понеделник, 2 февруари 2015 г.

The Cheap Alternative: Avon Facial Cleansing Brush

Здравейте!

Още преди два месеца ви бях обещала да започна тази рубрика, но така и не намирах време. И така, какво по-добро време от началото на новия месец ( а й докато любимият и компания гледат Super Bowl, аз трябва да правя нещо :D ! ) ?!
Идва време за "Евтината алтернатива" - рубрика, в която ще виждате качествени продукти с ниски цени, които съвсем спокойно могат да заместят по-скъпите си събратя, особено ако нямате възможност да ги купуте, а искате нещо подобно!

Днес ще ви говоря за почистващата четка за лице на Avon.



Цените на подобен вид продукти започват от около 80 лева и вървят доста нагоре, според исканите функции. Разглеждайки каталог на Avon забелязах, че и те пускат подобна четка и то на доста ниска цена (30 лв, в сегашните каталози е около 39 лв ).
Казах си - какво пък. И да не ми харесаше, поне не губех много, а и за подобен продукт не ми се даваха толкова много пари, спрямо че имаше голяма вероятност да не ми хареса, заради чувствителността на кожата ми.
Но, нека поговорим за самата четка.
В комплектът са включени четка, поставка, 2 сменяеми глави и упътване. Пристигат опаковани в картотена кутия, която много ми допада.
Четката работи с батерии АА (2), но те не са включени в комплекта. Има две скорости на работа, устойчива е на напръскване с вода ( но не и на потапяне ) и мощността и е 1.35 mW.
Четките са два вида - силиконова и найлонова. Отделението за батерии е със защитен механизъм, който може ми се стори малко труден за отваряне, но добре, че имам мъже вкъщи /вижте на снимката/.


И сега е време да ви споделя какво мисля аз за четката:

Първите няколко употреби бяха страшнички за мен. Знаете за чувствителната ми кожа и естествено, тя реагираше, макар да бях на ниска скорост. След около 10 дни употреба, кожата ми свикна с нея и нямах проблеми.
Главите трябва да се ползват само с почистващ продукт и вода, а не на "сухо".
Силиконовата четка използвам за ежедневно миене - нанасям продукт на мокра кожа и започвам да масажирам (20 секунди чело, 20 секунди нос и брадичка, 10 секунди бузи - за другата четка се отнася същото). Справя се чудесно с грима, измива кожата чудесно. Не  е нещо уау, обикновено измиване, но със сигурност по-добро от само почистващ продукт и вода. 
Минус намирам в това, че ресничките са една идея по-големи и измиващият продукт не успява да се разпени, защото попада между тях - това ме принуждава и първо да разпенвам продукта и чак тогава да нанасям.
Найлоновата четка ползвам веднъж в седмицата или на 10 дни като дълбокопочистващо средство. Има  ексфолиращ ефект, заглажда кожата и я почиства до скърцане. По-груба е, което е нормално и не трябва да се прекалява с нея. Лично аз леко я мокря с топла вода, за да омекне и да е по-комфортна за употреба. Кожата става чиста, гладка, мека, като след ексфолиране и успешно замества ексфолианта.
Използвам и двете четки на ниските обороти, заради чувствителната ми кожа, но в Т-зоната спокойно си пускам и по-високите. Четката не изсушава кожата.


Като минус намирам и това, че марката все още не е пуснала резервни глави, а смятам за напълно нормално тези глави да се заменят на около 6 месеца. Това за мен е единственият по-голям минус на продукта, но да се надяваме, че глави ще бъдат пуснати.

Накратко, чеката ми допада - изпълнява функциите си, почиства кожата добре и ми се отразява положително в дългосрочен план. Надявам се от марката пуснат и резервни глави и тогава ще бъда още по-доволна!
Надявам се първият пост от рубриката ви харесва и ще се радвам да ми споделите в коментар!

След тази четка започнах все повече да се ровя за машинки за почистване на лице, като сега дори очаквам от UK да ми пристигне една джаджа, която почиства с ултразвукови вълни.

И накрая пращам няколко целувки на Ели, тя си знае защо! :*

Успешна седмица!


1 коментар:

  1. Oriflame съвсем скоро ще предлага такава четка, но ще има и сменяеми глави!

    ОтговорИзтриване