вторник, 10 юни 2014 г.

La Roche-Posay Anthelios XL Ultra-light Fluid SPF50+

Здравейте!
Не знам за вас, но аз последните 4-5 дни буквално не мога да дишам - колкото и да обичам лятото и слънцето, толкова и мразя ужасните горещини, които то носи понякога, особено пък напоследък с тези резки промени във времето - ту дъжд, ти задушаваща жега, ту бурен вятър....

Тези дни, както виждате , съм доста активна, защото заминавам пак ( не пак, отново ) след около седмица и 10-15 дни няма да имам време и възможност да пиша, затова този месец го подкарах с публикации отрано.
Е, факт е - лято сме (засега, докато пак не е ливнало като изведро), затова и е време да приготвим съюзниците ни срещу лошите слънчеви лъчи или с други думи казано, днес ще пиша за слънцезащита.

Аз се сдобих с два нови и обновени продукта от слънцезащитната серия на La Roche-Posay , като днес ще пиша за този за лице  - ултралекият флуид със SPF 50+ Anthelios XL.




От бранда това лято обновиха някой техни опаковки и текстури на слънцезащитните си продукти, като пуснаха и няколко нови нещица ( с които се сдобих... Йей! ) , предлагащи избор за всеки тип кожа ( пълната гама вижте на снимката, която е от информационната брошура на марката ).




Специално за продуктите за лице от гамата, те са разделени в три категории със съответния цвят:
-  СИН = Комфорт (за нормална към суха кожа) 
-  ЗЕЛЕН = Против лъскавини (за комбинирана към мазна или акнеична кожа) 
-  ЖЪЛТ = Ултралек (за всеки тип кожа)


Както може да видите, моят продукт е от "жълтата серия" за всеки тип кожа, макар моята да е мазна, но определено се оказа, че това е правилния избор. Важно е да се отбележи, че серията предлага и оцветен вариант/тонален крем, като моят НЕ е такъв.

Но нека разкажа повече за самия продукт:
Текстурата на флуида е почти течна, като трябва внимателно да се дозира, за да не получите повече от очакваното от вас количество.
Важно е, че преди употреба на флуида, той трябва да се разлопчи добре - в самата опаковка има нещо от типа на топченцата от лаковете за нокти, които го "разбиват". Както се пошегува моя приятелка при вида как друсам опаковката нагоре-надолу - "все едно лопчиш айран" :D.
Самата опаковка е много интересна , като тя е специална за марката и носи името "Шака-шака". Сега опаковката е обновена, по-модерна, по-ергономична и по-удобна за употреба и носене в чантата. Сладурска е, нали?
Текстурата позволява много лесно разнасяне върху кожата на лицето, като на флуида отнема около 20-30 секунди за да попие напълно в кожата и интересно при мен да я матира, макар тази функция да съдържа зелената серия. Да, факт е - кожата ми остава матирана и не лъсвам в продължение на 6-7 часа - нещо, което не очаквах като ефект ( моята кожа не е от най-мазните, затова и не трябва да съм ви критерии в това отношение, но факт е, че не лъщя. Ако все пак имате този проблем, задължително се "обърнете" към зелената серия против лъскавина. )
Усещането върху кожата е описано като "гола кожа" и точно така го описвам и аз - флуида се усеща върху кожата, не си личи въху нея, но не оставя лепкаво или мазно усещане, а просто образува фин филм, който заглажда и хидратира кожата и се усеща само ако пипнете кожата.
Друга изненада за мен е, че това е първия слънцезащитен продукт, който да бъде толкова добра основа за грим. Сега лятото ползвам само коректор, а върху флуида той буквално се топи, като не създава кир ефет - нещо, което обикновенно ми се случва.
Във флуида няма добавен аромат, усеща се един много лек химичен такъв, който определено не е неприятен.
Друг важен факт е, че е изключително водоустойчив, като в това се убедих - в началото, като го отворих,  леко се стече по ръката ми и се пробвах да го измия - след 5-тият опит стана... :D При изпотяване също се справя добре - при мен проблемна е зоната на челото и там като цяло се потя най-вече, а флуида мъжки се държи и "не мърда", макар все пак да е добре да се нанася на 2-3 часа периодично, за да сте сигурни в защитата, която получавате ( това важи за всички слънцезащитни протектори - след около 2-3 часа, къпане, изпотяване, плуване, е добре да се повторя нанасянето на такъв вид продукти ). .
Относно състава, формулата е обновена и е направена да е подходяща за хора с алергия към слънцето - точно като мен! Филтрите, които се използват ( не разбирам от химични/физични филтри, затова и не мога да кажа точно какви се съдържат - в пълния състав може да видите всички описани ) , са щадящи към кожата, не се зачервявам или обривам, като това го прави идеален за чувствителната ми кожа.
Съдържа царевично брашно, което доставя вероятно матиращия ефект, цинк и др. Единственото, което не ми харесва е алкохола в състава, макар по никакъв начин той да не изсушава кожата ми - нещо, което очаквах, но за щастие не се случи.




Важно е да кажа, че използвам флуида самостоятелно - под него не слагам крем, а върху него слагам само коректор. Ако сте решили да ползвате флуида върху дневния крем е добре първо да пробвате от мостра, защото има вероятност да се образува кир ефект.

През последните 2 седмици го ползвах главно в градски условия, като и "открих сезона" ( за мен ) на плажа именно с него - и в двете ситуации се справя чудесно, което го прави идеален както за ежедневието, така и при ходене на плаж/море/планина.


Определено това за мен е поредния страхотен продукт на марката, като отново всичко, което производителя обещава, се  "сбъдва". В обобщен вариант, това звучи така - незабележим върху кожата, попива бързо, висока защита, подходящ за алергична кожа като моята, не образува пъпки, защита срешу UVA и UVB лъчи, PPD42, удобна опаковка и е ултра лек. 

Определено ще си ползвам с огромен кеф флуида, макар в началото преди да го пробвам да имах няколко резерви ( като например, че алкохола ще изсуши кожата ми или ще ми се образуват пъпчици ), но резервите явно бяха неоснователни и за няколко седмици употреба флуида се превърна в мой любимец и верен помощник.

А вие, погрижихте ли се вече за слънцезащитата си тази година и ако да, какво избрахте?
Ако сте ползвали флуида или някой от другите продукти на марката според типа ви кожа, доволни ли сте?
Дано съм била полезна, очаквайте скоро и ревю на другия нов продукт на La Roche-Posay, с които ще защитавам кожата на тялото си!

*Продукта ми е изпратен за проба от ПР, като мнението ми за него е лично мое и е изградено на база няколко седмично ползване в различни условия и време.









Няма коментари:

Публикуване на коментар