понеделник, 25 август 2014 г.

Golden Rose Silky Touch Compact Powder

Здравейте!
Днес ще ви спретна едно бързо ревю за една покупка, която направих съвсем случайно, но се оказа повече от добра.

Ще ви говоря за компактната пудра на Golden Rose.



На един щанд на марката, от който купувах любимото ми тяхно матово червило, съвсем случайно мернах тази пудра, а и тъкмо имах нужда от нова - взех я (взех номер 04 ).

Почти цяло лято тази пудра ми е незаменим помощник!
Изключително лека и ефирна - не се събира по гънките, няма ефект "маска", изобщо е чудесна.
Покрива доста добре без наслояване, стои естествено и се слива перфектно с кожата, а относно матирането - кожата ми лъсва чак след 6-7 часа (след едно нанасяне, но кожата ми не е толкова мазна).
Доста е икономична и тази опаковка ще ползвам сигурно повече от година, като знам как процедирам с декоративната ( познато ви е, нали ? :D )
Пудрата е леко по-брашняна, затова кожата трябва да е добре хидратирана. Също не е подходяща , според мен, за по-влажно време, защото ако случайно да кажем дъжд (какъвто имаше много това лято) ви понамокри, пудрата започва леко да стои като брашно по лицето, но в крайна сметка тя не е водоустойчива, така че не го определям каот минус.
Съставът - нямам забележки. Попринцип пудратя трябва да съдържа копринен протеин, но поне аз не виждам такъв, ама както и да е. Има витамин Е, алантоин и цинк в състава:


Като цяло идеална е за топло време или за хора, които обичат текстури, които не са толкова тежки , а леки и ефирни. За моята комбинирана/мазна кожа, тази пудра и идеална и определено бих я купила пак!


Няма коментари:

Публикуване на коментар