четвъртък, 3 септември 2015 г.

Empties Vol.7

Здравейте!

Имам чувството, че тази чернова никога нямаше да излезе наяве, защото все забравях да я допиша. Е, време беше!
И благодарение на разляла се мостра, всички опаковки бяха омазани и лепкави, та трябваше да ги почистя (макар и не перфектно), за да ги снимам, след което респективно дa ги хвърля  . . . . .  Да, понякога не е лесно да си блогърка!

Но да започваме!



1. Avon Planet Spa ексфолиант за тяло - просто уникален, трябва да подновя! Страхотен аромат и ефект, тотално попадение! Ревю тук.

2. Vichy Normaderm почистващ гел - много го харесвам, свърших си с кеф тази опаковка. За сега няма да подновявам, но ако търсите почистващ продукт за проблемна кожа, който да не изсушава и да не е агресивен - това е! Ревю тук.

3. Essence крем за ръце с банан и шоколад - абсолютно си умирам за този крем. Лимитка е и го няма никъде, с голямо нежелание го свърших. Ароматът е умопомрaчителен - банан и шоколад, ох... Текстурата също е прекрасна.

4. Yotuel паста за зъби - допадна ми като цяло, но беше страшно лепкава като консистенция  и се разтегляше като лепило навсякъде из банята.

5. Sephora дегримираща пяна - много любима. Така и не написах ревю, но ще го направя някой ден. Почиства страхотно и е супер нежна. Супер неикономична обаче - свърших я за малко повече от месец.

6. Uriage термална вода - фаворит ми е от водите откакто я пробвах. Има солен привкус, не трябва да се попива и въобще страшно я харесвам!


7. Vichy Aqualia Thermal крем за лице - знаете, че харесвам този крем. Свърших си го , но в последните няколко седмици от употребата ми докарa леки пъпки - дали защото е по-горещо времето и ми запуши порите, не знам. Ревю тук.

8. Bioderma крем за ръце - страхотен крем, който много харесах! Бих подновила като изчерпя малко наличните - ревю тук.

9. Uriage почистващ крем - ако си спомняте, носих го с мен по празниците. Много ми допада, но така и не го купих, заради много налични в банята. Любимият също го хареса с неговата суха кожа, а аз го пробвах дори като шампоан и измиваща грижа за лице и ми хареса.

10. Klorane душ-гел - ужасни са им душ-геловете. Много силна миризма, накъртваща, а като ефект са нищо особено. Този е за суха кожа и дори оставя кожата ми леко пресушена след измиване. Използвах го като сапун за ръце при едно пътуване.

11.  La Roche - Posay Lipikar Gel Lavant - мостра, иначе ревю тук.

12. Oriflame коректори - преди много ги харесвах, но в един момент спрях да ги използвам и ги хвърлям. Стоят си ейтака и събират прах, та реших да ги рециклирам и бам към коша! Имам и ревю за тях някъде из блога.

13. Decleor околоочен крем - чудесен, за съжаление - грижа за по-възрастна кожа. Ще си го взема обаче, страхотен ефект - много лек, не се усеща въобще, което може и да е минус в по-студено време, но пък има частици и озарява чудесно.



14. Colgate паста за зъби - допадна ми, бих взела в пълен размер.

15. Oriflame серум за растеж на миглите - страшно ми хареса като ефект, за съжаление снимките на миглите ми са изтрити (ако ме следите знаете за този случай и колко материал загубих) и нямаше как да ви го покажа, макар да имах почти готов пост. Съставът е ужасен, обаче! И все пак, не съдържа хормони, които биха ви се отразили негативно, както другите серуми на пазара.

16. Biotrade ексфолиращ тоник - знаете мнението ми. Няма отличен ефект и страшно изсушава, страшно!


Мостри:
Cottage душ-гел - хареса ми.
BioPha шампоан - премива косъма и пресушава.
Avon крем за лице - прави страхотен кир ефект с досег с грим, тотално не препоръчвам.
серуми Шанел - дневен, нощен и за през уикенда
MUFE пудра - имам я, страхотна е.
Sephora фдт - не ми хареса, четките след него миришат покъртително зле.
Clarins гел-крем - допадна ми.
Shiseido фдт - страхотен ефект, но не е за моята възраст.
Lancome Dreamtone - отвратителен силиконово-мазен ефект!
Clinique мостри сет - това май беше версията за суха кожа - почистващия и тоника ми харесаха.
Glamglow маска - имам я в пълен размер, уникална е просто. Ако не знаете - глинена е, чакате да изсъхне, след което отмивате - при допира с вода се превръща в олио и премахва всякакви нечистотии от порите. Струва си и я препоръчвам, стига да ви се намират стотина лева за 50 мл.
LRP душ-гел/крем - пак ми хареса. Измиващите на марката са много добри за моята кожа, определено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар