вторник, 16 септември 2014 г.

Pinks Beauty Box September 2014

Здравейте, момичета!

Последните дни освен ужасното време, аз имам и ужасно настроение, а и за капак проблеми със снимачаната техника - чудесно, а?!

Както ви обещах във фейсбук вчера, днес пускам пост с най-новата Пинкс кутия - какво открих аз вътре и какво мисля за нещата!


Да започваме: 



1. All Nature душ-гел - 255 мл. - пълноразмерен продукт 
Цена: 5,69 лв.
Очаквах след лошите неща, случващи ми се напоследък, естествено късмета да ми изневери и да ми се падне варианта с "любимия" ми аромат на роза. Честно казано, искаше ми се да ми се падне този с лавандула, но ми се падна този с масло от шеа и смокиня ... Отива в резервите, засега няма да го отварям, но го подушках - допада ми, макар да е леко тежък заради шеата. Иначе състава - изобщо не е 95%+ натурален, но пак е по-добре от обикновените марки. 

2. Yoghurt of Bulgaria крем за ръце - 75 м. - пълноразмерен продукт
Цена: 3,20 лв.
Много съм чела за тази марка и серия, но никога не посмявах да взема нещо да не би да мирише на роза (защото съдържа розово масло). Оказа се, че не само, че не мирише на роза, ами всъщност има повече от божествен аромат. Много ми допада кремът, няма парафини и ще си го ползвам. Харесва ми това, че пише, че може да се ползва като маска за ръце. Определено много му се зарадвах и ще погледна останалите неща от серията. Този продукт за мен е удар точно в десятката - любимия ми от кутията и със сигурност любим и за в бъдеще. Дано заслужи ревю...


3. Eveline Мицеларен демакиант 3 в 1 - 100 мл. - пълноразмерен продукт + мостра нощен крем с арган и маслина
Цена: 5,29 лв. 
За съжаление е за суха кожа и се води хидратираща, не отговаря на типа ми кожа В състава забелязах и много харесах, че на второ място в него о е хиалуроновата киселина  - браво! 
Нощният крем с маслина и арган смятам, че ще ми е тежък, а й е против бръчки, така че мострата определено не е за мен.

4. Lush Dream Cream лосион за ръце и тяло 10 гр. 
Оригинален размер: 240 гр. ; Цена: 35, 90 лв.
Като цяло не съм ползвала много неща на Lush и нямам изградено мнение за тях, но аромата на този лосион не ми харесва. Иначе изглежда привидно малко течен и рядък, но всъщност на кожата е доста плътен и подхранващ. Нанесен не мирише толкова лошо (билково), но все пак няма да се тормозя - затова са приятелките. :D 

5. Revive Snails Extract околоочен крем - 2х2 мл.
Оригинален размер: 15 мл. ; Цена: 38,60 лв.
Последният серум на марката , чиито мостри  имаше в една от кутиите предните месеци, доста харесаха на мен и майка ми. Правят кожата много гладка и мека. Със сигурност ще пробвам този околоочен, дано да е толкова добър, колкото серума.


6. La Roche-Posay ФДТ мус - 1 мл.
Оригинален размер: 30 мл. ; Цена: 39,10 лв.
Падна ми се в кутията версията за мазна кожа с номер 03. Определено цветът ще ми е тъмен, тъй като ползвам в момента в оригинален размер продукта с номер 01. Мога да кажа, че е невероятен и очаквайте ревю много скоро ( в събота, за да сме точни). 

7. Bioatrade Acne out активен лосион - 5 мл. + талон за отстъпка 
Оригинален размер: 30 мл ; Цена: 12 лв 
Най-голямото ми разочарование - бях въодушевена, тъй като исках  продукта, до момента, в който погледнах съдържанието му  и основните съставки- парафин и ланолин...?! Съставки, които запушват порите и образуват пъпки в крем против акне?! Доколкото виждам е за локално ползване, което означава, че тези съставки трябва да изсушават пъпките явно - ще пробвам, но определено съм разочарована.

Определено кутията е повече от добра (макар аз да обичам повечко мостри да има)
Ами това е, ще се видим много скоро, а дотогава, ще се радвам да чуя какво харесахте или не в кутията! 

2 коментара: