вторник, 13 май 2014 г.

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) / Обновена

Здравейте в този слънчев ден.
 Стоя си сама в близкият парк, наслаждавам се на времето и чистият въздух и реших, че вместо да чета книга или да разсъждавам по житейски въпроси ( :D ) да напиша публикация, която бавя, защото исках да изпитам максимално продукта.

Вероянто всички си спомняте публикацията ми от Март месец, която беше за крема на Ла Рош - Еффаклар Дуо . Бях няхвърлила доста суперлативи (заслужени) и получих доста запитвания относно продукта, като имаше и дами, които ми писаха, че са си го взели заради публикацията ми и са много доволни - нещо, което ме направи адски щастлива.

Дни след публикацията ми, наличните бройки на продукта в аптеките беше изтеглен, защото се зареждаша нова, обновена версия на продукта - Effaclar Duo (+), която се бори освен срешу несъвършенствата и срещу белезите от акне.


Тогава заминах за около 2 седмици извън България, а когато се върнах, вкъщи ме чакаше обновената версия на продукта, благодарение Ла Рош. През това време четох доста из форумите, където вече се коментираше "обновяването" - според едни крема вече не е същият и не го харесват, а други казват точно обраното. Това ме накара и да дам на крема месец  за да го пробвам, като направих и 10 дневен експеримент - ако спра употребата му, ще ми се появят ли отново недостатъци, но за това по-късно.

Относно новата формула - текстурата е все толкова лека и бързо попиваща. Това е мое мнение, но обновената формула ми идва 0,01% по-гъста от старата - едвам забележимо е, но лично аз смятам така ( вероятно заради смяната на старият силикон в крема с нов - Dimethicone ). Отново матира дълготрайно, като аромата е същият - нещо средно между трева и грепфрут ( и миналият път ви го описах така, но това е положението - моят нос това надушва :D ). Не изсушава ( поддържа 24 часова хидратация ) , няма "кир ефект" и е чудесна основа за грим.
Относно състава и промените в него - миналият път ви описах повечето съставки, така че пускам снимка, на която са двата състава и може да ги сравните. Някой съставки са променени, други са с по-малка или голяма концентрация, а трети са съвсем нови - като цяло състава си е различен.


Относно ефекта - първата една седмица ми се появиха някой пъпчици, което видимо значеше, че определено има промяна в продукта. След около 2 седмици кожата свикна, а ефекта от крема беше видим - видимо по-гладка, без пъпчици.
Важно е да споменем ефекта против белези от акне - определено той е забележим. Аз нямам кой знае колко много белези, да не говорим за тежки белези. Имам едвам забележими такива и определено те се повлияха - червените/кафеникавите петънца изчезнаха, като имаше такива, който не се премахнаха, но видимо вече са по-незабележими. Забелязах и че малко или много повлиява върху образуването на нови такива, което е супер.
Но нека се изкажа и върху обещаното от марката след упореба на крема:

"След  24 часа несъвършенствата изглеждат по-малко червени" - не нанасям локално продукта, но определено ако го правя върху определен участък, пъката изглежда по-малка и червена след около 12 часа бих казала аз.

"След 8 дни несъвършенствата и тяхното появяне са видимо редуцирани" - определено е така, макар на мен да ми отне около 10 дни кожата ми да свикне с крем, каот през това време ми се появиха някой пъпчици, но дълготрайният ефект е страхотен.

"След 4 седмици порите изглеждат видимо свити, кожата изглежда гладка, а омазнването е контролирано." - тук абсолютно всяко едно нещо е вярно, особено за омазняването. Кожата ми не се омазнява толкова и определено е като нова.

Както ви споменах по-горе, реших да направя и екперимента да спра употребата на крема за около 1-2 седмици и да видя как ще реагира кожата ми и дали ще се влошш. Направих го - в рамките на 10 дни не използвах крема, като не слагах абсолютно нищо върху лицето си ( единствено измивах с почистващ гел сутрин и вечер ) - кожата остана в същото състояние, не се появиха пъпки и не ср омазни допълнително, което затвърди мнението ми за крема!

Важно е да спомена, че използвах крема отново заедно с почистващия гел от серията, който също е прекрасен и върши чуесна работа. Дори вече го купих ( защото беше на промоция ) в пълен размер и си чака реда в резервите ми.


Ами това беше. Определено обновената версия затвърди отново ефекта на старата и наистина се оказа обновена за добро, поне при мен.

*Продуктите ( крема и почистващия гел) са ми изпратени от ПР за проба, като мнението ми е лично и е на база 4 седмично ползване сутрин и вечер.




6 коментара:

  1. Мноооого хубаво ревю и аз наскоро писах за + крема, не съм пробвала стария, но този опредлено много ми харесва и има голяма разлика от преди и сега. :) Много съм доволна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, радвам се, че ревюто ми ти харесва, както и крема. Определено това е серия, която постига обещаните резултати и неслучайно я хваля толкова. Аз съм все критична и винаги намирам недостатъци, но тук просто не успявам :D :)
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Супер ревю! Това, че можеш да съпоставиш старата и новата версия много ме впечатли. Аз също съм доволна от крема и го поспрях малко, защото кожата ми се изчисти доста от него и не виждам нужда. Слагам само локално :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва.
      Факт е, че е хубаво, когато можеш да съпоставиш две формули и да видиш ефектите и от двете, както и промените
      Поздрави! .

      Изтриване
  3. Наистина много интересно ревю. Аз преди 2-3 дни си купих новия крем, като преди това ползвах предишната му "версия". Няма нужда да коментирам резултатите от комбинираната употреба на измиващия гел и крема Effaclar. Мисля, че е достатъчен факта, че отново купувам този продукт :)
    При мен белезите са на лице от доста години и зимата става по лошо - все едно от студа посиняват, та имам много големи надежди за справянето ми с тях с помощта на новата формула на крема.
    Това, заради което тръгнах да пиша е, новата текстура на крема - при привършването на предишния от тубичката все едно ми излизаше малко вода, все едно накрая се беше поразводнил. Само аз ли съм наблюдавала такава промяна в крема? Или може да ми се е получило от неправилно съхранение? Като видях сега новото кремче, мисля че няма да имам такъв проблем с него :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен също ми се случи , но само веднъж със старата версия - бях го оставила за няколко дни, понеже пътувах и като се върнах и го отворих както го описа излезе една водниста маса, която според мен не е вода, а силикон ( стоеше като база за грим, а те са на силиконова основа ) и това се получава, защото просто продукта има нужда от малко разклащане преди употреба, защото някой съставки имат по-голяма плътност от други и става нещо като отаяване ( по мое мнение ).
      С новата версия определено го няма това.

      Изтриване