събота, 7 февруари 2015 г.

Montagne Jeunesse Masks: Cucumber Peel-Off / Creamy Coconut

Здравейте, момичета.

За трети път пиша за маските за лице на Montagne Jeunesse, защото откакто ги пробвах и срещнах за първи път в Лондон, просто се влюбих в тях. Това са поредните два вида, които пробвам и за които ще ви разкажа в този quick post (не е много quick, ама... )!




1. Хидратираща крем-маска за уморена кожа с кокосова кал
През зимата знаете, че кожата ми губи тонус, появяват ми се сухи зони, дехидратира се и изглежда уморена. Тази маска е подходяща за нормална и суха кожа, уморена и без тонус.
Маската има умопомръчителен аромат на кокос, ужасно силен и траен (като се усеща лека нотка шеа), идеален за зимата - тъпъл и някак отпускащ.
Маската има за цел дълбоко да хидратира и тонизира кожата ви, като подобри вида й.
Нанася се слой от маската, след което се престоява 10-15 с нея и се отмива. Тя е кремообразна, точно като крем, който ви се иска да изядете и се нанася супер лесно. При отмиването и се изисква малко повече усилие. Една опаковка на мен ми стига за около 4-5 употреби.
След употреба на маската кожата ми е супер, супер мека и по-жизнена. Няма помен от сухота, сухи зони или дехидратиране. Не омазнява и е достатъчно хидратираща, за да не ползвам крем след нея. Допадна ми и си израходвах и двете опаковки от нея с кеф!
Съставът - напълно натурален, ще видите на снимката по-долу.
Съдържа каолин, бентонит, глюкоза, млечен компонент и най-важното и основното: масла от шеа и какао + кокосова вода.


2. Пилинг, анти-стрес маска с краставица за проблемна кожа 
Любимата ми пилинг маска е на Peter Thomas Roth с тиква (макар да не е типичната пилинг маска), но цената и е трицифрена и затова и поглеждам  към евтините еквиваленти, макар да съм изхабила мисля 2 опакокви от нея вече.
Това ми е трета или четвърта пилинг маска на Montagne Jeunesse, защото за мен те са най-добрите подобни бюджетни маски. Видовете с краставица и с чаено дърво са ми любими.
Тази с чаено дърво дори съдържа и крем за след маската, премахващ несъвършенствата и е просто невероятна. Има наситен мирис на чаено дърво, като ефектът от нея се забелязва веднага след употреба (показвала съм я мисля в Empties )
Но сега да поговорим за тази с краставица.
Има аромат на бергамот (почти 1:1 с чаят Earl Grey на Twinings ) и е много приятен, но първите секунди има силна алкохолна нотка, като се усеща и цитрус. Пилинг маските на марката се разнасят малко по-трудно, защото са лепкави, но пък са от видовете, които наистина се отстраняват с едно движение. Ако сте ползвали пилинг маски сте попадали на такива, които не успяват да се премахнат напълно и залепват, но при видовете, които съм опитала досега на марката, това го няма.
Нанасяте маската, оставяте отново за 10-15 минути (докато изсъхне) и отлепяте, без да дърпате. Нанасяйки, от алкохола е възможно да ви се насълзят очите, защото определено силно с усеща, но скеунди след това ефектът преминава.
Отлепянето е супер лесно и наистина става с едно движение. Порите са чисти, кожата е мека, не е изсушена, а ако има несъвършенства, то те са успокоени - това харесвам най-много в маските. Ако имате черни точки, маската има и действие на лепенките против тях - изсмуква ги  и свобождава порите, като напълно потвърджавам това - порите са видимо по-чисти.
Съставът - съдържа алкохоли, които знаете не харесвам, но те са част от пилинг маските попринцип. Съдържа екстракти и масла от краставица, жасмин, черупка на орех, гинко-билоба, кактус, вечерна иглика, лайм и бергамот + витамин Е. Цяла феерия от чудесни екстракти с натурален произход.
Маската се води освен това ароматерапевтична, защото бергамотът има успокояващо действие, а жасминът, гинко-билобата, лаймът и вечерната иглика действат анти-стресово на кожата и премахват несъвършенствата.
За мен пилинг маските на Montagne Jeunesse са най-добрите от бюджетните варианти, както съм ви споделяла в предушни постове  и определно ги препоръчвам. Особено ако сте с проблемна кожа като моята, пробвайте тази с краставица, и тази с чаено масло.
Тази маска ми стигна за около 5-6 употреби.


За интересуващите се - марката не  тества върху животни и продуктите им са подходящи за вегетарианци (сертифицирани са)
Маските са със супер ниски цени, под 2 лева, като се намират в магазините на Лили!

Приятен и спокоен уикенд от мен! Споделете ми вашите фаворити на марката!
Ако искате да видите още постове за други маски на Montagne Jeunesse, то ги вижте тук и тук.

*Маските са ми изпратени за проба от ПР, като мнението ми е лично мое


5 коментара:

  1. И аз съм любителка на маските на Montagne Jeunesse, имат толкова много видове, които са готини не само като действие, но и като външен вид, аромат, текстура и т.н.

    Обаче тази маска на Peter Thomas Roth с тиква, която струва трицифрено число ме заинтригува да я видя каква е, може ли едно ревю за нея? Мерси

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси, това е маската:
      http://www.sephora.com/pumpkin-enzyme-mask-P387261

      Изтриване
  2. С удоволствие ще ги пробвам някой път,в момента ползвам подобни еднократни маски от била и съм супер доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено тези си заслужават да се пробват, освен това имат огромен избор от разновидности! <3

      Изтриване
  3. Много искам да пробвам маската с кокос, но никъде не успявам да я открия. Иначе съм страшно доволна от марката и използвам всички маски с голямо удоволствие.

    ОтговорИзтриване