неделя, 28 февруари 2016 г.

Clarins Everlasting Foundation+ SPF 15

Здравейте, момичета!

Февруари свършва и идва най-женския месец, а с него и прекрасни намаления по магазините (особено на 8 март и особено на бранда, за който ще говоря). Именно на такова намаление миналата година се сдобих с днешния герой - Clarins Everlasting+ фон дьo тен.
Това е подобрената, + версия, като формулата е нова, както и цветовата гама.
Този месец ми върви на постове за такива продукти, но този няма как да не отчета, тъй като за предстоящите намаления трябва да се имат в предвид!


Той е 18 часов, дълготраен фон дьo тен, който покрива идеално, с естествен завършек. За всички видове кожа, без мазнини. не запушва порите, матов финиш и пълно покритие, което трае до 18 часа без да се налагат корекции + добавена защита срещу замърсявания от околната среда и фактор SPF 15 .


Опаковката е масивна, стъклена, изчистена и луксозна. С помпичка е, а самият  фон дьo тен е с приятна, лека текстура. Нито е течен, нито е гъст. Ухае много приятно, има силен аромат на свежо, флорален, на лицето не се усеща особено интензивно, ако това ви притеснява.
Разнася се супер лесно - аз предпочитам винаги с четка, но тя (както й бюти блендерът) отнема от покритието, което мен не ме притеснява. Покритието за мен е средно към пълно, но най-специалното в този продукт е това, че финишът му е естествен. Това е може би единственият ми фдт, който не оставя пудрен ефект и не се събира. Буквално се маже и топи, слива се и няма помен от пудрен ефект, ако ще и три слоя да сложа от него. Изравнява до съвършенство, а в същото време не си личи изобщо. Естествено, без пудрен ефект, в същото време кожата е матирана и изглежда перфектно. Не си личи върху лицето, но цветовете са малко труднички за напасване. Моят е 108 / Пясък и е с жълт подтон, без да оранжавее. Не ми е прекалено тъмен, но през зимата предпочитам да го смесвам за всеки случай. За много снежно бели кожи определено ще е тъмен и жълт (най-светлият цвят е 103). Не оксидира и няма оранжев ефект.


Като дълготрайност е наистина добър и изпълнява обещанията си  - в най-голямата жега, при дъжд, при 12 часов работен врем... независимо от условията, той не мърда от лицето. Няма маска ефект, а освен това е толкова лек, че не се усеща.
Сваля се лесно, не образува пъпки и не запушва порите ми. Няма засушаване, напротив - има овлажняващи съставки.
Осигурява и грижа - предпазва от замърсявания, слънчевите лъчи и има хранителни за кожата съставки.
Говорейки за съставки, 1,9% от продукта е титаниев диоксид - 100% минерални филтри и  SPF 15. Съдържа матираща бамбукова пудра, витамин Е, киноа (съдържаща безброй важни елементи за кожата), аминокиселини, магнезий, зелен чай, акация и растението "Обикновен Сгърбун".
Не е типичният силиконов фон дьo тен, не е с онова силиконово и мазно усещане, напротив. Въпреки това ги съдържа, както и минимална доза алкохол.


Да обобщя - лек, не се усеща на лицето, супер натурален финиш ("грим без грим"), но в същото време пълно покритие (е, не колкото ДУ, но с наслагване може да се получи) и дълготраен. Лично за мен е перфектен и си заслужава, а още повече е подходящ за всеки тип кожа и е универсален като действие. Ако не харесвате пудрения завършек, но все пак искате стабилно покритие и дълготрайност - това е вашия фон дьo тен.
В началото бях със смесени чувства, но щом го опознах добре, за мен е един от топ продуктите ми.

2 коментара:

  1. Точно такъв фон дьо тен,който е лек и не се усеща като маска на лицето и същевремено дълготраен и матиращ си търся :).
    Много хубаво си го описала!
    Благодаря за което!
    Ще го потърся задължително.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз благодаря! Определено си заслужава да се види

    ОтговорИзтриване