неделя, 5 април 2015 г.

L'Oreal Proffesionel Post: Mythic Oil - Sparkling Shampoo/Seve Protectrice

Здравейте!

Днес ще си говорим отново за продукти за коса, но този път професионални.
Знаете, че от миналата есен смених цялата си грижа за косата с професионални продукти и се старая да ползвам предимно такива. За месеците, в които опитах доста неща, в крайна сметка разбрах, че продуктите на L'Oreal Proffesionel са "моите". В банята имам повече от 10 техни неща  (за които ще ви говоря) и се оказа, че няма купен продукт досега, който да не ми е харесал! Марката определено е предпочитана от мен и днес ще ви разкажа за два продукта от много популярната серия Mythic Oil - блестящ шампоан и термозащитно олио, под формата на крем.



Шампоанът със златни частици е подходящ за всеки тип коса, обогатен с масла и имащ аерирана, лека формула. 
Шампоанът идва с удобна дозираща помпичка, с която е лесно да контролирате излизащото количество продукт. Консистенцията е средно гъста, а златните микро-частици са много нежни, красиви и фини, като не остават върху косата след измиване. Шампоанът се пени чудесно, като аз нанасям по следния начин (както е и препоръчително) - първо нанасям една помпичка, отмивам, след което нанасям втори път, но половин помпичка от шампоана. Прави богата пяна, като не сплесква и утежнява косата.
Ароматът му е много приятен, за съжаление обаче не се запазва след измиване, поне при мен. Не е натрапчив и силен, леко ориенталски, много опияняващ.
Ефектите от него - след измиване косата е мека, с обем и въобще не е утежнена - най-важното за мен. Не се омазнява по-бързо, а шампоана не вреди на цвета. Наистина аерираният ефект е налице - косата е някак пухкава и жива, а не сплескана.
Аз задължително ползвам балсам или маска след шампоана, но все пак не е от шампоаните, които оплитат ужасно косата.
Съставът е чудесен, поне за мен, като липсват силикони. Има SLS, както в почти всички професионални шампоани, което не ме изненадва. Съдържа в добавка салицилова киселина, арганово масло и масло от шафран. (съжалявам за снимката, но е труден за снимане, заради опаковката)
Лично за мен това е един чудесен шампоан, поредния на марката, който харесвам.

Термозащитно олио, под формата на крем
Още щом излезна на пазара, знаех, че трябва да го имам. Ако има нещо, което е много важно за мен - това е термозащитата. Задължително използвам такъв продукт и за мен е много важно той да е качествен и да върши работа.
Луксозното олио идва в тубичка, като консистенцията е точно за крем/лосион, бяла на цвят. Лично аз първо разнасям в дланите, след което нанасям върху косата. Олиото предпазва от температури до 230 градуса по Целзий и не се изплаква. Може да се ползва на влажна и суха коса.
Ароматът е отново чудесен, ориенталски, като е по-траен от този на шампоана - усеща се нотка на подправки, която дава чувство за топлина.
Лично аз нанасям задължително преди сушене, на влажна коса, и макар по-рядко да ползвам преса и маша - при тях също. Разнесен първо в дланите, нанасям върху косата, след което изчаквам малко и суша. Косата се суши супер бързо и лесно, разресва се лесно без накъсвания, като остава копринено мека, изгладена, лъскава, покорна и най-важното - защитена и неувредена.
При първата употреба сложих доста от крема и бях сигурна, че косата тотално ще се сплеска и ще трябва да я мия пак. Оказа се обаче, че въпреки, че прекалих с количеството, обема й беше непокътнат, а тя беше все така мека и гладка - не го очаквах, определено.
В дългосрочен план, косата определено стои по-жива, мека и гладка. Не се омазнява по-бързо, не се сплесква и не е утежнена. Няма накъсвания и косата не изгаря.
Съставът - интересно е, че главните съставки не са силикони, което е голям плюс. Съдържа масло от черен кимион и гуар.
Термозащитното крем/олио се превърна в тотален мой любимец - не омазнява, защитава, грижи се за косата ми и я защитава, а тя изглежда страхотно - какво повече да искам?

Останах повече от доволна от тези две неща от серията Мythic Oil (от която между другото са пуснали нов серум, който ме блазни) и определено си паснахме повече от добре.
Споделете ми, ако сте пробвали нещо от серията!
Усмихнат ден!


Няма коментари:

Публикуване на коментар