събота, 15 март 2014 г.

Balea Hand Lotion Blueberry

Здравейте.
Днес слънчицето толкова прекрасно грее, топличко е и ме е наскацало едно лятно настроение... та затова реших , че е подходящ момент да ви представя нещичкото, за което ще говоря.

Става дума за лосиона за ръце Боровинка на Балеа. 



От доста време търсех нещо, което да е с помпичка и да мога да ползвам веднага след измиване на ръцете. И преди няколко седмици го мернах с периферното си зрение в ДМ и веднага го награбих - помпичка, лека текстура, аормат на боровинка - дори не се замислих за покупката, а директно го награбих! 

Няколко думи за самото лосионче - текстурата му е лесна за разнасяне, попива сравнително бързо. Не оставя мазен филм , но и не се "изпарява" - кожата е хидратирана, мека, гладка и приятно ароматизирана на боровинка!  
Лично при мен, количеството при едно натискане на помпичката ми идва повечко, затова половинка ми е достатъчна. 
Идва ми много удобен, 300 мл. е и е перфектен! Точно това, което търсих.
Относно състава, лосиона съдържа втвърден зехтин, масло от шеа, масло от авокато, пантенол, витамин Е и др. Това, което не ми харесва са 2-та парабена, но като имаме предвид количеството на лосиона си е напълно нормално да ги има. (Целият състав на снимката, съжалявам, че вероятно не се вижда идеално, но е неудобен за снимане).


И така, за мен това беше страхотна покупка - обичам да намирам точно това, което търся. Определено това лосионче оправда очакванията ми и търсенето. 

Пожелавам ви приятен и слънчев уикенд! 

2 коментара:

  1. Много симпатично лосионче,определено и аз ще изтичам до ДМ да си го взема <3 Приятен уикенд и на теб :*

    ОтговорИзтриване