствие реших да ползвам крема от време на време, за да видя наистина ли притежява такива силни успокояващи свойства и трябва да кажа, че отговорът е положителен. Пробвах го дори върху леко зачервявания на крака ми - и там подейства.
Минус намирам в това, че е по-плътен и мазен - за суха кожа ще е идеален, но не и за моята - усеща се лека тежест и мазно усещане, но въпреки това попива след известен период. Сложих го няколко пъти като нощен, на сутринта имах изравнен тен, не забелязах допълнително омазняване, като не ми образува пъпчици.
Ако имате много чувствителна кожа и съдържанието на парафин не ви притеснява - кремът е чудесен.
Все още не разбирам коя съставка действа толкова бързо и ефективно, успокоявайки кожата. Забелязах също, че съдържа хлорхексидин диглюконат -  антисептична и противовъзпалителна съставка, традиционно използвана в продукти за устна хигиена и дезинфектанти. Изглежда, на нея дължим този ефект на свиване на съдовете и намаляване на зачервяванията.

3. Initial Youth крем за първи бръчки - бивайки вече в тази възраст, тази мостра беше добре дошла. Ефект няма как да видя от една мостра, ще споделя само, че крема е приятен, но отново е с малко по-плътна и кремообразна текстура. Има много лек и приятен аромат - всички продукти ухаят много приятно, на морски екстракти, но в същото време не химично и много деликатно. Нанесени, ароматът изчезва бързо.

4.Hydracontinue гел-крем - това е лек, ежедневен, 12 часов хидратиращ гел-крем, който е много лек, ефирен. Точно за моята кожа е - супер лека текстура, която попива за секунди. Хубавото е, че може да се ползва по 3 начина - самостоятелно, под дневен крем или смесен с фдт.
За лятото този крем ще ми е идеален, много му се чудя в момента.

5.Hydracontinue ениргизиращ крем - това пък в крем, който енергизира кожата. Пробвах го в периода, когато кожата ми беше уморена и нямаща тонус - допадна ми като ефект, определено освежава. Приятна текстура, която не мазнее при мен.

Съставите на кремовете може да видите на снимката, в последователен ред както по-горе.
Общо взето типични съставки + различни растителни и  морски екстракти, характерно за марката. Освен това, в някой кремове има ензими от водорасли, захари, олиго и атисептични елементи.


Знаейки ценовия клас на марката, добре е да си намерите мостри, ако някой пордукт ви допадне - тях ще намерите в спа салоните, които работят с марката!

Няма коментари:

Публикуване на коментар