събота, 21 февруари 2015 г.

Clarins Instant Light Lip Comfort Oil

Здравейте!

Макар работен за мен уикенд, слънчевото време днес ме вдъхнови за новата публикация.
Слънцето асоциирах с проллетта, а какво по пролетно от... пролетните колекции?!
Блясък и грижа - това ще ви покажа днес!

Звездата днес е олиото за устни на Clarins от пролетната им колекция тази година.



Това е продукт, който честно казано не мислех да взимам, но след доста прочетени мнения, а и задължителната за мен проба, се навих.

Това е продукт, който е 2 в 1 - грим и грижа. Олиото за устни е продукт, който едновременно се грижи за устните ви, като ги дарява с блясък. Просто казано - ефекти на масло и гланц.
То може да се ползва самостоятелно или върху червило.
Цветът, който аз взех е 01 - Honey. Предлага се и още един цвят, който е малинов.


Нещото, което най ме притесняваше в продукта беше това, че мислех, че ще е лапкав и мазен. Не понасям подобни консистенции! Оказа се обаче, че олиото въобще не е толкова мазно и лепкаво. Консистенцията му е сравнитело гъста, много наподобяваща мед - не е течна като олио и не се разтича. Ароматът - на мен ми мирише на топинг за палачинки, с лек меден и плодов привкус - обожавам го просто, пристрастена съм! Честно казано не усещам вкус, макар на опаковка да пише, че е сладък.
Лепкавостта я има, но е поносима и не ми пречи, като имате предвид, че прага на поносимост ми е нисък. За мазнеене не можем и да говорим, няма такова при мен.
Самостоятелно се усеща леко, а върху червило лично аз почти не го усещам.
Цветът е абсолютно меден - нанесен се  вижда леко жълт оттенък , като при мен въобще не си личи. На суочовете може да видите, че почти цвят не се забелязва, което за мен е плюс, защото все пак го нося и върху червило. При мен не жълтее и изглежда супер, на устните също не се забелязва - стои като обикновен безцветен глос.


Усещането върху устните е чудесно - лично аз го усещам повече като грижа, отколкото като глос. Блясъкът не е като стъкло, може би очаквах малко повече, но си е тип обикновен гланц. Върху червило е доста по-наситен и ми харесва повече.
Харесва ми това, че усещам устните си хидратирани с олиото на Clarins, макар доста момичета да се оплакаха от това, че изсушава. При мен въобще го няма, а да не говорим, че устните ми тази зима са ужасни. При мен има хидратиращ и подхранващ ефект, като буквално го усещам като грижа. В по-дългосрочен план ще видим как е.
Сравнително дълготрайно е - дали заради сухотата на устните ми, олиото попива след известен период на носене при мен, като остава само деликатен блясък.
Ако пък ям и пия междувременно, до две хапвания и блясакът е изчезнал - остава само хидратиращо усещаще върху устните, сякаш имам балсам.
Опаковката много ми харесва - стилна, изчистена и стабилна, а апликатора... сами може да видите големината му, като е много удобен.


Олиото ми се струва страшно икономично - много малко количество ми е достатъчно за постигане на ефект. Опаковката побира 7 мл.
Съставът - огромен плюс, че не съдържа минерално масло и разтопена пластмаса - типични съставки за подобни продукти.
Основната съставка е смес между мастни киселини и глицерин, като съставът продължава с още мастни киселини. Съдържа масла и екстракти от жожоба, лешник, фуджи (японски вишнев цвят), чили, слънчоглед и розмарин. Съдържа още витамин Е и ванилин.
 За подобен продукт, съставът е супер, като цяло не толкова химичен и няма никакви неприятни и вредни съставки!

Обобщено - макар скептична в началото, олиото на устни на Clarins ми хареса. Цената му не е толкова висока и според мен си заслужава напълно! Ако пък имате възможност да дадете малко повече средства, то погледнете еквивалента му на YSL - също божествен продукт, който ужасно много харесвам!

12 коментара:

  1. Звучи наистина много интересно :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В момента олиата на Кларинс и на Лоран са просто хит при мен! <3

      Изтриване
  2. Звучи много интересно,наистина :))

    ОтговорИзтриване
  3. Сега ще трябва да ходя и да го пробвам след това ревю :D

    ОтговорИзтриване
  4. Миналата седмица ги гледах и съм в голяма дилема за малиновото :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малиновото е приятно също, но ми е прекалено нежно.

      Изтриване
  5. Има ли го в България и в коя козметочна верига мога да го намеря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има го във веригите, които предлагат Кларинс - Бюти зон, Сефора...

      Изтриване