неделя, 4 октомври 2015 г.

"Spa Time with Holly": Splendid Spa Club and Yon-Ka

Здравейте!

Започваме новия месец с може би любимата ми рубрика в блога, а именно Spa Time with Holly! Днес ще ви споделя впечатленията си от една спа марка и спа салон, в който бях любезно поканена.


Преди известно време получих покана да посетя и опитам процедура в Splendid Spa Club - спа салон, който повече от 8 години съществува в София и предлага спа процедури и масажи за лице и тяло, включващи техники от целия свят, различен тип методи, най-висок клас продукти и обучени специалисти. Салонът има прекрасен и много топъл, отпускащ интериор, като звучи и музика, която ще ви помогне да се отпуснете. След като погледнах листа с процедури мога да ви кажа, че има за всекиго по нещо - от стандартните терапии, до най-новите и интересни процедури.  Освен всичко, спа центърът предлага най-новите иновации в козметичните технологии, включително лазери, най-висок клас подмладяващи терапии и дори неинвазивни естетични процедури


Аз бях поканена да опитам терапията Le Grand Classique - класическа терапия с продукти Yon-Ka, която продължава 75 минути. Характерно е, че повечето терапии, които се извършват са с подобна продължителност - около час и повече, а това гарантирано ще ви донесе заслужена почивка и ще се отпуснете както трябва.
Le Grand Classique е релаксираща терапия, която почиства порите и възстановява кожата на лицето. Съдържа няколко стъпки - почистване и ексфолиране с последващи хидратираща, подхранваща,  подмладяваща и изглаждаща грижа,  завършваща със защита на кожата. По време на процедурата ще ви бъде направен и масаж на лицето, като чрез него и ароматерапевтичните продукти ще получите ободряващ и балансиращ ефект върху кожата и сетивата.

Получих и една малка торбичка с мострени прoдукти на Yon-Ka, като ще ви споделя и по няколко думи за тях.


Започвам с почистващите:
Опитах мляко, почистващ гел и тоник


За тоникът мисля сте чели вече или поне съм го показвала в Empties - това е един от най-добрите тоници, които някого съм ползвала или имала. Изключителен! Изцяло на базата на извлеци и екстракти, не се чувства върху кожата, със силен и отпускащ аромат, а ефектите върху кожата са налице - заради високото съдържание на екстракти в продуктите на марката, те са страшно ефективни. Тоникът е изцяло на базата на лавандула, розмарин, мащерка, здравец и кипарис - невероятна комбинация, която ми се отразява чудесно и е особено подходяща за смесена/мазна кожа като моята. Цената не е много приятна, но си заслужава определено - намерете му мостра и ще видите!
Почистващото мляко е продукт, който не харесах и като цяло не смятам за кой знае какво.
Почистващият гел-пяна е феноменален продукт - защо?! Първоначално мислех, че няма да го харесам - не съдържа от нормалните пенителите и не се пени много. Нанасяйки го на лицето не получих кой знае каква пяна. След измиване бях смаяна - почисти абсолютно всичкият грим от лицето ми, а на тампона с мицеларна вода по-късно не остана нищо. Нищо! Гримът не беше ежедневен, а вечерен - носих мострата с мен, защото нямах място в багажа и затова и успях да го тествам при екстремни условия. Събра ми очите! Бих преглътнала липсата на добра пяна ако ще е толкова ефективен продукт - със сигурност при посещение в салона ще си го купя.
Не съм снимала, но пробвах също ексфолиант и пилинг на марката. И двата продукта много, ама много ми харесаха - в почистващите продукти марката е страхотна. Убеждавам се в това!

Марката ми предостави да опитам почти всички техни продукти за грижа за кожата, които са подходящи за моята кожа. Мострите са в тип метални тубички като са запечатани.


Всеки крем има специфичен аромат, като той идва от използваните екстракти. Всички продукти на марката имат определен аромати и при всички се усеща точно нотката на етеричните масла. Силен, отпускащ и въздействащ на сетивата. Много добре подбрани в страхотни комбинации - не веднъж съм ви говорила в блога, че харесвам отпускащи аромати, които действат на сетивата - е, марката има точно такива при това естествени, а не синтетично добавени.
Текстурите са прекрасни, а маслата не се чувстват и не карат кожата да се омазнява или да предизвикат пъпчици. Идеални основи за грим - кадифен завършек, който дава страхотна база за грим.


