вторник, 6 януари 2015 г.

Bioderma Atoderm Mains Repair Hand Cream

Здравейте!
Студът и зимата с пълна сила са вече тук, а освен топлите дрехи, ние трябва подобаващо да се погрижим и за кожата си.


Днес ще ви говоря за грижата ми за ръце, на която се доверих тази зима. Тя е в лицето на възстановяващият крем за ръце на Биодерма от серията им за атопична кожа. 

За този продукт прочетох в блога на Тея и при едно мое ходене до аптека се сдобих с него, без много да му мисля.




Кожата ми на ръцете през зимата е в окаяно състояние -много суха, дори на места цепеща се, стигало се е до кървене - просто е някакъв ужас. Винаги се доверявам по това време на годината на супер мазни и тежки кремове, което обаче винаги ми е било проблем, защото мразя това тежко усещане.
В кремчето на Биодерма аз открих чудесен помощник за зимата, а защо, ще раберете сега!

Текстурата му не е гъста, не е мазна и се разнася супер лесно - идеално е сутрин преди излизане, без да трябва да чакам по половин час да попие. Попива бързо, а ефектите от него... Ах... За първи път попадам на толкова добре омекотяващ и защитаващ крем, без той да е тежък и мазен. Изключително лек, като хидратира невероятно добре и това, което най-много ми харесва - не се усеща върху, сякаш напълно попива, но в същото време  защитава и омекотява, правейки кожата супер гладка. Страхотно чувство, страхотна текстура, страхотни ръце - това ми дава след намазване крема. Кожата през деня е защитена и омекотена, а ако го нанеса вечер, на сутринта е мекичка и гладка.
Ароматът му е леко химичен, тип медицински, лек, ненатрапчив, като се "изпарява" много бързо. Не е неприятен всеки случай.
Съставът - съдържа течен парафин, но хубавото е, че не е главна съставка, точно затова нямах проблем да го купя, макар да знаете мнението ми за него. Съдържа плодови захари, салицилова киселина и екстракт от кафяво водорасло. Също забелязвам хлорпенезин, който е мускулен релаксант, използван като консервант в кометиката.

За зимата аз открих своя крем и определено покупката ми е повече от успешна! Ако имате проблемни ръце като моите, то ще се радвам да чуя какво използвате и вие!
Топла и красива седмица ви пожелавам /а аз ще се радвам, че все още не съм на работа и ще се моля следващата седмица да се стопли :D/ !

2 коментара: