сряда, 19 август 2015 г.

Avène Eau Thermale / Thermal Spring Water

Здравейте!

Днес ми се говори на една позната ви тема - в такова настроение съм, "мокро" (може би, защото леко ме наваля), затова и темата е някак... водна.
Обожавам термалните води - има ли човек, който вече да не знае това?

За мен те са основна грижа, която не просто присъства в ежедневието ми, а е постоянна и задължителна грижа както за лицето, така и за тялото.

Това лято, избрах да се доверя на термалната вода на Avene, която ползвам не за първи път, но която това лято преоткрих.



Както виждате от снимката, имам не една бутилка от нея, а вероятно броя на свършените е също толкова. Може да ви е чудно, но използвайки я ежедневно, особено през лятото, на месец-два, хвърлям по една голяма бутилка.

Доста момичета казват, че могат и без термалната вода и не виждат полза - аз не съм от тях.
За мен това е Holy Grail продукт, който винаги трябва да имам, независимо къде съм и какво съм взела. Ако трябва да избера 1 нещо да отида на безлюден остров - то това ще е термалната вода - до такава степен при мен този продукт работи и го харесвам.

Ако за първи път срещате подобна вода и се чудите за какво се ползва тя, то ето го отговора:
Водата е подходяща за  чувствителна/свръхчувствителна, алергична и раздразнена кожа. Може да се ползва по много различни начини: при раздразнение на кожата, зачервявания на лицето, слънчево изгаряне, зачервявания на бебешкото дупе, увредена кожа; след почистване на лицето, бръснене, епилация, хирургични и дерматологични процедури. Разбира се, водата е подходяща и за освежаване по всяко време на деня, дори използвана върху грима.

Но да обърнем внимание и на водата на марката, която ползвам изцяло това лято, а именно Avene. Преди всичко трябва да знаете, че това е може би най-известната вода на пазара, тъй като във Франция има дори център, в който хората се лекуват с помощта на водата.
Изключително богата на минерали и полезни вещества.

Avene водата се предлага в три опаковки - 50 мл., 150 мл. и 300 мл. Разбира се, последната ви излиза най-изгодна като цена - лично аз ползвам месец-два подобна разфасовка. Винаги имам и един брой от 50 мл. в мен и един в колата, за да съм подготвена, ако ми потрябва.

Опаковката е метална, а спрей-дюзата изпуска страхотен фин облак от водата, който попада супер деликатно на лицето. Не е от онези води, които да те е страх да пръснеш, защото буквално те "удрят" в лицето.
Производителите споделят, че минута-две след напръскване е добре да попием лицето - аз никога не го правя и не съм забелязала негативни последици.
Ползите от нея и как я използвам главно аз:

1. Винаги, при всякакво раздразнения ползвам водата и винаги има ефект.Дори кожни обриви - пръскам вечерта, и на сутринта вече няма нищо. Близките ми също вече имат по една в тях, защото се убедиха колко е полезна за всякакви ситуации.
2. След епилация/бръснене ми е просто незаменима - след нея няма пъпчици и врастнали косъмчета. Успокоява и може да видите ако например има пъпчица или обрив след епилация/бръснене, как те изчезват напълно половин-един час след напръскване. Абсолютно незаменима е, ако имате такъв проблем или искате да го предодвратите.
3. За освежаване - когато ми е горещо, след спорт, по някое време в офиса (не размазва грима, дори може да пръскате като финална стъпка, за да го фиксирате) и доста често - върху цялото тяло след душ. Това може да е странно, за някого, но си нямате и идея колко е освежаващо след горещ душ/вана, да напръскате цялото тяло с водата - толкова е освежаващо, приятно и някак прохладно. И разбира се, кожата също получава ценни вещества по този начин.
4. Като тоник - всеки божи ден, след почистване, задължително трябва да напръскам лицето с водата - просто е част от моя бюти ритуал и е задължителна стъпка. Когато през деня или вечерта се опитвам да намаля продуктите, които ползвам, пропускам тоника и ползвам водата вместо него   - тя също възвръща нормалното pH и има същите свойства, но е дори по-полезна.
5. Като СПА грижа - тампончета, напоени с термална вода и сложени върху очите за 5-10 минути - просто чудесен трик за освежаване и против уморени очи. Освежава и обогатява с вещества деликатната зона под очите. Правя го доста често и работи безотказно - просто и лесно, нали?
6. Просто да prank-неш любимия, докато спи, например - няма по-хубаво от това да започнеш да пръскаш върху лицето му докато спи, а логично, той да подскочи (такива номерца са доста чести у нас) - незаменима картинка. (и, да, сам пожела да се оженим - не знам защо :D)

Съдържанието - газ и термална вода. Простичко и чудно!

 Това е продукт, който може да се ползва не по един начин и винаги ще намерите полза от него. При мен, подобен тип води и водата на Avenе, на която се доверих това лято, имат повече от добър ефект и както казах - за мен за незаменим и задължителен продукт.
Водата на Avene мога да ви препоръчам и от друг аспект - тя  е най-добрата като цена на пазара.



Май е това - споделете ми дали ползвате подобен продукт и как ви се отразява!
Повече за водата и свойствата й, вижте в сайта на бранда


1 коментар:

  1. Обожавам термалната вода на Авен и за мен също е незаменим продукт <3

    ОтговорИзтриване