неделя, 11 октомври 2015 г.

Mac Prep+Prime Fix+

Здравейте!

Днес вие избрахте темата, а именно - MAC!

Избрах да говоря за един продукт, който вероятно няма човек, който да не познава, а именно Fix +. Наскоро тук бяха пуснати (и разпродадени) лимитирани версии на продукта с различни аромати (кокос, краставица, лавандула, роза и юзу). Лично аз отнесох цели 2 (кокос и краставица) и това ме подсети, че не съм писала за този феноменален продукт в блога. Е, поправям грешката си.


Днес ще говорим за стандартната версия, която е част от постоянния асортимент на марката.



Идва в 100 мл. опаковка със заключващ се механизъм (спокойно може да се носи по време на път или в чантата през деня) и е в пластмасова опаковка. Много харесвам картонената опаковка, заради прекрасния блясък, който има.


Самият спрей всъщност има не една функция - може да го ползвате като хидратиращ продукт, преди грим като база, за фиксиране на грима, за освежаване на грима през деня  и т.н. Разбира се, вероятно знаете тези неща, затова днес ще ви говоря кои са любимите ми начини да го използвам аз.

Аз използвам ежедневно Фикс + (затова и хабя не една опаковка годишно), но по малко по-различен начин. Аз пръскам спрея върху четките преди работа с тях - уверявам ви, разлика има и то голяма. Просто е великолепен в това отношение и просто подобрява нанасянето и работата на всеки един продукт.
Разбира се, често го ползвам и под грим - понякога страшно ме мързи да слагам база и едно-две напръсквания са ми напълно достатъчни. По този начин нанасяте грима по-лесно, по-бързо, а и той е по-издръжлив.
За фиксиране на грим също го ползвам доста често, но в по-студени дни, тъй като в определени моменти може да даде обратния ефект при мен и да лъсна по-бързо, заради страхотните му хидратиращи свойства.
Като хидратант определено е много, много приятен - усеща се на лицето, но не е лепкав или мазен. Понякога го пръскам вместо тоник или пък на чисто лице като основна хидратираща грижа и се справя чудесно.


Като състав прилича на тоник за лице - има висок % екстракти от краставица, лайка и зелен чай, които имат страхотни ефекти върху кожата - хидратират, освежават и успокояват. Добавени са също витамин Е, витамин В5, аргинин и кофеин. Въобще страхотен е като състав. Не изглежда нищо специално, но повярвайте ми - такъв е!

Годността след отваряне е 2 години, което е повече от добре, защото инвестицията от 35 лв. за продукта ще е дългосрочна. Знаете, че не пиша за прекалено скъпи неща в блога, защото се стремя той да е достъпен, но спреят за мен си заслужава цената, а и зависи как го използвате, може да е икономичен (и е с дълъг срок на годност)!

Ще се радвам да ми споделите ако сте ползвали продукта и дали намирате разлики с него при грима, защото аз определено го правя!


2 коментара:

  1. Много хубаво ревю. Много хубави отзиви съм чела/гледала за fix+ и явно наистина си заслужава :)

    tonisbeautynook.blogspot.com

    ОтговорИзтриване