събота, 6 септември 2014 г.

Alverde Face Peeling

Здравейте.

Тези дни времето навън е под всякаква критика, а настроението ми е скапано до безкрайност, чак се депресирам от постоянните валежи...

Но както и да е, ще го преживея искам или не...
Днес ще ви говоря за един продукт, който купих след прочитането (или по-скоро слушането) на доста положителни отзиви за него, особено повлияна от тези на Снежи и Галя (за което им благодаря, те са "виновните" за тази моя покупка).

Става дума за  ексфолиантът за лице на Alverde с кайсия и невен.



Винаги съм предпочитала, що се касае до лицето ми, да взимам такъв тип продукти, чиито частички не са много едри. Лично според мен, малките частички спрямо лицето са по-добро средство за ексфолация, защото при мен по-едрите такива  не вършат работа и са ми много груби (що се отнася до тялото ми, предпочитам точно обратното).

Разбира се, след като чух за този продукт, който винаги подминавах незнайно защо, веднага реших, че трябва да го пробвам.

И така, спокойно мога да кажа, че до момента, това  е един от най-добрите ексфолианти за лице, който съм ползвала! 

Текстура - кремообразна, като частиците не се забелязват, но се усещат. Доста дребни са и полират чудесно кожата ми, без да я "прежулват" или пресушават..
Аромат - на кайсия и много леко се усеща невен, прекрасен е!
Състав - чудесен. Не харесвам само алкохола, но определено не изсушава кожата - нещо, от което се притеснявах (защо повечето продукти на Алверде съдържат алкохол?! Това винаги ме е спирало да купувам техни продукти, няма значение, че е натурален, пак е алкохол за мен...)
Съдържа масла от шеа, маслина, кайсия, невен, липа и слънчоглед.

След употреба, кожата ми е гладка като бебешко дупе, свежа и просто сияе! Чудесно й  се отразява ползването на този продукт.
Лично аз го ползвам 1-2 в седмицата, но заради това, че е доста нежен, спокойно може да се ползва и по-често, да не кажа ежедневно (аз не го правя, но знам, че много хора го правят , т.е. ежедневеното ексфолиране ).

С две думи - за мен това е чудесен продукт, който определено се превърна в мой огромен любимец!
А вие, какъв скраб за лице ползвате в момента?!
Целувки и приятен уикенд (ако може да е приятен при този дъжд :( )

6 коментара:

  1. След четене на толкова положителни ревюта,май е време и аз да си го купя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами и аз се поддадох и останах повече от доволна! :)

      Изтриване
  2. О, ама наистина защо втората съставка е алкохол? А останалите изглеждат много добре, тъжно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е във 90% от продуктите на марката ( включително околоочни кремове ) и аз не го разбирам, но явно e предпочитана за тях суровина :D :( ...

      Изтриване
  3. И аз го ползвам, но не харесвам аромата особено - много ми е натрапчиво-алкохолен. Иначе има добро действие и при мен, но не мога да го определя като 100% любимец.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Странно - при мен изобщо не се усеща алкохол, даже бих го определелила като силно плодов...

      Изтриване