неделя, 18 октомври 2015 г.

3 in 1 Nivea Caring Micellar Water

Здравейте!
  Преди няколко дни във Фейсбук стана дума за една мицеларна вода - съвсем забравих да ви покажа обаче едно бюджетно попадение на един страхотен по моите критерии такъв продукт, а именно - 3 в 1 мицеларната вода на Нивеа.


Преди известно време си купих една доста хвалена и скъпа мицеларна вода, която се оказа пълен лепкоч - в този момент бях свършила другите си води и една вечер, пазарувайки си храна в супермаркет, видях тази на Нивеа намалена - викам си, няма какво да загубя и я взех, а и тъкмо да се докосна до мицеларна вода от дрогерийния клас, които така отбягвам в последно време. 

Оказа се страхотно попадение! Но затова по-късно, нека кажем и няколко общи приказки за водата.

Идва в тубичка от 200 мл., с плътно затварящо се капаче и вече беше на път с мен, та издържа теста (не се разля). Водата е предназначена за лице и очи, за всеки тип кожа (има версия за суха кожа) и е с годност година след отваряне, което при повечето води е 6 месеца, та тук отчитам като плюс. Цената няма да коментирам - за такъв продукт (а и добър при това) е смешна.

Имам едно единствено правило що се отнася от водите, а именно - да не се налага да изплаквам. Ако ще използвам такъв продукт, то със сигурност го правя с идеята да не измивам после. Но, за съжаление, повечето продукти на пазара оставят супер гадно, лепкаво и мазно усещане върху кожата, което мразя от дъното на душата си, както се казва. Ако има нещо, което много да мразя в козметичният свят изобщо, то това е лепкавото усещане след такива продукти. 

Използвайки за първи път водата, бях изумена - сякаш бях измила лицето си. Чисто, меко, без какъвто и да е сигнал, че току що е минато с мицеларна вода. Дори онази тук така прехвалена вода и спрягана за най-добрата при мен се усеща по някакъв начин, докато тук няма и помен, че сте се докосвали до такъв продукт. Бях изумена! В този момент знаех, че ще заобичам тази вода и така тя се превърна в любима през последните месеци. 

Самата вода не е толкова концентрирана на почистващи съставки (за това по-късно), затова и лично при мен се иска 1-2 тампона повече от обикновено, което не е проблем. Справя се чудесно с грима, сваля го безпроблемно, дори този около очите (спиралата знаете, че ползвам различен продукт за нея). Чисти добре, не се усеща и няма негативни последици (пъпки, изсушаване и т.н.) - за мен чудесна във всички отношения, да не кажа перфектна за цената си! 

Стигаме и до още един нейн плюс, а именно състава. Това не е типична вода, наблъскана с гликоли, откъдето и лепкавият ефект. Водата е на основата на масла (не се стряскайте) и почистващи съставки, които леко, нежно и безпроблемно чистят кожата, без да са агресивни, не оставайки върху кожата.
Една от основните съставки е маслото от гроздово семе, което е повече от плюс, защото то има страхотни антиоксидантни свойства. Съдържа също пантенол и то във висока концентрация. Във версията на водата за суха кожа е добавено масло от бадем, ако си спомням правилно, като ги сравнявах в магазина (преди месеци).


Водата е страхотна във всяко едно отношение, поне според мен и е по-добра от медицинските, които лично при мен винаги оставят някакво усещане след себе си - къде леко, където по-силно. Перфектна това в отношение - не я усещам, почиства и кожата ми се чувства добре. Какво повече да искам? Бих ви препоръчала ако ви се отдаде възможност да я пробвате, защото според мен определено си заслужава! 

Споделете ми в коментар имате ли си дрогериен любимец като този? 

4 коментара:

  1. За мен тази мицеларна вода е отвратителна, изобщо не сваля грима, само го размазва. От търкане ми се зачервява цялото лице и за двете седмици, през които я използвах лятото в България кожата ми изглеждаше доста по-зле от нормално.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много странно - при мен маха дори вечерен грим, нито търкам, нито нищо.

      Изтриване
  2. И аз останах супер доволна от нея. Като ми свършат малките разфасовки от промо комплекти на други марки пак ще се върна към нея.

    ОтговорИзтриване