петък, 8 август 2014 г.

Затворен!!! Summer GIVEAWAY

Здравейте!
От някоко седмици ви говоря, че ще пускам първия си гив и ето, че момента дойде.
Няма да губя излишно време в приказки, както винаги обичам да правя, затова директно ви показвам нещицата, които ще получи победителката и условията за участие + още инфо.

1. Да ме следвате тук (Blogger)  и/или да харесате страницата на блога във Фейсбук (напишете дали ме следвате тук и/или сте харесали страницата )

2. Да напишете какво харесвате или не в блога ( съвети, критики, любима публикация, каквото ви дойде, свързано с  блога ... )

3. Да оставите e-mail за връзка в коментара 


Ето и какво ще спечели една от вас:



1. Маска за лице
2. Олио-ексфолиант с морска сол
3.Крем за ръце с папая и мляко
4.Лосион за тяло с диня
5.Душ-гел 
( ще има и 6-то нещичко, което ще е изненада и ще е свързано с музика )

Всички нещица са от Балеа (някой се радвам, че открих, защото са лимитирани), съобразени със сезона - летни и свежи ( с изключение на маската, която е подходяща за зимата, но тя е тематична и за контраст ). Мислех да има и декоративна козметика, но в крайна сметка реших, че вкусове много и е по-добре да не рискувам.

!!! Всички продукти са купени с лични средства, като всяко нещо е ново и неотваряно. 

И така, ще се радвам да се включите в първия ми Giveaway! 
Той остава активен до 29.08 и е само за територията на България. Ще тегля победителката на ротационен принцип, като тя ще бъде обявена във фейсбук страницата на блога на 29.08! 

23 коментара:

  1. Следвам те и тук и в FB :)
    Като цяло много ми допада стила на писане: кратко, точно и информативно. С твоя блог винаги откривам нови и интересни продукти.
    Критика нямам, но като съвет мога да ти предложа да смениш фона снимките с някой по-светъл :)

    email: ayaskaayaska@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Честит първи гив:). Харесвам блога ти. Обичам да чета за нови придобивки, както и ревютата ти. Би било интересно, за мен, да има повече снимки:)
    Успех!
    kboneva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  3. Следвам те във FB :)
    От скоро чета публикациите ти в блога и ми харесват. Допада ми начинът ти на писане.
    Харесвам продуктите на Balea и затова реших да участвам в този GIVEWAY. Кремът за ръце и лосионът са много хубави - имам ги, супер свежи и сладки са ароматите им.
    s.kaykieva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей!
    Следвам блога ти с GFC- kati_kz и във ФБ- Катя Нанчева.
    Обичам да чета публикации за сравнения на продукти и ще се радвам да виждам такива.
    E-mail: kati_kz@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей!
    Следвам те във FB.
    Харесвам в блога ти това, че винаги правиш лирични отклонения в ревютата си и добавяш малко историика, вместо само сухотия, затова и обичам да ги чета.
    E-mail: izza_bella@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей :) Следвам те във Фейсбук и тук. Много харесвам блога ти, особено много ревютата на продукти, изключително полезни са. Пожелавам ти успехи занапред и всичко добро.
    iff92@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей :-))
    Следя те и тук и във фб. Харесвам блога ти, нямам забележки. Желая успех и само нагоре.
    h.hadjieva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. Следвам те и на двете места.

    Харесва ми, че подробно описваш продуктите, те и моите публикации са такива. Бих ти препоръчала да експериментираш малко с темплейта на блога, да е по-широк, но важно е на теб да ти е удобно.

    имейл: alex99[at]abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Здравей!
    Следвам те в Bloglovin и във Facebook с името Renka Gancheva :)
    Харесвам много блога ти и чета всяка публикация с голям интерес.Единствено искам да бъдеш по-редовна в пускането на публикации,иначе нямам никакви други забележки :) Пожелавам ти много успехи за напред и много нови верни читатели!!!
    reni199@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Следвам те и на двете места:)
    Ами бих се радвала на повече публикации за нови придобивки и за изразходвани опаковки :)
    Пожелавам ти много фенове на блога :)
    e-mail: believeisthekey@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Здравейте следя ви във фейсбук. Харесвам блога и го чета редовно, нямам забележки, харесва ми всичко, много се стараеш, което ми харесва.

