понеделник, 5 май 2014 г.

Oriflame Concealer Kit

Здравейте.

Тази вечер имам малко свободно време и реших да ви покажа един продукт, чието ревю отлагам вече повече от месец и аз не знам защо.

Става дума за комплекта коректори на Орифлейм.



Той съдържа 3 вида коректора в 3 цвята за 3 различни ефекта.
Няколко общи думи като цяло и тогава ще продължа с разглеждането на всеки един коректор.

Ужасно икономичен продукт е - много малко количество е необходимо и лесно може да се прекали с него.
Самите коректори има един недостатък - те са доста сухички и ако нанесете просто така остава едно сухо усещане, сякаш сте набрашнили кожата, затова аз смесвам с малко количество крем преди да нанеса.

Като състав - съдържа  парабени, които ми се струва са запазени за марката, тъй като почти няма техен продукт без поне 2 парабена ( има и с повече ). Съдържа също витамини А, Е, B5 и растителни екстракти от Босвелия, Мелия Азедарах, Камелия и Кестен.

Но нека да разгледаме коректорите един по един:


Жълтият коректор - той е за околоочния контур. Това е именно любимият ми коректор - справя се чудесно със задачата си. Нанасям с четката , която виждате на снимката като преди това слагам малко околоочен крем в зоната, в която ще нанасям и резултата е божествен - кожата под очите е освежена,  няма и следа от умора или тъмни кръгове. Просто върши страхотна работа.

Оранжевият коректор - той е за цялото лице. Аз го нанасям локално върху проблемните участъци или местата, които искам да скрия като отново смесвам с крем. Покривността е средна , а цветът пасва идеално. Недостатъците са прикрити и определено ефекта ми допада. Идеално е когато нямам време или пък ако имам само 1-2 пъпчици - просто нанасям върху тях и изобщо нямам нужда от ФДТ или СС крем.

Зеленият коректор - той прикрива зачервявания. Това ми е втори такъв коректор и още с първият се убедих, че зелените коректори ( или тези на които съм попаднала ) не действат при мен. Според мен оранжевият коректор се справя по-добре с туширането на зачеряванията, отколкото този.

И аз май ги подредих по реда и по който ги харесвам - жълтият най-много, а зеленият най-малко, като оранжевият държи средно положение.

Ползвали ли сте този комплект, а ако не, споделете какъв коректор/и ползвате?
Целувки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар