четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Phytomer Gentle Clenasing Milk + Micellar Water

Здравейте.

Ако следите блога от началото му, то сте забелязали, че не пишех толкова често за декоративна козметика. Имах период,  в който нямах никакво желание за грим - подминавах щандовете, не купувах почи нищо, освен ако не е колекционерско и лимитирано, и така откарах доста месеци. Ако се питате защо - просто се бях пренаситила, не бях в особено добър период, а и честно казано тази ми мания просто ми беше омръзнала. Ежедневно слагах единствено коректор, спирала и червило - всичко друго стоеше настрана. И това продължи до миналото лято, когато желанието ми се върна с пълна сила. Чудите се защо ви споделям това?

От есента забелязах, че започнах да нося все по-тежък ежедневен грим, което честно казано смятам за минус, защото по този начин натоварвам кожата си. Поради този факт, започнах да издирвам почистващи продукти, които да се справят с грима - мицеларни води, дегримиращи продукти и т.н. и така до тази зима, когато попаднах на една оферта, която обмислях доста и от която в последствие се възползвах.
Така в мен се озова една напълно непозната марка за мен - Phytomer, с цели  два техни продукта.

Накратко (и след допитка до чичко Google), Phytomer е френска марка, която произвежда висококачествени, професионали Спа продукти, които се предлагат за лична и професионална употреба. Phytomer изполват и влагат в продуктите си морски екстракти, като това е и запазената им марка. Цените им не са по джоба на всеки, но хубавото е, че във всеки спа салон, работещ с марката, предлагат мостри, както и терапии, с които може да опитате продуктите.

Но стига толкова, нека да пристъпим към първата звезда днес - нежното почистващо мляко за лице Phytomer. 

Спрях се на млякото, тъй като то беше в комплект, заедно с тоник на марката (за който ще четете скоро и мога да кажа, че е най-добрият, който съм ползвала досега).
Попринцип не харесвам млека като почистващо средство поради няколко причини - мазнеят , лепкави са ми, образуват ми пъпчици и освен това съдържат парафин. Изненадата ми беше, че това мляко няма нито едно от тези негативни качества.
Има бяла и сравнително течна текстура, подобно на мляко (изненада?!). Има някак кремообразен аромат - мек, приятен,  леко парфюмен. Опаковката е стабилна, голяма, издължена и побира 250 мл. Запечатана е с фолио, като дупчицата е малка и лесна за дозиране, а капачаката не се отваря лесно (с винт е). Подходящ за вскеи тип кожа, дори чувствителна.
Интересното е, че млякото се ползва по по-различен начин от нормалните. То се нанася с пръсти върху лицето, масажира се, след което се отмива (като маслата). Това беше доста странно за мен, но честно казано много харесах този начин на употреба.
Нанасям млякото, след което започвам да масажирам - може да видите как грима започва да се разтваря и млякото да губи белия си цвят. След това отмивам с вода и подсушавам. Ефектът е просто уау - супер гладка кожа, мека, хидратирана, немазна, и чиста.
Ако ви е по-лесно, бихте могли да минете първо с памучен тампон и чак тогава да отмиете.
Единственият минус, който откривам е, че ако гримът ми е тежък, понякога остават минимални остатъци, които обаче падат със следващата стъпка (за която ще четете скоро)
Тук е мястото да кажа, че млякото макар да се отмива, не се пени - огромен плюс за мен, тъй като по този начин то не нарушава pH-то на кожата и не е агресивно спрямо нея.



Съставът - огромен плюс, че като мляко за почистване на грим, не съдържа парафини. Парафинът е заместен с кокосови мазнини. Съдържа масло от лешник, морски прищип и алгае. Интересно е наличието на хлорхексидин доглюконат - съставка, която се изполва във фармацията.



Ако харесвате подобен вид продукти за почистване на грим, то задължително опитайте млякото.

Вторият продукт, за който ще говоря днес е просто нещо, което обичам, ама наистина обичам!
Да премахна околоочен грим с един тампон и то напълно за мен е (беше) невъзможно.
Споделяла съм ви, че имам ужасен проблем със спиралите - няма(ше) продукт, който напълно да свали спирала, без да се налага измиване. Защо - миглите ми са такива, сякаш изпиват продукта, а да не говорим ако ползвам електрическа миглоизвивачка - става двойно по-трудно. Да не говорим, че понякога миене не стига също.
И така, докато не  получих тази мостра на мицеларната вода за очи, отновото на Phytomer.


Хора, повярвайте ми, този продукт е чудо! Ама наистина! Ако кажа, че съм впечатлена - малко е!
Спирала, сенки, очна линия, коректор, молив - няколко движения и всичко пада. Оставете другото, ама това чудо ми свали спирала с един тампон и то напълно - вярвайте ми, това не се е случвало през живота ми, дори с дегримиращи продукти от много висок клас. Мога да хваля ефектите му просто постоянно! Пристрастих се! Дали ще го купя - риторичен въпрос!
Не изсушава, не оставя мазен филм, сякаш върху окото ви не е попадало и не е имало нищо. Не се отмива след ползване, а зоната под очите е чиста и успокоена, не дразни очите ми.
Има много деликатен аромат на рози, който почти не се усеща, да не кажа никак (а знаете, че не го харесвам). Съдържа розова вода, морска сол, витамин Е и екстракт от морски прищип. За съжаление, на минито няма пълен състав, затова го пускам целият като текст:

Water, Rosa Centifolia Flower Water, Propylene Glycol, PPG-5-Ceteth, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethlhexylgyerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Rideceth-9, Sodium Citrate, Glycerin, Potassium Sorbate, Maris Sal (sea Salt), Citric Acid, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Ulex Europaeus Flower Extract, Citronellol.


И в обобщение - мицеларната вода за очи е велик продукт, който обожавам и който не мислех, че съществува!

Двата продукта на Phytomer ми допаднаха и се превърнаха много бързо в ежедневно решение за премахване на грим!

Марката може да откриете в интернет магазини, както и в спа-салоните, които извършват процедури с тях (а те не са малко). Цените на мицеларната вода и млякото са що-годе поносими, в сравнение с другите продукти на марката, но не мога да отрека, че качеството го има, особено за напълно непозната за мен марка.
Очаквайте съвсем скоро още продукти, с които ще ви запозная. Марката просто ми влезе под кожата, а сега съм в чудене каква тяхна спа процедура да си подаря и с какво да се поглезя!

Ще ми е интересно да ми споделите ако сте запознати с марката или ако сте опитвали нещо.
Целувки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар