неделя, 21 февруари 2016 г.

Bourjois 123 Perfect CC Cream

Здравейте!

Отдавна се каня да споделя впечатления за СС крема 123 на Bourjois и ето, че момента настъпи!


Беше ми попаднала мостра, но на по-тъмен цвят от моя, но за носене през лятото ми беше идеален. Доста ми хареса и началото на есента, когато вече нямах особен тен, си взех най-светлия цвят и реших да му дам шанс.
Като крем - и дума да не става. Това си е чист фон дьо тен, никаква грижа не очаквайте по мое мнение. Нанасям си го с четка, както всеки подобен грим продукт. В него (уж) има 3 цвята пигменти, които неутрализират даден проблеми, това и му се води специалното. Все пак, продукта на мен ми харесва, ще обясня и защо.

Текстурата е лека, разнася се лесно с четка и се блендва добре. Най-светлият цвят Ivory е наистина светъл и за студения сезон ми пасва идеално. С жълт подтон, за много светли момичета.


 Наистина коригира добре - изравнява лицето перфектно, покритието му е средно, но коригира проблемите идеални. За пъпки си трябва и доза коректор. Не се усеща на лицето, лек е, не лъсвам бързо от него - до 6-7 часа всичко си е ок. Великолепен за смесени и по-мазни кожи.
Едно нещо не харесвам - понякога оставя пудрен завършек, който ме дразни. Ако кожата ви е по-суха или крема не е достатъчно богат, подчертава, врязва се и става на линии, допълнено с ефект все едно сте месили тесто и от брашното е попаднало върху лицето ви. Сега, сравнението ми е преувеличено, но според мен това не е продукт за суха кожа. Ако имам дни, в които кожата ми да е по-суха, то задължително слагам база и всичко е  наред. Има далеч по-лоши фдт-ени, които се врязват, но в предвид обещанията на този (че е крем и 24 хидратиращо действие) - не е. Плюс за мен е й наличието и на фактор.
Определено е приятен за употреба и носене от по-мазни кожи, които търсят нещо леко като усещане и коригиращо цвета и несъвършенствата.

Състав - така и не намерих на опаковката, но открих тук. Силиконов, без да е мазен или тежък. Съдържа витамин Е, зелен чай и пантенол.

Със смесени чувства съм, но продукта ми харесва за цената си. Ако сте с по-мазна кожа и ви трябва продукт без мазнини, лек като перце и с добри коригиращи действия, без да очаквате ефект на грижа, то може да му дадете шанс.

Споделете ми, ако сте пробвали продукта!

Няма коментари:

Публикуване на коментар