понеделник, 1 септември 2014 г.

Balea Oil-Peeling

Здравейте!
Вече сме септември, което малко или много за мен слага край на лятото и затова днешното ревю ще е тематично.

Всички знаем колко е важна ексфолацията за добрия и развномерен тен през лятото, затова и днес ще ви говоря за олио-ексфолианта за тяло на Балеа.





Този продукт видях от Мери, която го беше включила в едно от видеата си. Не мислех, че го има и тук ( в България ), но проверих и останах изненадана - не само, че го имаше, но го хванах и на промоция -  веднага го грабнах!
Споделяла съм ви, че използвам само ексфоалиантите на Рефан в последните 2 години и този път наистина рискувах и им изневерих, но не съжалявам!

Олио-ексфолиантът е просто невероятен продукт, който обожавам!
Частиците му са едри и са доста, ама доста груби към кожата - за първи път наистина изпитах дори лека болка и дискомфорт, но свикнах и започнах по-леко да масажирам по кожата. Но не смятайте, че за мен това е минус - аз обичам да усещам частиците, а не те да се разтапят върху кожата веднага.
Не се пени, като има страхотен аромат на лимонова трева. Плюс намирам и в това, че е запечатан с фолио и знам, че никой не е бъркал в него, а знаем колко често се случва това..
След употребата на ексфолианта, водата се стича или по-скоро хлъзга върху кожата - наистина маслата остават върху нея дори след излизане от банята и подсушаване - сяшак сте се намазали с бебешко олио. Четох мнения, че бил много мазен , оставял филм - ами все пак е ОЛИО-ексфолиант, а на мен това много ми харесва. Кожата остава хидратирана и мека след употреба като нямате нужда от лосион. Усещам маслата върху кожата си дори на следващия ден след като съм го ползвала - наистина е много и дълбоко хидратиращ ( както е написано - хидратира и защитава сухата изтощена кожа ).
Идеален е за хора с по-суха кожа, но лично аз съм с нормална и пак ми харесва, макар може би на някой хора да не им допада това леко мазно усещане, което аз пък обожавам!
Съставът - страхотен! Масла от слънчоглед, маслина и сусам. Частиците са морска сол, като в допълнение продукта съдържа кофеин, магнезий, уреа, цинк и вит. Е.



Какво повече да иска човек. За мен това е един страхотен продукт, който върши чудесна работа и като ексфолиант, и като олио - ексфолира и хидратира повече от добре.
Надявам се пуснат и още такива ексфолианти с други аромати  на марката преди да се върна към моите любимци - Рефанците!

Успешна седмица от мен, позитивен нов месец и много усмивки!



2 коментара:

  1. Много се радвам, че ти харесва! На мен си ми остава любимец :) Скоро ще му направя и аз едно ревю :) Единствено не съм съгласна, че оставя филм. Но, може би моята кожа е по-суха по тялото. При мен попива сравнително бързо след баня, като само оставя мека и наистина хидратирана кожа ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Aз благодаря, че го показа! Ще очаквам ревюто.
      Относно филма - доста хора се оплакват от това, но както казах на мен не ми пречи, Вероятно на хората с по-суха кожа им идва идеален, както в случая на теб.
      П.с. - имаше дама, която искаше да връща ексофлианта в магазина, защото оставял мазен слой, така че... D

      Изтриване