петък, 16 януари 2015 г.

Avon Planet Spa Body Scrubs

Здравейте!

Днес правя едно бързо включване за цели 2 продукта!
Преди да ви покажа продуктите, за пореден път нека ви хаштагна темата: #дасипристрастен - Chapter: Body scrubs :D.

И без повече приказки, защото смятам са излишни, ако ме следите и знаете колко обожавам този вид продукти, то ви показвам два ексфоалианта за тяло на Avon от серията Planet Spa. 




В края на всяка година, марката пускат страхотни оферти за любимата ми серия Planet Spa и тази година също не пропуснаха. Аз, разбира се, се запасих като за трета световна война, като днес ще ви поговоря за двама мой любимци от поръчаните неща!


Захарният ексфолиант за тяло с шеа и кафява захар идва в удобна туба. Текстурата му е средно гъста, като се разнася лесно. Частиците му са сравнително едри и чудесни за мен / аз обичам грубото "жулене" :D /, но въпреки това не са прекалено едри или груби. Бих казала златната среда. Освен това продукта образува пяна, което го прави и като душ-скраб / знаете, че ексфолиантите не трябва да се пенят/. Ефектът му е повече от чудесен! Ексфолира прекрасно кожата, като също я и измива с пенителните си агенти /повече за ефекта, четете в описанието на съставките по-долу/.
Ароматът му е сладникав и дори една идея по-тежък, но за мен много приятен! Усеща ще силно шеаята, долавям шоколадов трюфел също. За съжаление, не е много траен - 30-40 мин. след къпане е изчезнал. За сметка на това, из цялата баня се разнася уханието ми и превръща къпането в спа ритуал. Продуктът не изсушава кожата, но и не я хидратира. Като минус намирам това, че не е много икономичен - за месец приполових опаковката.

Кремообразният ексфолиант с акай бери е много интересен продукт. Има кремообразна консистенция, в която почти не се забелязват частици /виждат се по-скоро нещо подобно на семенца и то малко на брой/. Самите абразивни частици са супер малки и нежни,  незабележими освен ако не ги усетиш, но всъщност имат повече от чудесен ефект върху кожата - много нежно и деликатно, някак дори финно, правят кожата бебешки мека и полирана. Направо заби по ефект по-грубите си събратя... бях изненадана, признавам. Нежно, леко, деликатно, а в същото време, супер ексфолиране!
Не се пени, има ужасно приятен аромат на акай /кисело-сладък, много натурален/, като ароматизира чудесно кожата. Не изсушава и оставя слой върху кожата /четете състава по-долу/
Идва запечатано с хартиен "протектор" и е в кутийка - ако имате дълъг маникюр, може да имате проблем с "гребането". Много икономичен продукт, за разлика от споменатия му по-горе събрат.



Съставите:
Най-важното, което трябва да се каже  за тези е, че ексфолиантите са на полиетиленова основа, т.е. частиците в тях са пластмасови, а не натурални /не се подглъгвайте по "захарен"/.
Полиетиленът е харесвана съставка от мен и ще обясня защо - частиците, направени от него по-трудно се разтварят, т.е. може по-продължително време да масажирате без те да се стопят /да не кажа, че почти не го правят/.
За природозащитниците обаче, това е нехаресвана съставка, защото не се разтваря и се натрупва в природата, като причинява щети. На кожата ми обаче, тя се отразява добре.
В "захарният" ексфолиант има захар, но като една от последните съставки /около 0,1-0,2% от продукта/. Маслото от шеа и екстракта от орехова черупка също не са на челните места. Съдържа пенители и парабен също.
Кремообразият скраб с акай съдържа като основна съставка минерално масло, което е необичана съставка от мен. Именно то остава лек филм върху кожата след употреба, който я хидратира, доколкото нефта може да има хидратиращ ефект. Съдържа още семена от боровинка, екстракт от акай, и масла от палма и шеа. Съдържа и витамин Е.



Обобщено:
За мен това са два чудесни продукти като ефект, за съжаление не толкова прекрасни като състав, но ако той не ви притеснява, то погледнете ги! Дали бих ги купила отново - бих се замислила при големия избор, но след като толкова ми харесаха, не ги и отписвам.

Приятен уикенд и ще се видим съвсем скоро, след като се завърна от поредното ми хойкане по света и у нас!

2 коментара: