събота, 6 февруари 2016 г.

Balea Маска за лице "Мъртво море

Здравейте!


Попитах ви за какво ви се чете и вие решихте това да е ревю, посветено на маска за лице.
Балеа имат най-вече хидратиращи маски за суха кожа, затова когато случайно видях кална маска на бранда  за по-мазна и проблемна кожа, знаех, че трябва да я пробвам. За цената си от левче и стотинки, реших, че няма да е нищо особено. Е, оказа се маска, без която вече не оставям. Защо, това ще ви споделя в днешния пост.


Опаковката е стандартна за марката и има 2 пакетчета с маска. Може да ползвате количеството от едното наведнъж или на два пъти. Консистенцията е сравнително гъста, като има освен кал, има и сол, която дава ексфолиращ ефект - частичките не са едри, но се усещат интензивно. Ако имате активна пъпка, самата сол щипе, но не е болка за умиране. Дава много добър ексфолиращ ефект докато се нанася, след което се оставя да изсъхне за 10-15 минути. Тук е момента да кажа,  че маската стяга и опъва зверски - ползвам кални маски постоянно, свикнала съм с ефекта, но тук той е интензивен. Това далеч не е минус за мен, напротив - за мен ефекта е добре дошъл. Докато изсъхва, маската от сива ставя бяла и отбелязва всяка поричка на лицето ви. Измива се лесно, не цапа. Има в началото приятен парфюмен аромат, свеж, но в последствие като изсъхне, започва да мирише на тиня леко - не е силно, търпи се. След измиване също се усеща лекият аромат на тиня, затова изплакнете хубаво.
Ефектите от маската са просто чудесни - след измиване, кожата е гладка, мека и чиста. Изсмуква всякаква мръсотия от порите, почиства в дълбочина, а солта действа антибактериално и ексофлиращо. Като резултат, имате една перфектно почистена кожа. Най-важното за мен е, че след отмиване няма изсушаване или раздразване на кожата. След маската обичам да нанасям прочистващ крем, който да може да се усвои напълно от кожата и да даде допълнително ползи. Ако имате много проблемна и мазна кожа, може да ползвате по-често, но на мен веднъж седмично ми е достатъчно.
Ако кожата ви е много чувствителна, заради солта може да усетите леко зачервяване и парене, ако стане непоносимо - измийте я. Успокояващите съставки в маската я правят не толкова агресивна, колкото си мислех, че е. Определено е точно попадение откъм правилно подбрани съставки.

Говорейки затова, впечатли ме най-вече състава на маската. Кал от мъртво море, сол, цинков оксид ("унищожител" на пъпките), бамбук, растителни мазнини, сок от алое, успокояващ пантенол, магнезий, черупки от кайсиеви ядки, лайка и пантолактон (влагозадържащ и почистващ).
Няма да споменавам колко богата на минерали и полезни вещества е калта от Мъртво море.



За цената си, маската върши работа, която маски за 100+ лева вършат по мое мнение. Не просто си заслужава, а е задължително да се пробва ако имате такава кожа. Ще намерите в най-близкия ДМ и не забравяйте да споделите дали ви е харесаха!

А вие имате ли си любима кална маска?

8 коментара:

  1. И аз я използвам редовно. Доволна съм. Може да пробваш на Beauty formulas маската за лице с краставица и каолин, много е добра за цената си, не изсушава и почиства добре. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. нея я ползвах и бях доволна преди време, но в един момент спря да действа и сякаш не ползвах маска. Тя е доста щядяща и на моята кожа не прави нищо, не я усещаш, даже понякога кожата си ми оставаше мазна след нея и я чувствах мръсна.

      Изтриване
  2. Отдавна ми е много любима, наистина има страхотно действие, даже съм се запасила с няколко броя. :D :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз май ще направя така, подновявах като свърши, ама май ще си накупя запас, да не вземат да я спрат ха-ха

      Изтриване
  3. Не съм я ползвала и определено ще я взема когато отида до Dm.Интересно ми е дали сте забелязали дали има ефект върху черните точки?Много ми беше полезно това ревю <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. да почисти самите пори, да, но за черни точки си трябва нещо като лентички, за да ги премахнат. По-скоро помага да не се появяват нови

      Изтриване
  4. Задължително ще си я купя. Много съм доволна от калната маска на Сефора, но още не съм се наканила да си купя втора опаковка. Та тази ще ми дойде много добре дотогава :)

    ОтговорИзтриване
  5. Изглежда само аз не съм доволна - късно видях, че има кайсиеви черупки, нещо, което всячески отбягвам. Но, какво пък - реших да пробвам заради всички хвалебствия. Положих много внимателно на почистено лице, за да търкам възможно най-малко. От солта ли, или от нещо друго, лицето ми направо пламна почти веднага. Измих веднага :/

    ОтговорИзтриване