сряда, 25 февруари 2015 г.

Pinks Beauty Box February 2015

Здравейте!

Бързо включване днес за новата Пинкс кутия.
Този път си я взех цяла, не беше смазана като миналия път, а какво открих вътре, предстои да видите!



1. Bourjois Effect 3D Gloss блясък за устни - пълноразмерен продукт
Оригинелен размер: 5,7 мл. / Цена: 15,99 лв.
+ мостра на аромат на марката

Това беше първият разкрит продукт. Падна ми се оражанвеещият нюанс.
На първо четене - не е лепкав, цветът е прекалено деликатен, все едно съм с балсам за устни, а за 3Д блясък като стъкло и дума не може да става. По-скоро е балсам, отколкото гланц.
Състав - на първо място холестерол... :(

2.Stani Chef's лосион за тяло - пълноразмерен продукт
Оригинален размер: 250 мл. / Цена - 7 лв.

Уникален състав*, уникален аромат и просто чудесен продукт. Марката е нова за мен, падна ми се лосион с аромат на малинов мъфин и честно казано ми допада. Има доста плътна консистенция, подходящ е по-скоро за зимата, леко мазнее. Направи ми впечатление, че ароматът е супер недълготраен, поне при мен. Искаше ми се този с пъпеш или сладолед, но и на това съм доволна
И отново ми липсва разнообразието, макар да харесах продукта (наскоро имаше лосион в кутия).
*Редакция - хвърлям го в коша, дори не смятам да го подарявам - оказа, че е производство на "Христина", а те не изписват целите си състави.

3. M.Asam Vino Gold крем ден и нощ - 5 мл.
Оригинален размер: 100 мл. / Цена - 38 лв.

Няма какво да кажа, няма да го ползвам, така че е излишно. Анти ейдж е, за суха кожа + няма състав - тотално не е за мен.

4. La Roche-Posay Lipikar Syndet измиращ гел-крем - 15 мл.
Оригинален размер: 400 мл. / Цена: 29, 34 лв.

Супер се радвам, обожавам такива минита за пътуване. Гелът е чудесен, пробвала съм го вече, и определено ще си го взема с мен при следващо пътуване.

5. Biotrade Acne Out Oxy Wash измиващ гел за проблемна кожа - 10 мл.
Оригинален размер: 220 мл. / Цена: 13, 40 лв.

Заглеждах този гел, но това с кислорода ми се стори маркетинг трик. Оказа се, че той наистина съдържа кислород, млечна киселина + няма SLS и е с много изчистен състав.
Отново в чудесен размер за пътуване и честно казано нямам търпение да го пробвам.

6. BioPha шампоан за нормална коса - 12 мл.
Оригинален размер: 400 мл. / Цена: 9,70 лв.

Това е най-любимото ми от кутията. Напълно непозната марка за мен със страхотен състав - още вчера потърсих няколко продукта на марката в близкия био магазин и взех  душ-гел от бранда ( със зелена ябълка май беше, с помпа ). Ако шампоана ми хареса, определено ще купя техен.
Цените въобще не са високи, а количеството е голямо.
Много щях да съм щастлива, ако това беше пълноразмерния продукт в кутията.
Минус имам към това, че мострата е със срок 3/2015 (поне моята) - някой пак си е разчиствал складовете за наша сметка.

7. Alteya Organics почистващ гел за лице с розово масло - 3 мл.
Оригинален размер: 250 мл. / Цена: 16, 80 лв.

Дори не искам да виждам тази мостра, съдържа роза, а имам непоносимост към подобен аромат. Вече беше подарена и не искам да я виждам повече (добре, че не ми се падна лосион за тяло с роза, че...).

Ами това беше. Доволна съм, че има травъл сайзове и сашенца, както и две напълно непознати за мен марки със страхотни състави. И все пак, за мен нямаше нищо Уау или изненадващо в кутията. В чудене съм дали да си подновя абонамента, но следваща кутия ще го реши окончателно.

4 коментара:

  1. Много добро ревю на кутията, аз се отказа отдавна от тях, но следя как се развиват. M. Asam имат хубави продукти, но е трябвало да се съобразят с профила ти. Ще ми е интересно да прочета мнението ти за гела на Биотрейд и за BioPha, макар че то от тази мостра надали ще може да се извлече нещо полезно. Жалко, че мостричката на Alteya Organics е заминала, аз пък много харесвам рози :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това с профилите е по-скоро формално. Досега не съм видяла момиче, което е да споделило, че нещо от профила й е взето под внимание, да не говорим, че вече и имена на картичките не пишат. Но здраве да е!
      Мострите ще ги пробвам, но ако реша да купя, задължително ще пиша. Като състав са повече от добре (при шампоана на второ място е екстракт от алое).

      Изтриване
  2. Гланца на Bourjois e страхотен! Имах същия и съм много доволна! :)

    п.с. можеш да участваш в givеaway-я ми на http://quitealooker.com/

    ОтговорИзтриване
  3. И аз наскоро открих продуктите на BioPha Organic и съм доста доволна. Ползвам интимния им гел и рол он с нар. (особено след първия ми опит с био рол он на Алверде, който се оказа пълен боклук и се чудех дали всички дезодоранти без вредните съставки не правят нищо, но този ме опроверга :)Цените са супер и смятам да изпробвам още техни неща.

    ОтговорИзтриване