събота, 25 април 2015 г.

Uriage Gommage Integral

Здравейте!

Днес ще поговоря за един прoдукт 2 в 1, който доста харесах през последните месеци и който смятам е идеален за всеки сезон, защото не изсушава и е много нежен. Става дума за ексфолианта за лице и тяло на Uriage.



Продуктът идва в 200 мл. туба, като е хипоалергенен и изключително нежен, подходящ за чувствителна кожа. Освен, че е продукт 2 в 1 като приложение, той действа и по два начина - в състава му са включени както механични ексфолиращи частици, така и AHA киселини, действащи дълбокопочистващо. С неутрално pH, високо съдържание на термална вода, той е неагресивен, и в същото време не изсушава. Продуктът освен това се пени, осигурявайки пълно почистване на кожата на лицето/тялото.


А сега да преминем и към какво аз мисля за продукта:

Преди всичко - има страхотен аромат. Много свеж, приятен, ненатрапчив.
Консистенцията не е прекалено гъста, като частиците се забелязват (биват два вида, но за това по-късно). Цветът е бледосин, а консистенцията е пенлива. Като цяло частиците не са чак толкова много, прилича повече на ексфолиращ душ-гел.
За фен на по-грубите продукти, ексфоалиантът определено е нежен - частиците се усещат, вършат си работата, но са фини и нежни към кожата. За мен това не беше проблем, защото частиците са полиетиленови, т.е. не се разтварят напълно и ексфолиращото им действие се усеща и  те не се разтапят върху кожата. Лично по мое мнение, за тялото ексфолиантът може да се ползва повече от нормалните 2 пъти седмично, защото наистина е толерантен към кожата.
Най-хубавото му качество е, че след него кожата  освен мека и чиста, е и хидратирана. Това се дължи на някой от съставките, но усещането е чудесно (и уханието, което се носи).
За лице го ползвам 1 седмично, като там също може да се усети ефектът му - кожата е чиста, свежа, мека, а пяната отмива всички замърсявания.
По никакъв начин не изсушава, не дразни и не е груб - чудесно решение за чувствителна кожа и на лице, и на тяло. Лично аз бях скептична за лицето, но факт е, че резултатът ми хареса.
Съставът - изключително интересен. Съдържа на второ място термалната вода на марката, което е супер, а след нея идва глицерин. Съдържа още типичните за ексфолиращи частици съставки, като например полиетилен, който споменах. Съдържа още лактоза, целулоза, AHА киселини от хибискус, витамин Е и витамин Ц, като и двата витамина са под формата на микросфери, които се разтварят върху кожата. Съдържа и пенители, включително SLS.


Крайното ми мнение е, че това е чудесен и нежен продукт за кожата на лицето и тялото. Не е агресивен и дори за жена като мен, която обича по-груби продукти, много ми хареса. Не е нужно да ви казвам, че съм пристрастена към ексфолианти и този определено е от добрите ми попадения.
Ако си търсите нещо подобно, то ексфолиантът си заслужава, а най-хубавотото е, че може да се ползва от лицето, до петите, като действа еднакво добре и нежно, бивайки budget friendly..

Приятен уикенд от мен! Споделете ми кой е последният ви "ексфолиращ" любимец?

*Продуктът ми е изпратен от ПР, като мнението ми е лично мое

Няма коментари:

Публикуване на коментар