Creme 93  е балансиращ крем за смесена/мазна кожа. Той се бори с блясъка. балансира порите и отделянето  на себум, като дава страхотен кадифен ефект на кожата. Не е мазен, нито лепкав - консистенциите на всичките им кремове са превъзходни. Топят се и имат този кадифен завършен, а на пипане сякаш имате база върху кожата. Тя се чувства перфектно гладка и мека! Определено действа балансиращо на омазняването.
Кремчето е на базата на маслиново масло, иланг-иланг, зелен лимон и 5-те основните етерични масла, които ползва марката и избрхоих по-горе (лавандула, розмарин, мащерка, здравец и кипарис). Продуктът съдържа и консерванти, което мен ме радва, защото няма да се притеснявам за безопасността на продукта.
Носи приятен аромати на иланг-иланг, примесен с 5-те базови етерични масла.
Vital Defense е антиоксидантен крем против замърсявания, който е идеален при забързано ежедневие в големия град. Премахва стреса, предпазва от замърсявания кожата, както и от външни фактори. С една дума защитаващ продукт. Отново има изключително лека, кадифена текстура, с лек цитрусов аромат и сладка нотка. Чувства се прекрасно на кожата и определено кожата е някак по-свежа и жизнена с него.
Frutelia Anti-Wrinke Renewer е тип пилинг продукт, който е на базата 12% естествени ексфолиращи съставки (+ 2% чисти AHA киселини). Боровинка, клен, мимоза, тръстика, лимон, бадемови протеини, оризови трици, зърнени култури и теменуга - ежедневно помагат на кожата да избистри тена, да премахне фините бръчици и линии, оставяйки кожата кадифено гладка, мека и без никакви несъвършенства. Има лека текстура и е по-скоро като серум, попива на секундата. Има аромат на лимон, но точно на етерично масло от лимон. Кожата не се бели, не се зачервява, няма негативни последици - естествено обновяване на кожата за един перфектен резултат. Напомня ми на Chanel Lе Weekend, който също обожавам. Неагресивен продукт с пилинг ефект за перфектна кожа - просто чудесен!
Pаmplemousse е крем за кожа без блясък - с екстракти от цитруси /лимон, грейпфрут, портокал, лайм/ (и 5-те масла на марката), витамин С + базата му е на масло от  тиквено  семе, като действа на повяхнала кожа без тонус, каквато е моята през зимата. Освен това има стягащ порите ефект. Отново има типичен цитрусов аромат, като се усещат лавандула и розмарин също.
Пробвах и анти-ейдж грижите им за мазна кожа, като ако търсите продукти за старееща кожа с леки текстури - определено ще ви харесат.
Обощеното ми мнение - приятни текстури, ефективни, не запушват порите и не предизвикват пъпки, неагресивни и на базата на етерични масла и аромати кремове - сбъдната мечта! Не са изцяло натурални, което аз смятам за плюс, защото в баланса е всичко! Кремовете определено си заслужават - потърсете си мостри, според мен трябва да се пробват!

Цените на продуктите на Yon-Ka не са за всеки, но хубавото е, че могат да се опитат лесно и марката се е погрижила да можете да ги пробвате преди да ги купите. Цените според мен си заслужават, като повечето са поносими и смятам сравнително добри за такъв клас продукти.

Yon-Ka и Phytomer може да откриете в Splendin Spa Club, където се правят процедури с продукти на марките и откъдето можете да ги закупите.
Понеже всички се интересуваме от цените, да се върнем на спа центърът - направих си труда да погледна ценоразписа и мога да ви кажа, че цените са много приемливи за подобен вид терапии. Влизала съм в спа центрове с ужасни цени, добре, че при този не е така. Поносими са, а и за пoдобни процедури, в такава атмосфера и с достатъчно време да се отпуснете (повечето терапии са продължителни над час) са си направо супер. Често се пускат промоции на определени терапии, също. Спа пакети от няколко процедури, групови промоции, подаръци и процентова отстъпка при закупуването на продукти за вкъщи/или пакет процедури също можете да откриете там.
Наясно сте ако ме четете, че това не е реклама, но трябва да го споделя! Изразявам личното си мнение, а именно то е, че ако искате да прекарате някъде спокойно времето си, да се отпуснете и да се насладите на спа процедури в ръцете на професионалисти - то Splendid Spa Club определено е мястото!
За цени, местоположение и какви услуги извършват - посетете техния сайт или се обадете да ги попитате на телефоните там - отзивчиви са и ще отговорят на въпросите ви!

Надявам се ви е било приятно да споделите срещата ми с ароматерапевтичната спа марка Yon-Ka, а ако сте ги пробвали или посещавали спа центърът - ще се радвам да ми споделите впечатленията си като коментар!

*Публикацията НЕ Е рекламна
**Публикацията НЕ Е спонсорирана, а изразява личното ми мнение
***Мострите ми бяха предоставени от спа центърa
****Линковете са сложени само и единствено с информативна цел
*****Снимките от спа центърa са ми предоставени за ползване от представителите му

Няма коментари:

Публикуване на коментар