четвъртък, 2 април 2015 г.

The Cheap Alternative: Regal Goat's Milk Conditioner

Здравейте!

Неусетно март се изтъркули и ето, че вече е април - времето направо си лети!

Снощи избрахте да прочетете поредния пост от рубриката "Евтината алтернатива" - днес звездата в нея е балсамът за коса с козе мляко на Regal.




Ако четете блога (или гледате канала) на Снежи, то със сигурност този продукт ви е познат. Няма да скрия, че именно тя ме подтикна да купя продукта и да му дам шанс.
Трябва преди всичко да кажа, че последните 6-7 месеца ползвам почти и само професионални продукти за косата си. Естествено, нямаше как да подмина толкова хвален продукт и трябваше да се сдобия с него (пък и заради супер ниската цена, поне нямаше да ме е яд, ако не ми хареса). И така, след близо 2 месеца употреба, реших да ви споделя крайното си мнение.

Балсамът за коса на Регал идва в пластмасова, стабилна опаковка, стандартна попринцип за маски за коса. Отваряйки я,  усещам супер приятен аромат, който е просто чудесен, не е химичен, ефирен и много, ама много ми допада (не, не мирише на коза :D). За съжаление, не се задържа след измиване.
От балсамът трябва да загребвате с пръсти, което невинаги е добре, но пък му свикнах.
Консистенцията не е много гъста, но не е и течна - златната среда. Загребва се и се нанася лесно. Лично аз оставям 2-3 минути, след което изплаквам - първо с топла, после леко с хладка вода - отскоро практикувам този метод, чрез който се свиват люспите на капилярното влакно - по този начин косата става бляскава, по-жива, по-силна, по-еластична и накъсването намалява. Освен това, цветът се запазва по-дълго, а и косата се омазнява по-бавно.
И най-важното - какви са ефектите върху моята коса.
Това, което харесах най-много е, че балсамът е супер лек - въобще не утежнява косата и дори съдава обем. След него, косата е много мека, еластична, има обем, разресва се лесно и не се накъсва. При мен балсамът действа, като в същото време не го усещам върху косата си - сякаш не съм слагала нищо, което да помогне на косата ми. Лек, ефирен и много приятен, особено за моята коса, която се омазнява в корена, а по дължините е по-суха.
Ефектът е чудесен при мен, но ако имате много увредена коса, според мен балсамът ще е слаб като ефект и няма да е достатъчно подхранващ.
Съставът на продукта е също що-годе приятен - типичните съставки за балсам, плюс рициново масло, пантенол, кокосово масло, козе мляко i масло от пшеничен зародиш. Като минус отчитам наличието на парафин, което обаче не е челна съставка (намират се и няколко силиконови деривати също в малки количества).

И като цяло, мнението ми за балсама остава положително - чудесен ефект върху моята коса и неочаквано добър продукт за цената си!

6 коментара:

  1. Супер, много се радвам, че ти е харесала. Аз тъкмо приключих с третата си опаковка и ще си взема четвърта. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,

    Би ли споделила откъде си го купила, търсих го на доста места и не го откривам, много добри отзиви има за него и след твоето review вече съм 100% че искам да го пробвам.

    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В Дм го има, предполагам и в Лили, иначе съм го виждала и в по-големи хранителни вериги! :)

      Изтриване
  3. Благодаря още веднъж, блога ти е страхотен, изключително точна и полезна информация даваш, с нетърпение чакам следващите :)

    ОтговорИзтриване
  4. Звучи много добре :) Ще го пробвам ... :) Страхотно ревю :)

    ОтговорИзтриване