четвъртък, 5 юни 2014 г.

Avon Naturals Conditioning Hand Cream

Здравейте!

Скоро не съм ви показвала нищо на Ейвън, затова е време да ви запозная с един нов техен продукт. Той се появи в последният каталог на марката - става въпрос за крема за ръце с какао и лотос от серията на Avon - Naturals.



Наскоро марката пусна обновени опаковки на серията, а това е един от новите продукти, които се появиха.
Преди години имах крем от серията Нейчърълс, но с лавандула и лайка - беше ми любим и го бях купила цели 4 пъти, но за нещастие го спряха около 5-6 месеца след като го пуснаха, както често правят с хубавите си продукти.
Оттогава чакам да пуснат някакъв крем от серията, който поне малко да се доближава до старият и ето, че открих крема, който търсех.

Самото кремче има сравнително гъста консистенция, като се разснася много лесно и се топи в кожата при масажиране. Не оставя мазен филм, а попива и оставя ръцете гладки, меки и хидратирани. Друго нещо, което прави е, че създава филм върху кожата и е идеален за студ или вятър, защото ги предпазва.
Обичах крема с лавандула и лайка главно заради едно нещо - осигуряваше дълбока хидратация, като беше лек и попиваше бързо, без да оставя мазен филм или усещане, че имаш нещо върху ръцете, а както знаете съм с многа суха кожа там. Този крем действа по същият начин и просто ме накара да се влюбя в него.
Относно състава, за съжаление съдържа парабен и минерално масло, което е на 6-то място в състава и не ме притеснява... много. Съдържа и SLS, който както знаем е пенеща се съставка. Допитах се до химик, който ми обесни, че слагат в кремове или лекарства тази съставка за да може да се увеличи тяхната прониквателна способнос,  т.е. да попива по-бързо в случая и да се усвояват съставките.
Съдържа и БиоСиид комплекс - екстракти от лотос, какао, слънчоглед, грозде и нийм.


Аромата е на лотос и какао, като лично аз при нанасяне усещам първо какаото, като постепенно лотоса започва да се разгръща и остава само неговият аромат. Не е тежък и е много, ама много приятен и свеж.

Като цяло се радвам, че от серията пуснаха такъв крем, който поне малко да се доближи до моят любимец от преди години. Определено, сега имам нов и това е този крем. За смешната си цена е просто върховен и определено ще си го поръчам пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар