неделя, 8 ноември 2015 г.

Weleda Mandel/Body Care

Здравейте!

Преди известно време от Веледа ме изненадаха приятно с тяхната нова серия за тяло. Не знам дали съм ви споделяла, но обожавам техният лосион за тяло с цитрус, затова и бях ентусиазирана за новата им серия.
Тя е с бадем и е подходяща за чувствителна кожа. Съдържа душ-гел и лосион за тяло.

Лосионът за тяло е великолепен по мой вкус!



Идва в стандартна опаковка с помпичка, не може да се отвори, съответно е хигиенична.
Опаковката е стабилна, но много лесна за употреба, като може да дозирате колко изпомпвате.
Има бяла, течна текстура, с много приятен аромат на горчив бадем, който изчезва бързо след нанасяне. Попива сравнително бързо, но е леко по-мазна, заради  бадемовото масло, което я прави идеална за сезона. В никакъв случай не е тежка!
След употреба, кожата е хидратирана и мека. Нямам какво да кажа, освен, че си върши работата. Не веднъж съм ви казвала, че половинката е със суха кожа, та лично на него също много му допадна, даже онзи ден видях омазана капачката, та изглежда пак е посягал натам.
Много, ама много обичам да го ползвам вечер като крем за ръце - нямате си на идея колко гладки, меки и подхранени са ръцете ми на сутринта, а и през целия следващ ден! Разкош!
В състава се вижда, както вече казах, че основна съставка е маслото от бадем. Има и алкохол,  на който не съм фенка, но пък много приятно охлажда кожата и за раздранена кожа  би бил приятен освежаващия ефект от него. Освен това, той кара продукта да попива по-бързо и да е по-лек. Съдържа също пчелен восък и млечна киселина.

Душ-гелът е на маслена основа - не се пени много, да не кажа почти, но с гъба се получава.


Половинката нанася директно върху кожата, защото пък много му харесва, че има страхотен хидратиращ ефект и не е нужен лосион след него. Потвърждавам това, но пък аз съм фенка на богатата пяна, знаете. Все пак, в предвид, че продукта е натурален и липсват агресивните пенители, това определено не е минус.
Отново има мириса на горчив бадем, текстурата е бяла и леко гелообразна.
След баня кожата е мека и овлажнена, но и измита добре, макар неналичието на много пяна. Върши си работата, което е най-важното. Лично аз спокойно пропускам лосиона, тъй като кожата ми не е толкова суха - достатъчно грижовен и хидратиращ е.
Но най-много харесвам състава - както казах, на маслена основа е - масло от бадем и масло от шеа. Отново има алкохол, който не ме притеснява, тъй като е продукт с измиване. Съдържа и няколко натурални пенители, които са в малък %.


Серията определено ми допада, а ако имате нуждите, които тя третира - няма да сбъркате да пробвате. Лосионът за тяло определено е много добър, да не кажа страхотен, а ако не ви притеснява липсата на пяна, то и душ-гелът ще ви хареса!

Опитахте ли серията и какво мислите?

*Продуктите са ми изпратени от ПР за проба, като мнението ми е лично мое

Няма коментари:

Публикуване на коментар