вторник, 4 август 2015 г.

Mixa Soapless Purifying Cleansing Gel / Anti-Imperfection

Здравейте!

Днес ще си говорим за един нов продукт на пазара, който ми стана супер интересен с реших да взема спонтанно.

Ако все още не сте разбрали, Mixa пуснаха нежна серия за чувствителна мазна/проблемна кожа. Още щом видях продуктите, знаех, че трябва да опитам нещо. Избрах това да е почистващият гел без сапун.



Гелът идва в стандартната за марката тубичка с помпа, която се заключва (става за пътуване) и е супер удобна. Самата консистенция на продукта е не особено гъст гел, няма цвят. Има едва доловим тревисто-свеж аромат, подобен на друг мой любимец от медицинските марки (на който и като ефект/състав си приличат). Пени се повече от добре, а богатата и най-вече мека пяна, която прави, ми е любима, знаете. Половин помпичка ми е предостатъчна, което може да ви говори и колко е икономичен.


Почиства перфектно - сутрин или след тежък ден най-лесно може да видите това. Себумът, който се е отделил просто изчезва след измиване, което само по себе си говори, че продукта почиства повече от добре. Няма помен от лъсналата кожа преди измиване, няма следи от замърсявания. За почистване на грим - справя се с ежедневен, но ако сте с по-тежък грим, особено вечерен, първо минете с мицеларна вода (серията за мазна кожа включва и такава).
Наистина отпушва порите и можете да усетите как кожата диша. Ако имате пъпчици - не ги дразни, дори ги успокоява заради цинка в състава (според инфото, при редовна употреба премахва несъвършенствата). Предотвратява и появата на нови. Също кожата ми не проявява чувствителност към него, като  няма и никакво изсушаване - знаете, че преди време получих белеща се кожа от подобен продукт на друга марка. Тук определено имаме нежен и деликатен продукт, който се справя прекрасно с мазната кожа.
Съставът - главният пенител е SLS. Съдържа екстракт от моринга и цинк.



Обобщено - нежен почистващ продукт, който се справя прекрасно с нуждите на мазната ми кожа. Нямам забележки, за цената си е идеален. Според мен - серията си заслужава да се пробва. Видях, че има също лосион/тоник, ДД крем и мицеларна вода, които бих опитала с удоволствие. Цената на продуктите е под 10 лв. и аз самата се радвам, че реших да пробвам гела, който се оказа тотално попадение. Надявам се и другите продукти да са толкова добри / огледах ги като състави и ми харесаха/.

Споделете ми ако вече сте пробвали нещо от серията!

1 коментар: