събота, 19 март 2016 г.

The Emu Oil Well Heel Balm

Здравейте, момичета!

Вече сте разбрали, че откакто опитах околоочния крем на The Emu Oil Well, марката страхотно ми се издигна в очите. И така продължавам да откривам невероятни, буквално чудодейни неща, а това масло от Ему за мен се оказа нещо нереално добро. Ако се чудите за какво говоря, то днес ще ви разкажа за един от най-новите продукти на марката, които наскоро бяха внесени и пуснати при нас.

Случвало ли ви се е да имате сухи, напукани пети, а кожата върху стъпалата да не изглежда добре, да е суха, дехидратирана, дори белеща се? Повечето от нас се оплакват от този проблем най-вече през лятото, но тази зима аз се сблъсках с проблема, който заради добра превенция не ми се беше получавал от години. И така марката преди месец пусна своя балсам за пети с масло от Ему.


Балсамът се появи за мен в точни момент, а проблема ми беше решен точно за... една нощ!
Една вечер, след баня, нанесох от балсама, сложих любимите ми спа чорапки и си легнах. На сутринта кожата на стъпалата ми беше преобразена - имах чувството, че съм заспала зимен сън и съм се събудила след няколко месеца, а кожата беше обновена, като нова. Е, не беше зимен сън, а аз просто разбрах, че държа изключително добър продукт!

Балсамът действа на три принципа - премахва мъртвата кожа, хидратира и подхранва в дълбочина, а освен това е включен антибактериален комплекс, който да справи при наличието на гъбички  или инфекция (което се случва особено при силно напукани пети или белеща се до рани кожа).


Балсамът е в безвъздушна помпичка, с която лесно може да се дозира. Има от този тип тапички, които запечатват отвора.Текстурата е богата, но се разнася лесно - не оставя бял филм или лепкаво/мазно усещане. Това страшно ми хареса - ако го използвате през деня, 5-10 минути след като нанесете спокойно може да ходите и боси, тъй като продукта попива напълно и не се чувства мазно усещане, което подобни продукти винаги имат при мен (затова и ги ползвах само вечер). Може да се ползва както върху петите, така и върху целите стъпала.
Има много приятен, ясно изразен аромат на чаено дърво - супер освежаващ е, освен това оставя разхлаждащо усещане при нанасяне.
За ефектите казах - за една вечер аз не можех да позная кожата си (нанесох на целите стъпала). Супер силно действие, което признавам си, не очаквах! Няма нужда дори да го нанасям всеки ден - той е от продуктите, които не искат да ги ползвате постоянно, за да работи. Изобщо изумена съм колко наистина добър продукт се оказа, но пък състава бие точно на там - великолепен! Главната съставка е маслото от Ему, а висок % уреа действа чудесно на много сухата кожа, премахвайки мъртвите тъкани. Глицерин, алое, витамин Е и манука са също добавени към композицията. За финал е оставено маслото от чаено дърво, което действа антибактериално, почистващо и приятно охлаждащо (затова и балсама е идеален след тежък ден, за уморени крака).
(Забравила съм да го снимам, затова пълния състав вижте тук)


Струва ми се идеалният продукт - действа бързо и ефективно, а текстурата ще е подходяща и за през лятото, когато няма да оставя мазни усещания/следи. Съставът за мен е страхотен, а цената не е висока за подобен вид продукт (в сравнение с масовите марки за грижа за стъпала, чиито състави са покъртително ужасни, според мен).
Убеждавам се в ефектите на маслото от Ему за пореден път!

А коя е вашата любима грижа за стъпала и опитахте ли вече нещо от гамата продукти с масло от Ему?

*продуктът ми е изпратен за пробва от ПР 

Няма коментари:

Публикуване на коментар