    Петранка Атанасова
    pepamitko@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. Следвам те отдавна и в блогър, и в bloglovin, и във фейсбук. :)
    Навсякъде съм Iveta Ristanova.
    И аз като Норе бих те посъветвала да смениш малко дизайна, да направиш по-цветен изгледа и може би името на блога да е с интересен шрифт. Много играчка е обаче, знам по себе си, затова не упреквам и ако се решиш на тази промяна - ще се радвам.
    Добре описваш продуктите, нямам забележки към това. Най-интересни са ми публикациите са нови придобивки и за изразходвани продукти.
    Много читатели и много хубави постове в бъдеще ти желая. :)
    iv4enceto91@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  13. Здравей :) следвам те във фейсбук.Харесвам блога ти ,защото често пускаш публикации,които са с доста пълна информация и с обективно мнение,снимките които правиш също са хубави.
    men4eto93@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей :) Последвах те в файсбук Стела Тасева
    Харесват ми публикациите ти-кратки но ясни. Обожавам да си набелязвам продукти от блогати.
    Редовна си в блога си :)
    klarincety@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  15. Здравей! Следа те тук ивъв фейсбук - Ирена Николова. Харесвам блогът ти и публикациите, които правиш. И аз бих те посъветвала за по раздвижен и свеж дизайн.
    Желая ти успех с блога и много последователи. :)

    irena_nikolova92@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  16. Здравей, следя те във facebook чрез страницата си - My beauty zone. Харесва ми фактът, че пишеш за някой непознати за мен продукти и ми е интересно да чета за по-различни неща. :)

    tm90034@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  17. Здрасти, от скоро открих блога ти и много ми харесва. Следвам те и тук и във фейсбук. Допада ми начинът, по който описваш продуктите и мненията, които споделяш :) От последните ревюта много ми хареса това за желето на Лореал http://beautyandrelaxblog.blogspot.com/2014/07/loreal-paris-casting-sunkiss-jelly-new.html
    email: antoanetaivanova1977@abv.bg
    Поздрави: Антоанета /ани-д :)/

    ОтговорИзтриване
  18. Здравейте и от мен честито първи Гив :) Още много да има занапред.
    Следвам те тук и във ФБ. Много ми харесва блогът ти, начинът на писане и представяне на продуктите. Доста често влияят при избора ми за покупки :)
    nslavova@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  19. Здравей, от доста време съм те последвала :)
    Това, което ми харесва в блога е, че козметиката, която описваш е напълно достъпна и има изобилие от дрогерийни марки, защото не всеки може да започне от високите класове козметика (и скъпите, съответно). В блога ти и начинаещ и напреднал могат да намерят полезна информация. Набелязвам си много неща от публикациите, но както споменах най-много ми харесва, че пишеш за абсолютно достъпни марки :)
    Като любима публикация ще посоча тази за желето на Лореал, тъй като ти беше една от първите български блогърки, които пуснаха и ревю и снимки (което за мен е много важно)! Видях го още в бг мама :D Пожелавам ти успех и още много читатели!
    Мария maria.paskova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  20. Писах, писах... и изведнъж изчезна писанието ми :(
    На кратко, харесва ми обективността ти, както и нещата, които представяш. Харесват ми и продуктите, защото са лесно достъпни и не са безумно скъпи. Харесва ми и това, че влагаш хумор в представянето, забавно е човек да те чете. Нямам критики. Само бих помолила за повече снимков материал.
    Пожелавам успех на теб и блогати и повече последователи!
    asia788@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. Здравей ! Следвам те във фейсбук и редовно чета блога ти. Доставя ми удоволствие и често ме надъхваш да си купя някой продукт. :D Желая ти тройно повече последователи и успех !!!
    mybeautylog@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  22. Здравей! Следвам те във фейсбук. Не отдавна открих блога ти и чета статиите ти с голям интерес. Харесва ми, че пишеш за козметика, която лесно се намира, а и е на прилични цени. Също така, стилът ти на писане много ми допада и бих се радвала на повечко публикации.
    Желая ти успех и много последователи!
    gery.goranova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  23. Следвам те навсякъде, за да не изпусна нещо, защото пишеш интересно и забавно. Харесва ми вмъкването на личен елемент, разбирай когато пишеш за пътуванията си и свързани с тях козметични продукти. Чета всички публикации наред и всички са ми любими :)

    email: alex99[at]abv.bg

    ОтговорИзтриване