неделя, 25 октомври 2015 г.

Lush Bubblegum Lip Scrub

Здравейте!

Днес ще ви покажа едно малко съкровище с вкус на дъвка, а именно - ексфолиантът за устни на Lush! Легендарен продукт, който повечето от вас вероятно познават!


Имам този с дъвка, с пуканки, както и варианта с мента (който охлажда и подобрява кръвообращението), но днес избрах да говоря именно за този с дъвка, защото просто го обожавам. Буквално ме превръща в дете!


Това е продукт, който според мен е чиста глезотия, но пък ако иска да се поглези човек е незаменим. С няколко думи - захарен ексфолиант. Идва в стъклено бурканче, а отваряйки го, уханието на дъвка те кара да искаш да гребеш и ядеш от него. Всъщност, това до някаквa степен е обяснимо, тъй като това е продукт, чиятo употреба включва такава част.
Нанасяте на устните с чисти пръсти (задължително измийте ръцете преди да бъркате в бурканчето), или с помощта на тях, или с помощта на устните започвате да ексфолирате с кристалчетата, след което идва любимата ми част - облизвате! Да, облизвате остатъците от продукта! Какъв по-добър финал?! Меки, гладки, сочни устни и невероятният вкус на дъвка! Ммм... Маслото от жожоба, което е основна съставка не оставя мазна след по устните и няма защо да се притеснявате от това. Устните ви са перфектно гладки, меки и сочни, като при мен се наблюдава и засилване на кръвообръщението. Разбира се, това може да се постигне и с помощта на четка за зъби или мед/захар, но удоволствието, че е с точно този продукт си струва. А и разлика има, според мен. Тук са вложени висококачествени съставки, които не са агресивни и освен това носят невероятно ухание и вкус!


Прекрасният розов цвят е много труден за хващане на снимка
Като състав - захар и масло от жожоба + няколко синтетични аромати и оцветители. Продуктът е самоконсервиращ се, заради което аз ви съветвам да го използвате бързо и да взимате от него само с чисти ръце! Въобще спазвайте максимална хигиена с продукта, тъй като консерванти липсват.


Обобщено - продукт за глезене! Глезотия, която обаче аз обожавам и смятам си струва! В момента, в който отворите опаковката, сами ще се пристрастите към ароматите и това ще е основният ви начин на ексфолиране!
Ако все още сте дете по душа - дъвката е за вас. Ако предпочитате охлаждане и ободряващ ефект - ментата! Ако искате комбинация сол, захар и пукаща захар - пуканката ще ви хареса!
Сега има коледна версия, която ми е любопитно също да пробвам!
 Ако си мислите, че това е просто захар и масло в бурканче, то уверявам ви - не е така и си струва да пробвате!

Споделете ми имате ли си любим ексфолиант за устни на марката?

Няма коментари:

Публикуване на коментар