понеделник, 20 април 2015 г.

MAC Studio Finish Concealer

Здравейте!

Реших да започна тази седмица с обещано и пожелано от вас ревю!
Преди всичко - трябва да кажа, че няма почти нищо на MAC, което  не съм опитала или да нямам. Обожавам и боготворя марката и продуктите им, и болшинството от декоративни продукти последните години ми е главно техни неща. Разбира се, имайки в предвид цените им, не пиша за тях, но реших да направя няколко изключения, защото освен доста скъпи неща, МАС предлагат и някой не толкова скъпи продукти.

Днес ще говоря на любима тема - коректори. Имам няколко коректора на МАС, като днешния ми е тотален любимец, ще разберете защо. Не знам защо по блоговете се пише и харесва този в шишенце - Pro Longwear, който лично аз намирам за чудесен, но не толкова добър като моят тотален любимец и днешен герой - Studio Finish.
При допитване до вас, Жаки от Makeup Galaxy ми даде идеята да ви покажа вечните ми любимци на МAC, като и това ще направя (в блога й ще откриете доста ревюта на МAC, ако ви е интересно)!



Коректорът е кремообразен и идва в типичната опаковка. Той е изключително покривен, като с наслагване би скрил дори татуировка! Изключително качествен и си заслужава да се пробва и види като ефект - за да съм абсолютно честна, той е въобще любимият ми коректор. Не е сух, кремообразен е, като се нанася, смесва и разнася супер лесно. Цветовата гама е богата, типично за марката - имам 3 цватя - по-светъл от моята кожа, който ползвам за под очите, с цветът на кожата ми, който ползвам за лице и доста по-тъмен, който пък ползвам за контуриране. Този на снимката е мисля NC20 (имам сниман и NC15, затова се чудя, но този е по-тъмен).
Огромен плюс за мен е наличнието на фактор - уникалните SPF35. В състава си, той съдържа и масло от жожоба, палмов восък, силиции и витамин Е. 
Коректорът освен всичко е и водоустойчив, с лека консистенция


И нека ви разкажа как го ползвам аз!

За очи: 
Макар да не е течен, коректорът е чудесен за околоочната зона. Както казах, той е кремообразен и въобще не сух - нанася се супер лесно. Най-светлият цвят чудесно прикрива уморен вид и тъмни кръгове (макар да нямам такива, но инцидентно се е случвало). Не се врязва и не стои сух, като други подобни коректори. Факторът е чудесен, защото най-деликатната зона е повече от добре защитена.

За несъвършенства по лицето: 
Прикрива всичко, ама абсолютно всичко (както казах - дори татуировки). В онзи период от месеца често ми се появяват доста големи пъпчици и е някакъв ужас - този коректор прикрива дори най-големите и най-зачервените. Естествено, покритието се постига с наслояване, но спокойно - не стои неестествено и не се набива в самата зона. Иначе ако имате белези или малки несъвършенства, червенини - на секундата са заличени. За лицето е незаменим коректор, буквално е камуфлажен.
Друг плюс е, че ако имате белези от акне, високият му  фактор ще ги предпази от пигментиране и потъмняване.

За тялото: не го ползвам за него, но успешно прикрива татуировки, петна по рождение, бенки или др. Лично на мен ми се е налагало да прикривам белег на деколтето и бях смаяна - нямаше и помен от него. Пробвала съм и върху нерелефна бенка при приятелка - също се справя.

За контуриране: 
Чудесен е в тази роля, защото има кремообразна консистенция и се прелива чудесно. Както ви споделих, имам няколко цвята от коректора, а отделно притежавам и тази палитра:



Цената на коректора е малко под 40 лв. Грамовете му са 7, като за този тип продукт не са малко, имайки в предвид стандартните 3-4 гр. Икономичен е, не е нужно много количество - достатъчно е пигментиран. Само леко докосване с пръст/четка е достатъчно - самата консистенция е направена много лека, но в същото време пигментирана много добре.
Лично за мен коректорът си заслужава - дългосрочна инвестиция е и вместо да си купиш 5-6 на други марки, съвсем спокойно може да се заложи на качеството. За пример бих ви дала, че така прехваленият коректор на Катрис при мен не даде никакъв резултат - въобще не ми хареса, а е и ужасно сух. Може би този ми е вдигнал стандартна, но въобще не ми хареса, не знам защо го хвалят толкова!
Количеството не е малко, а свойствата и ефектите му се повече от отлични, поне според мен. Винаги можете да го пробвате в магазините на MAC и ще се убедите. Ако може да отделите и повече средства (около 80 лв.) , горната палитра с коректори също е добро решение - чудесен избор от цветове и нюанси, в няколко разновидности и комбинации.


Пожелавам ви приятна вечер и ще се радвам да ми споделите опитът си с MAC! :)

Очаквайте още ревюта за Мас, като ще ми е интересно - чете ли ви се за бялата им козметика?

Няма коментари:

Публикуване на коментар