понеделник, 12 януари 2015 г.

Apivita Express Beauty Dark Circles & Eye-Puffines Mask

Здравейте!

Днес пиша малко по-нестандартен пост - раличен продукт и нова марка за мен!

Посещавайки Нотос Галерия в Ринг Мол, реших най-накрая да пробвам нещо на гръцката марка Apivita и така се спрях на продукта, за който ще четете днес - околоочна маска против тъмни кръгове и подпухване. 




Ако ме следите знаете, че в тази зона нямам особени проблеми, но за мое огромно съжаление, през зимата кожата ми става ужасно уморена и губи тонус. Околоочната зона не прави изключиение - напоследък е сивкава и някак, загубила блясък и жизненост.
Разглеждайки продуктите на марката, аз реших да взема тази маска, която е в сашета, които са по 2 мл. /2х2 мл./ - с други думи, ако не ми харесаше, поне да не се чудех какво да я правя.

Няколко седмици по-късно, ето че се включвам, за да ви споделя впечатленията си за нея.

Маската има консистенция на околоочен крем, на пръв поглед гъста, но разнасяща се много лесно и с лекота. Аромат има едвам доволим, приятен.
Лично аз ползвам както сутрин, така и вечер маската /тя може да се ползва 2-3 в седмицата/. Нанасям  в цялата околоочна зона, включително клепачите и изчаквам 15 мин., след което отмивам. Едното сашенце ми стига за 4 употреби поне, така че е икономична.
Ефектите, които забелязвам върху себе си:
Първо ми направи впечатление, че кожата изглежда... ох, как точно да го опиша...като напомпена, колкото и глупаво да звучи. Просто някак не изглежда толкова тънка, слаба, а напротив - някак повдигната и изпъълнена. Хидратиращият ефект на мен ми е достатъчен, че да не слагам околоочен крем след това, но ако сте с много сух контур, вероятно ще трябва крем отгоре.
Относно умората, за която купих маската - да, кожата изглежда по-освежена и тонизирана, но не премахва напълно умореният вид, а го облекчава, поне при мен. За торбички и тъмни кръгове нищо не мога да кажа, защото просто нямам такива /и по-добре/. Тук само да вметна полезен съвет - ако искате да намалите подпухналостта в тази зона, не пийте вода поне час-два преди лягане.

Като състав обаче, имам някой забележки.
Лошо впечатление ми правят силиконите и двата парабена, които не очаквах да видя в маската и по-конкретно в марката, защото се води натурална и холистична. И ако изключим тези два примера, останала част от състава е добра за мен - екстракти от гинко билоба, краставица, вода от лайка и камелия + кофеин, пантенол, витамин Е, бисаболол /облекчаваща съставка/, фарнезол и хиалуронова киселина. Интерес пробуди съставката есцин, която след проучване разбрах, че е медицински ингредиент, който се изполва срещу проблеми с кръвообращението /най-вече разширени вени :D / и се синтезира от див кестен. Вероятно тя следва да подобрява кръвотока в зоната около очите.



С няколко думи, да, маската ми хареса, но откъм състав, не особено. С интерес ще погледна другите неща на марката, за да видя как е положението там!
Споделете ми ако сте пробвали нещо!

Успешна седмица от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар