петък, 30 януари 2015 г.

Balea BodyButter Nuss/Nut

Здравейте!

Преди няколко дни писах за един мой натурален любимец в грижата си за тяло, но за да не разочаровам тези от вас, които пожелаха във фейсбук ревю на маслото на Балеа с лешници, ето, че то е тук!



Няма да изпадам в подробности - масло, аромат на лешник, ниска цена - ами трябваше да го пробвам!

Маслото има доста гъста и тежка консистенция. Бих могла да я сравня с тази на The Body Shop с арган. Сравнително твърда е, като ако имате маникюр, то това може да е проблем за вас. При допир с пръста се изисква леко усилие, за да може да "загребете" продукт.
Разнася се сравнително лесно, като е една идея по-тежко и по-твърдо - лично аз го сравнявам повече като балсам, отколкото като масло, защото не е фино и не се разнася така лесно по кожата, както например любимците ми от Sephora.


Хидратира и подхранва повече от чудесно, като попива сравнително бързо за толкова богатата си консистенция. Допада ми ефекта му върху мен.
На опаковката изрично пише, че не омазнява, което смятам е така - първите някоко минути се усеща "тежко" върху кожата, но щом попие всичко е чудесно. Ако взимате сутрин бърз душ и нямате време да чакате да попие, то този продукт не е добро решение, освен ако нямате много суха кожа. Заради богатата му текстура обаче, смятам, че е чудесен за времето навън, защото защитава и задържа влагата в кожата дългосрочно. Кожата е мека, подхранена и приятно ароматизирана. И като споменах ароматизирана...
Има прекрасен аромат на лешници (заради него най-вече го купих), който обаче е примесен с нещо сладко. Прилича повече на лешникова торта, например. Не  е тежък, но е наситен. Първите 2-3 часа се усеща точно такъв аромат, като после долавям единствено сладка нотка, като лешниците са се загубили напълно. Има доста траен аромат и се задържа до 2 дни.
Опаковката е пластмасова и стабилна, като е запечатана с фолио. Надписите и "рисунките" са сладурски, но цветовете за мен са по-подходящи за есента, Количеството е 200 мл.
Съставът - голям плюс на това, че няма парабени (каквито марката слага в някой свои масла). Съдържа висок % масло от шеа, което е повече от добре. Съдържа още масла от какао и лешник. Добавени са и витамините Е , B5 (успокояващият пантенол) и Ц. Съдържа и мастни естери на палмово масло.


И това е общо взето за маслото.
Не съжалявам, че го купих, допаднаха ми ефектите от него, както и съставът, но като консинтенция ми идва тежък. За лятото би било невъзможно да го ползвам, но за сезона е добър. И все пак, маслата на Sephora остават най-добрите за мен и изглежда евтин еквивалент не им се намира.

Ще се радвам да ми споделите ако сте го пробвали в коментарите или да ми споделите на кой продукт разчитате през зимата!

Весел уикенд!

3 коментара:

  1. На мен ми звучи страхотно :)) Бих го пробвала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз така, но имам 10 продукта за тяло нови. :(

      Изтриване
    2. И не мен ми прозвуча страхотно, взех го и сега се чудя кое по напред да ползвам, за да свърши :D

      Изтриване