понеделник, 24 февруари 2014 г.

Aroma Clay Face Mask

Здравейте!
Винаги когато навън е по-студено или мрачно, обичам да използвам различни спа продукти или нещо по-ароматно и релаксиращо. Та днес, докато се чудех за кой от многото ми напоследък нещица да пиша, се спрях на глинената маска за лице на Арома.




Тази маска купих съвсем на сляпо, но останах с доста положитлено мнение за нея.
Предназначена е за всеки тип кожа , но аз я взех най-вече, защото моята мазна кожа има нужда от такъв тип продукти, съдържащи глина или нещо от рода.


Маската съдържа каолин, бета глюкани, хидровитон 24, пантенол, алантоин, серин, уреа, млечна киселина, както и екстракти от алое вера и бял равнец. Изобщо има доста богата гама от активни съставки.

Относно действието на маската - при нанасяне, леко кафеникавата маска попива напълно, а след няколко минути, докато изсъхне, кожата придобива dry-touch усещане-  едно от любимите ми като цяло. Кожата се изглажда, става като порцелан, суха на усещане и допир, леко опъваща. Лично за мен това е идеалът ми за маска!
Освен това маската не си личи върху лицето, сякаш нямаш нищо по него. Нанесена, попива напълно и няма цвят. С две думи можеш спокойно да се разхождаш около други хора без да ги стряскаш, както ми се е случвало с други глинени маски ! :D

След отмиване, кожата не остава суха, а напълно хидратирана, гладка и чиста. Мога да усетя как порите ми са се отпушили и дишат.
Това е и главното действие на глината ( каолин ) - да отпуши порите и да остави кожата чиста от токсини.
Аромата ми идва една идея по-силен, но не и неприятен. Сладникав е, не мога да определя точно на какво мирише , а и не ме бива.

Изобщо това като цяло е продукт , който изпълнява точно това, което е написано на опаковката. Обичам да получавам това, за което плащам. С тази маска го правя.
Определено ми се отразява добре на мазната кожа!

И така момичета, ползвате ли някоя маска на Арома и доволни ли сте?

6 коментара:

  1. Звучи много добре.Изобщо не съм обръщала внимание на маските на Арома, но трябва да ги пробвам :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен също това ми е първата маска на Арома и останах очарована. Определено искам да пробвам и тази , която е анти-стрес от серията!

      Изтриване
  2. Доста добре звучи.. И аз не съм ползвала до сега ,но мисля да пробвам :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. няма да съжалавяш... Освен всичко е и на много дотъпна цена 3-4 лева, така че дори и да не ти допадне, не са много парите. При мен покупката беше успешна! :D :)

      Изтриване
  3. Здравейте!
    Понеже имам същия тип кожа мога да ви препоръчам да си направите маска с обикновена бяла хума. Като цена излиза доста евтино и поне знаете какви са съставките :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей и благодаря за съветите.
      Лично аз предпочитам готови за ползване (купени продукти), а не такива, които са home-made, но тъй като съм ползвала хума върху косата си и знам какъв е ефекта, определено ще пробвам и твоята идея! :)

      Изтриване