неделя, 15 юни 2014 г.

La Roche-Posay Anthelios Comfort Nutritive Oil SPF30

Здравейте.
Както ви обещах в последната си публикация, в която ви показах слънцезащитния си флуид за лице за това лято, днес ще ви покажа и продукта, който ще защитава кожата на тялото ми от вредните слънчеви лъчи.
Реших да пусна с малка времева разлика ревютата на двата продукта, тъй като в момента повечето дами са в трескаво търсене на слънцезащитен продукт и наистина ще се радвам ако помогна като покажа какво ползвам аз.
Това е втория чисто нов продукт на марката Ла Рош, а именно подхранващото олио със SPF30.



Досега, марката предлагаше олио съc SPF50+, като това лято пусна и такова с фактор 30, с нова, подхранваща олио текстура, която освен защитава й подхранва кожата на тялото/лицето ви ( да, олиото е 2в1-  подходящо както за тяло, така и за лице, но аз имам някои възражения относно лицето, които ще изкажа по-нататък).
То е от синята серия, която носи името Комфорт и е за нормална/суха кожа.


Аз имам доста бяла и чувствителна кожа и както за лицето, така и за тялото ми е нужен продукт, който да е подходящ за хора със слънчева алергия ( като мен, както разбрахте от предишния пост ) , а това олио е точно такова.
На някой фактора 30 би се сторил нисък, но през годините винаги съм използвала за тялото си главно продукти с този фактор ( за тяло, за лице ползвам или 30 или 50+, тъй като то е доста особено ) и ще обесня защо.
За нашия климат, независимо от типа ни кожа, SPF  30 би бил достатъчен да защити кожата ни, тъй като слънцето не е толкова силно или жарко. Защо го казвам - според международни SPF таблици, които съм виждала през годините,  продуктите, който са със SPF50+ са подходящи за по-горещ климат, а именно като климата във Флорида, Египет, Африка и т.н. ( повярвайте ми, била съм във Флорида и знам какво е там, определено има разлика откъм слънцегреене ).

Да не се отплесвам повече, а да поговоря за продукта.
Текстурата му е на сухо олио, което попива бързо, не оставя петна по дрехите ми, не лепне, прозрачно е върху кожата и се разнася лесно и бързо.
Има много лек аромат, като за разлика от други продукти на марката, в това олио има добавен парфюм, но е на последно място в състава, което значи, че концентрацията е под 0,01%.
Водоустойчиво е, като е добре да се нанася след плуване, къпане ( или след 2-3 часа непрестанно печене ) и изпотяване повторно.


Очаквах след като е олио, да има дозатор за спрей, но това беше и голямата изненада за мен - олиото има дозатор от типа на серумите на лице. В началото бях скептична, но се оказа много полезно и оригинално хрумване - продукта излиза равномерно, можеш да контролираш количеството, което излиза и не се разпръсква настрани - просто, лесно и икономично.



Единственият проблем, който имам с олиото е относно неговия състав. Причината през годините да избягвам олиотата и да предпочитам кремове и млека е, че основна съставка за повечето такива продукти на пазара е парафина или минералното масло. Това олио не прави изключение - основната съставка е парафина, който не харесвам, защото запушва порите и пречи на кожата да диша. Но като се има предвид, че това е плажен продукт, който се отмива, не е особен проблем. Именно парафина има подхранващата фукнция в продукта. Той е и съставката, за която споменах по-горе, че ме кара да имам възражения относно ползването на олиото върху лицето, тъй като е комедогененна.
Друга съставка, която не харесвам е алкохола - той а на 4-то място и не ме притеснява особено, но не намирам логично обяснение защо продукт за нормална/суха кожа ще съдържа съставка, която попринцип изсушава кожата?!  Факт е обаче, че много слънцезащитни продукти от ниския клас имат като основна съставка алкохол, така че в случая 4-тото място не ме притеснява особено.


През последните 2 седмици се насладих на хубавото време тук преди поредното ми пътуване, което е тази седмица, при което също ще се наслаждавам на хубаво време, но това е друг въпрос ( :D ), затова и няма да пиша известно време - 10 -15 дни. .
Та, за тези 2 седмици под слънцето, в момента съм с равномерен тен, без да съм изгоряла или да съм имала някакъв проблем свързан с алергия ( зачеряване , сърбеж, лишеи ). Е, как да не съм доволна? Без значение дали бях на брега на морето или на басейн , продуктите си вършат работата. 
През следващата седмица в България се връщат валежите и гръмотевиците, но аз отивам на по-топло място и ще продължа хойкането около водоизточници като морета, океани, private pools ( :D ), затова и слънцезащитните продукти ще пътуват с мен.

Попринцип, много бялата и чувствителна кожа изгаря най-лесно, но олиото и флуида на марката не позволиха това да се случи при мен и определено като отговорни за слънцезащитата ми това лято се справят повече от добре ( доколкото истинското лято е започнало е друг въпрос, но за мен сезона е открит отдавна ).
Радвам се, че имах възможността да изпробвам тези 2 продукта, които са нови на пазара и определено се превърнаха в мои любимци заради тяхната ефективност.

Ще се радвам да чуя мненията ви, както и ако вече сте решили какъв слънцезащитен продукт ще ползвате, да го споделите в коментарите.

Не забравяйте - прекомерното излагане на слънце е вредно и никой продукт не може да осигури 100% защита. Избягвайте слънцето между 12-15 ч. Изполвайте шапка и  слънчеви очила като допълнителна грижа за защитата ви.
Изполвайте обилно количество слънцезащитен продукт и не излагайте бебета и деца под 3г. на пряка слънчева светлина.  

П.с. : И един съвет от мен -  един-два моркова преди плаж ще увеличат количеството бета каротин в организма и ще предизвикат по-бързото появяване на здравословен тен. 
В края на лятото също е добре да хапвате повече моркови, защото по този начин тена ви ще се запази по-дълго. Но не прекалявайте с тях, защото може да придобиете жълтеникъв отенък на кожата, което е сигурен знак, че сте прекалили с морковите.

*Продукта ми е изпратен за проба от ПР, като мнението ми за него е лично мое на база ползване/ефективност и не е повлияно от други фактори.




Няма коментари:

Публикуване на коментар