вторник, 17 февруари 2015 г.

La Roche-Posay Cicaplast Hands

Здравейте!

Днес правя включване за един напълно нов продукт на пазара. 
Иновационен продукт с иновационна текстура - звучи специално, нали?! 
Става дума за бариерният възстановяващ крем за ръце Cicaplast na La Roche-Posay! 

И преди да си помислите, че това е просто крем за ръце (като мен в началото) - о, грешите и то много.

Първото и най-важното, което трябва да се каже за продукта е, че той е за професионална и домашна употреба. Защо?
Повечето от професиите, в които основен инструмент са ръцете, а да не говорим ако се използват и препарати върху тях, често страдат от проблеми. 
Дали сте хирург, който ежедневно трябва да мие ръцете си в продължение на много минути, да ги третира с препарати, фризьoр, занаятчия или просто домакиня, чиито ръце са напукани, сухи, наранени, захабени от миенето и чистенето, то този продукт е създаден за целта! 
Но дори и да не спадате от този тип, познато ви е чувството на  суха, раздразнена и често разранена от сухота кожа, нали? Да, и на мен ми е познато, за съжаление. 

Консинстецията на продукта е супер странна - нищо общо с крем. Балсаместа, но в същото време има нещо гелообразно в нея. Стои леко силиконено, много наподобява балсама за устни от серията, който обожожавам (тук е мястото да вметна, че кремът има също сладък вкус като балсама, но не питайте откъде знам :D ) ! Няма аромат, а цветът е бял към прозрачен.
Най-странното е, че не е мазен въобще, колкото и глупаво да ви звучи, върху кожата има матиращ ефект, т.е. след нанасяне ръцете са сухи буквално, сякаш не сте ги намазали. Нанасяйки, дори не чувствам консистенцията върху кожата, изпива я, като няма помен от това, че сте се мазали с крем, т.е. веднага може да продължите с дейността си и не се изисква време за попиване. Няма мазни следи, лепкавост, тежест - буквално все едно не сте сложили нищо на ръцете си. 
Откъм ефект обаче, това "никакво" усещане при нанасяне и попиване, е всъщност "много" ефективно - супер подхранващ, овлажняващ и защитаващ ефект. Откакто го ползвам, кожата ми не се е напукала или изсушила. 
Хидратира невероятно, а защитният филм, който оставя, предпазва ръцете от вятър, студ и въобще външни фактори, сякаш имате ръкавици, но невидими. След измиване определено действието му не престава, но не бих могла и да кажа, че е вечен върху ръцете (устойчив на измиване и външно изтриване, действието му се запазва до 2 часа).
Ако имате рани и напукани ръце, то знаете, че е кошмар слагането на крем върху толкова увредени ръце - парене, щипане, сърбеж, болка. Тези ефекти са напълно непознати за този продукт! Абсолютен и тотален комфорт, плюс не дразни дори да имате рана - бях се порязала и сложих от крема върху раната и бих могла да кажа, че дори подпомага зарастването- ако сте ползвали кремчето за разранена кожа от серията, то ефектът е подобен.

Най-големият плюс за мен обаче е, че не съдържа парафин. Почти няма медицински крем на пазара, който да не го съдържа, така че този е нова глътка свещ въздух.
Цели 30% глицерин и най-важното - 4% ниацинамид (витамин B3). Втората съставка всъщност има облечкаващото и премахващо дразненията действие. Успокоява кожата, намалява възпаленията и не предизвиква болка и дразнене. Това е и съставката, караща кожата да зараства по-бързо (след 2-3 нанасяния на крема, ще се убедите, че е така). 
Съдържа още масло от шеа и термална вода. Много кратък и простичък състав - точно, каквито ги обичам.



Цената му не е много висока, поносима е за такъв продукт, а милилитрите са 50. Малко количество е достатъчно, така че минава и за икономичен.

Дали на работа или у дома, подложени ли са ръцете ви на дразнене и увредеждане, то този продукт е за вас. В България, кремът е препоръчан от видни професионалисти (хирург, стилист, керамик... и от мен :D), само по себе си говорещо за това, че обещанията на крема далеч не са просто рекламни или с цел продажба (в което се убедих). Тестван е при 23 различни професии и резултатите са налице.
Продуктът е създаден за най-чувствителните и капризни ръце, тоест моите :D.  

На ръцете ми кремът се отразява отлично, те са в страхотно състояния и са защитени - какво повече да искам?! Изискваният ми за крем (ако мога да го нарека така) са покрити и този наистина иновационен продукт със силна концетрация на активни съставки е повече от прекрасен. 
Няма парафини, дейстивето му е отлично, защитава - за мен един прекрасен продукт, със странна и непозната консистенция, която адски ми допада, особено при често забързаното ми ежедневие ! 

*Продуктът ми е изпратен за проба от ПР, като мнението ми за него е лично мое


Няма коментари:

Публикуване на коментар