понеделник, 19 октомври 2015 г.

The Cheap Alternative: Refan Aromatherapy Tea Tree Roll-On

Здравейте!

Днес е ред за пореден пост в рубриката, която малко позабравих, а именно "Евтината алтернатива".

Първо малко отклонения, без които в този блог не може да се мине (:D) - знаете, че преди имах проблем с акнето. След намирането на правилните продукти, този проблем беше решен, но разбира се, случва се да се появят 1-2 пъпки, които да ме дразнят. Много е важно за мен да имам под ръка локален продукт за такъв случай, защото да използвам интензивна грижа против акне за 2-3 пъпки не си заслужава. Имам няколко доста скъпи продукти, които си вършат работата, но реших да пробвам и по-достъпен такъв, за който ще ви говоря днес.

Купих го случайно и от чисто любопитство, а взе и че ми хареса.
Става дума за рол-она с чаено дърво от ароматерапевтичната серия на Рефан.



Идва в 10 мл. стъклена опаковка, подобна на тези на парфюмите, които бабите ни използваха. Може да го носите спокойно в чантата си и ако не носите грим, да го използвате по няколко пъти през деня.
Течността е като вода, с лек зеленеещ цвят. Има приятен мирис на чаено дърво, без да е прекалено силен, но в същото време се усеща интензивно. Ролерът не пуска прекалено много количество, изключително лесен за употреба. Не се разтича или омазва.


Лично аз нанасям на проблемните зони сутрин и вечер преди основната грижа, но може да го правите до 3-4 пъти на ден. След нанасяне се усеща леко затопляне на зоната, което се дължи на ментола в състава. След първите две нанасяния, при мен пъпката определено е туширана и не толкова възпалена, а ако нанеса и следващия ден, от нея няма и помен. Облекчава ако е възпалена, тушира зачервяването и има антибактериален ефект. Действа бързо и ефективно, поне при мен, без да имам някакви забележки. Очаквах да изсушава прекомерно, но не го прави или поне не съм забелязала.
Защо казвам това? Основната съставка на продукта е алкохол. В съдържанието има още концентрат от роза и масло от чаено дърво, но не са основните (както би ми се искало). Както казах, има и ментол, който доставя това свежо усещане и леко затопля зоната.


За мен продукта действа, да не кажа, че мога спокойно да го сравня с друг такъв рол-он, който имам и чиято цена е точно 5 пъти по-голяма. Ако си търсите нещо такова и не ви притеснява аромата на чаено дърво, то смятам си заслужава да се пробва. Цената му беше към 6 лв., което смятам е доста приемливо.

Споделете ми кой е вашият достъпен и доказан локален боец срещу пъпчиците?

Няма коментари:

Публикуване на коментар