вторник, 9 септември 2014 г.

Garnier Fructis Goodbye Damage Fortifying Shampoo

Здравейте!

Последният път, когато ви писах за продукти за коса, ставаше дума за 3 продукта от гамата Garnier Fructis.
След като много ги харесах, в края на лятото реших отново да се доверя на техен продукт, който да се справи с последствията от лятото, слънцето, морето и т.н.

Става дума за шампоана от серията на Garnier Fructis - Goodbye Damage за безжизнена и много увредена коса. 



В края на това лято (по-скоро в края на Август, защото тогава то за мен приключи) косата ми беше в ужасно състояние - доста суха, краищата ми "разцъфнаха", косата започна прекалено  да се накъсва и дори пада - всичко това в следствие на доста третиране от моя страна (преса, маша и най-вече сешоар ) и разбира се, слънце, морска вода, хлор... Все пак в корените остана все така бързо омазняваща се и без обем, което още повече завършва картинката колко "прекрасна" изглеждаше косата ми след това лято.

Доста се чудих какво точно да предприема и вкрайна сметка реших да се доверя на тази серия и по-конктретно шампоана, защото обещанията му са доста добри и се надявах ги изпълни.

Шампоана обещава до 10 пъти по-силна коса , също така да я направи блестяща и гладка , като сплетените краища са с 4 пъти по-малко. За седмица, серията (шампоан, балсам, маска, серум) трябва да премахне от косата уврежданията вледствие на цяла година - гръмко, а?

Е, аз реших да не се доверявам на цялата серия, а само на шампоана. Резултатът беше изненадващ дори за самата мен!

Още след първата употреба косата ми стана доста мека, като нямаше и помен от суха коса. Казах си, временно е или е от маската, която бях сложила.
Реших да пробвам друго яче - само измиване с шампоан, без да слагам балсам, маска или друг продукт върху косата си след измиване. Тогава вече получих уау ефект!

Наистина за около седмица, аз постигнах чудесен резултат - косата ми върна своята жизненост и уврежданията бяха сведени до минимум.
Вече повече от няколко седмици употреба мога да кажа, че този шампоан направи чудеса с косата ми. Тя върна блясъка си, определено е по-силна, не е толкова суха и твърда по дължината, а цъфналите краища са сведени до миниум, което за мен е много изненадващо само за един шампоан (а не знам ако ползвах цялата серия...). Единствено косата ми все така се накъсва, но това е проблем, с който се боря от години и явно няма да се преборя толкова лесно...
Дали бих купила цялата серия - о, да. След успешния опит само с шампоана, не знам всички заедно какво биха постигнали.
Ароматът на шампоана е плодов, ненатрапчив и не толкова сладникав. Обожавам го!
Съставът - за разлика от шампоана, който ви показах в миналия пост, този съдържа SLS и SLES (което е единственият минус, който намирам). Попринцип ги избягвам  в шампоаните и продуктите за коса, но в случая реших да направя изключение. Съдържа още керапил и масло от Амла, екстракти от ябълка, лимон, захърно цвекло, камелиа, растителен протеин + витамин B3, пиродоксин и салицилова киселина. Отново доста растителни компоненти, което е повече от супер.



И така, отново чудесен продукт на марката за мен. Определено с Garnier Fructis тази година преоткрих своята грижа за коса и това е поредния техен успешен продукт, който ползвам.
Вече съм си набелязала и следваща жертва - имат серия (видях само шампоан, надявам се има и балсам), която е детокс и просто нямам търпение да се сдобия с нея! :)

4 коментара:

  1. Аз с голямо желание и надежди си купих този шампоан,но не видях някакъв ефект от него,даже косата ми се омазняваше по-често от обикновено и с голям зор го изхабих.

    ОтговорИзтриване
  2. Преди време си взех балсама от серията, но не останах доволна. Просто не видях по-различен резултат от останалите балсами.
    Въпреки това пробвах маслото им - много ми хареса! :)
    Препоръчвам срещу изтощени дължини и краища! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че си харесала маслото. Аз доста му се чудих, но ако ми се появят подобни проблеми отново, бих пробвала! :)

      Изтриване