сряда, 3 февруари 2016 г.

The Emu Oil Well Body Lotion

Здравейте момичета!

Днес ще ви представя още един продукт на марка, която преоткрих през изминалата година. Ако си спомняте, бях повече от възхитена от околоочния крем на The Emu Oil Well, който ползвам и до ден днешен. В началото на есента получих лосиона за тяло на марката, за който ще ви разкажа повече днес.


Пропускам защо и с какво е полезно маслото от Ему, как се добива, какво му е специалното и защо марката е толкова хубава - всичко вече съм описала подробно тук.

Лосионът е подходящ дори за най-чувствителната кожа. Натурален, пълен с масла и етерични аромати, той е идеален за преди лягане или след душ. Способен е да овлажни дори най-увредената кожа, заради основната съставка, която е масло от Ему с неговите чудодейни свойства.

Опаковката е с дозатор, който трябва да надигнете, за да проработи - има си механизъм при първото отваряне.  Консистенцията е млечна, бяла и изключително подхранваща. Страхотни овлажняващи свойства - пробвах го на най-сухите места (лакти, колена, дните, когато ръцете ми са много сухи) - на сутринта кожата е като нова. Много богат овлажняващ и подхранващ ефект, без да се чувства тежък или мазен. Разнася се лесно на тялото, а кожата е подхранена и защитена. Като ефект е просто чудесен! Няма какво повече да искаш!
Единственият ми проблем беше аромата... истински ужас за мен! Лайка, здравец и лавандула - отделно обичам всяко едно, но самата комбинация от етеричните масла на мен не ми понася. Няма добавен аромат, той е изцяло натурален от маслата. Знаете, че не харесвам натурални аромати и този не прави изключение. На вас може да ви хареса, не е неприятно, някак свежо, тревисто и ароматерапевтично, но за моя вкус е кошмар. Въпреки това, лесно го преодолях, като в лосиона добавих ароматна есенция (такива продават в Касиопея за домашно правене на крем за тяло). Така ароматът стана сладък и приятен, без етеричните нотки.

Като съдържание е великолепие! Масло от Ему, зехтин, кокосово масло, алое, какаово масло, витамин Е, боракс (силно противогъбично действие, вероятно е сложен като консервант), римска лайка, лавандула и здравец.
Целият вижте на снимката:


През българския сайт отново излиза по-изгодно със сегашния курс на паунда, ако се питате откъде да купите. Ако аромата не ви притеснява като мен, като ефективност лосиона е страхотен, затова мога да го препоръчам. За съжаление, ароматът разваля цялостното ми впечатление, но това е риска с натурални продукти.

Споделете ми , пробвахте ли вече нещо на марката?

*Продуктът ми е предоставен за пробва от ПР

2 коментара:

  1. Звучи страхотно като свойства, но аромата...:D попринцип не си падам по нито един от трите аромата, особено здравец...Но красотата иска жертви, няма как :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. покъртителен си е :D но аз не обичам такива аромати по принцип . Иначе повечето им неща са без аромат и с другите продукти нямам проблеми

      Изтриване